رئیس جمهوری مکزیک موجب اقتدار مغلوب ساختن پیشی جستن گذشته با وجود تهدیدات توهین در برابر مکزیکی ها

صادر شده در: 09/07/2020 - 06:25Modified: 09/07/2020 - 06:36 رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador lavi

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador lavished ستایش رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اولین جلسه خود را در روز چهارشنبه گفت: رهبر ایالات متحده تحت درمان مکزیک با احترام با وجود تاریخ خود را از تهدید تعرفه ها و توهین مکزیکی.

تبلیغات

سمت چپ رهبر مکزیکی اولین سفر خارجی به عنوان رئیس جمهور به کاخ سفید که در آن او و مغلوب ساختن پیشی جستن برجسته مثبت در اظهارات عمومی خود را در حالی که تا حد زیادی glossing بیش از تفاوت های خود را در کسب و کار غیر قانونی مواد مخدر و مهاجرت.

"آنچه که من بیشتر درک است که شما هرگز تلاش برای تحمیل هر چیزی بر ما است که نقض یا خسارت حاکمیت ما" لوپز Obrador گفت: در عطف به نگاه مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان دو صحبت در باغ گل رز قبل از امضای اعلامیه مشترک.

"شما هرگز اقدام به درمان ما مانند یک مستعمره," او اضافه شده است. "من اینجا هستم تا بگویم به مردم ایالات متحده که خود را رئیس جمهور درمان است ما را با محبت و احترام است."

کاخ سفید گفت: این هیئت از جمله لوپز Obrador بودند آزمایش coronavirus قبل از آنها ملاقات با مغلوب ساختن پیشی جستن.

متوجه این بیماری همه گیر است که هنوز هم صعودی در مکزیک و ایالات متحده مردان نمی لرزش دست در هنگام مغلوب ساختن پیشی جستن استقبال لوپز Obrador در ورود خود را. نه عینک ماسک صورت.

وجود دارد هیچ ملموس نشانه هایی از پیشرفت در مسائلی مانند مبارزه با مواد مخدر و لوپز Obrador تلاش برای مذاکره مجدد میلیاردها دلار از زیرساخت های انرژی قرارداد.

این دو نفر با امضای یک بیانیه مشترک که مورد ستایش قرار داد 1 جولای شروع ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافقنامه که جایگزین توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی که مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه ناسزا.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این کشورها متعهد شدند به "آینده مشترک از رفاه و امنیت و آرامش" و شوخی که او و چپ لوپز Obrador جعل کرده "ارتباط خوبی ... شاید در برابر همه شانس."

منتقدان استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن با هدف استفاده از این دیدار به دست آوردن حمایت در میان رای دهندگان اسپانیایی پیش از نوامبر. 3 انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده که در آن او می رود که به صورت دموکرات جو بایدن.

لوپز Obrador بود نه برنامه ریزی شده برای دیدار با بایدن معاون رئيس جمهور سابق است که مورد علاقه ایالات متحده آمریکا هیسپانیک رای دهندگان با توجه به نظر سنجی.

"برای یک مرد که گفت که او از رفتن به ایالات متحده به اب راه رفتن را به انتخابات آب او فقط گفت:" سابق سفیر مکزیک به ایالات متحده Arturo سروخن.

لوپز Obrador نظرات در مورد ناروا بودن احترام نسبت به مکزیکی ها را به سمت چپ مهاجر رهبران "کاملا مبهوت," سروخن اضافه شده است.

اما پرفیریو Munoz Ledo یک نماینده کنگره از لوپز Obrador ملی بازسازی جنبش (MORENA) که در زمان خود را در انتقاد به دولت گفت: این سفر بود با ادای احترام به رهبر مکزیکی دیپلماتیک مهارت.

"این نمونه," او گفت:, گفته, تهمت درمان خود مکزیکی مهمان با احترام و نادیده گرفتن انتظارات برخی از منتقدان به او را نشان می دهد.

لوپز Obrador خار نقد در خانه به دیدار مغلوب ساختن پیشی جستن است که به طور گسترده ای دوست نداشتند در مکزیک به دلیل آتش زا اظهارات.

مغلوب ساختن پیشی جستن توصیف مهاجران مکزیکی به عنوان تجاوزگران و مواد مخدر دونده در طول 2015-16 انتخابات ریاست جمهوری و قول داد به مکزیک پرداخت هزینه برای خود برنامه ریزی مرز دیوار.

در مارس 2019 تهمت و تهدید تعرفه برابر مکزیک به زور آن را به کاهش تعداد مهاجران غیر قانونی وارد ایالات متحده است. او تنها حمایت کردن پس از لوپز Obrador توافق برای استقرار نیروهای امنیتی و سایر مراحل به ساقه جریان مهاجران آمریکای مرکزی.

در توییتر بایدن متهم به تهمت از دامن زدن به نژادپرستی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن خود را راه اندازی کمپین 2016 با تماس مکزیکی ها تجاوزگران" بایدن نوشت. "او گسترش نژاد پرستی در مقابل ما جامعه لاتین بوده است."

برگ برنده میزبانی شام لوپز Obrador و برجسته ایالات متحده و مکزیک مدیران از جمله مکزیک ثروتمندترین مرد مخابراتی نجیب زاده کارلوس اسلیم; برناردو گومز, co-مدیر اجرایی شرکت رسانه Televisa گروه و خرده فروشی و رسانه ای سرمایه دار خیلی مهم ریکاردو سالیناس Pliego.

(رویترز)



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن