مهاجران ترک اقیانوس وایکینگ کشتی نجات در سیسیل پس از زمان صبر کنید

صادر شده در: 07/07/2020 - 01:46 تقریبا 200 مهاجران نجات توسط کمک های انسان دوستانه قایق در دریای مدیترانه شر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

تقریبا 200 مهاجران نجات توسط کمک های انسان دوستانه قایق در دریای مدیترانه شروع به ترک این کشتی در نزدیکی جزیره سیسیل در اواخر روز دوشنبه پس از نه روز گیر در کشتی.

تبلیغات

خبرگزاری فرانسه روزنامه نگار روی اقیانوس وایکینگ تماشا به عنوان مهاجران در یک فایل و حمل کوله پشتی به دست آورد زمین خشک در پورتو امپدکل در ایتالیایی جزیره ساحل غربی.

پلیس همراهی آنها را در یک فاصله کوتاه به یکی دیگر از کشتی که در آن آنها خواهد بود قرنطینه برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

ورود قایق اجاره توسط گروه خیریه SOS Mediterranee دربسته در محیط تنش چند روز پردازنده مشخص شده توسط مهاجران پریدن دریا اقدام به خودکشی و حملات خشونت است.

پس از نجات در چهار عملیات جداگانه در ژوئن 25 و 30 مهاجران در انتظار کشتی شد به طور فزاینده ای آشفته با توجه به SOS Mediterranee به عنوان خیریه در انتظار رفتن جلوتر از هر دو در ایتالیا و مالت به اسکله امن و پورت.

اما تایید نمی رسند تا روز یکشنبه پس از این گروه اعلام وضعیت اضطراری در هیئت مدیره اضافه کردن آن را دیگر نمی تواند تضمین ایمنی از مهاجران و یا خدمه.

به زودی پس از 8:00 بعد از ظهر (18:00 GMT) اقیانوس وایکینگ لنگر انداخت در بندر به طور مستقیم در مقابل کشتی ایتالیایی Moby زازا که در آن مهاجران را صبر از دو هفته دوره قرنطینه.

تنش کوه

پیشتر در روز دوشنبه یک گروه جداگانه از 169 مهاجران متحرك از ایرانیان زازا پس از دو هفته قرنطینه.

سی گروه-همه از آنها نجات داده شدند در ماه گذشته توسط دریا-سازمان دیده بان دیگری بشردوستانه گروه -- آزمایش مثبت برای coronavirus و باقی خواهد ماند در کشتی جدا شده در یک "منطقه قرمز" منطقه است.

SOS Mediterranee صرف بیشتر از روز شنبه انتظار حدود چهار کیلومتر (2.5 کیلومتر) از ساحل قبل از اینکه مجاز به حوض آن را به عنوان هشدار داد که تنش در حال افزایش بود و منتظر بود "تقویت خطرات در هیئت مدیره".

از عرشه از اقیانوس وایکینگ مهاجران که باید منتظر بیش از یک هفته به پیاده می تواند هر دو Sicilian ساحل و بسیار زیاد کشتی های ایرانیان زازا با توجه به گزارش خبرنگار خبرگزاری فرانسه در هیئت مدیره.

شهردار پورتو امپدکل ایدا Carmina به خبرنگاران گفت که عربستان از ورود بیش از حد بود برای اقتصادی رنج جامعه برای حمایت از.

"در حال حاضر که ما در حال آمدن به عقب با شروع گردشگری به بالا این چیزی است که ضربه باور نکردنی برای ما" Carmina گفت: که اشاره به شهر گزارش شده بود هیچ مورد از coronavirus در ایتالیا با بحران بهداشتی.

فقط باور نکردنی'

180 مهاجران -- از بنگلادش و پاکستان و کشورهای نیجریه و کشورهای شمال آفریقا -- شامل 25 افراد زیر سن قانونی و دو زن که یکی از آنها باردار است.

افزایش تنش به اوج خود رسید در دعوا بین مهاجران نا امید انتظار طولانی مدت و ناتوانی خود را به تماس با خانواده خود را به اجازه دهید آنها را می دانم که آنها امن است.

یکی از این مهاجران سعی خود را آویزان و دو نفر دیگر انداخت و خود را به دریا گفت: این موسسه خیریه.

اما این گروه خوشحال زمانی که آنها در نهایت دیدم امن پورت.

"این بسیار دشوار است در لیبی و من حتی نمی تواند توضیح شادی من احساس آن را فقط به باور" محمد Irshad یک 22 ساله پاکستانی گفته.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن