مکزیک Covid-19 مرگ و میر بیش از 30,000 ساخت آن پنجم-سخت ترین آمار کشور

صادر شده در: 05/07/2020 - 08:52 مکزیک در صدر 30,000 Covid-19 مرگ و میر شنبه سبقت فرانسه به عنوان کشوری با پن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

صادر شده در:

مکزیک در صدر 30,000 Covid-19 مرگ و میر شنبه سبقت فرانسه به عنوان کشوری با پنجم-بالاترین مرگ و میر پس از coronavirus شیوع آغاز شد.

تبلیغات

مقامات گزارش 523 بیشتر تایید coronavirus مرگ و میر برای روز آوردن ملت را در مجموع به 30,366 برای این بیماری همه گیر. مکزیک را در مجموع تایید عفونت افزایش تقریبا 6000 تا 251,165 مورد در رقابت با اسپانیا هشتم بالاترین caseload.

همچنین روز شنبه حدود 200 فروشندگان خیابانی به طور خلاصه مسدود چند عمده راههای در مرکز شهر مکزیکو سیتی در روز شنبه به تقاضای آنها مجاز به فروش دوباره در میان coronavirus بیماری همه گیر.

پیاده رو از استعمار عصر در مرکز شهر معمولا شلوغ با فروشندگان که پخش کردن اجناس خود را در قفسه سیم یا پتو. اما از ماه مارس در این شهر را ممنوع کرده است چنین رسمی تجارت و بسته ترین کسب و کار تاسیس شده در منطقه برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

اعتراض فروشندگان انجام شده نشانه و شعار شعار و ادعا کردند که آنها دیگر نمی تواند تحمل مستند. بیشتر آنها هیچ بیمه بیکاری و پس از سه ماه از فروش بسیاری از در حال رشد از جان گذشته.

مقامات اجازه داده بود یک بخشی از بازگشایی مرکز شهر این هفته اگر چه ویروس موارد همچنان به صعود, اما آنها معکوس البته جمعه پس از عدم اقدامات بهداشتی گزارش شده در برخی از فروشگاه ها. در حالی که بسیاری از مشتریان و کارکنان عینک نوعی از ماسک صورت, بسیاری از فروشگاه ها نیست کاهش تعداد مشتریان مجاز یا مورد نیاز را فراهم پا-پاک کردن پد یا ژل ضد عفونی کننده.

مشترک بازگشایی طرح نیاز به مشارکت فعال دولت و صاحبان فروشگاه و شهردار کلودیا Sheinbaum گفت: آن را در حال حاضر می تواند افکار.

بازگشایی برنامه در سایر نقاط شهر بودند و نه تحت تاثیر معکوس در منطقه مرکز شهر.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن