مینیاپولیس رئیس پلیس در پلیس قدرتمند اتحادیه قول اصلاحات

صادر شده در: 10/06/2020 - 19:26Modified: 10/06/2020 - 19:26 مینیاپولیس اداره پلیس را برداشت از پلیس اتحادیه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

مینیاپولیس اداره پلیس را برداشت از پلیس اتحادیه قرارداد مذاکرات رئیس Medaria Arradondo گفت: به عنوان او اعلام کرد که اولین گام در آنچه او ادعا خواهد بود فرآیندی اصلاحات به آژانس در پی جورج فلوید مرگ است.

تبلیغات

Arradondo گفت: یک بررسی کامل از این قرارداد برنامه ریزی شده است پس از آن نیاز به بازسازی به ارائه شفافیت بیشتر و انعطاف پذیری برای اصلاحات واقعی.

تصمیم به قطع مذاکرات با افسران پلیس فدراسیون مینیاپولیس آمد روز پس از اکثریت شورای شهر متعهد به از بین بردن police force, بالا بردن فشار بر رئیس به عمل آورند.

Arradondo گفت: آن ناتوان کننده برای یک رئیس که وجود دارد زمینه را برای پایان دادن به یک افسر خدمات و شخص ثالث ساز با این نسخهها کار به نگه داشتن آن شخص در کار است.

"این کار باید فرآیندی اما من باید آن را انجام دهید" Arradondo گفت: از تغییرات به بخش.

او همچنین وعده داد تحقیقات جدید و استراتژی به نقطه و مداخله با مشکل افسران.

"ما یک اداره پلیس است که جوامع ما مشاهده به عنوان مشروع اعتماد و همکاری با بهترین منافع خود را در قلب" او گفت:, و اضافه کرد که این بخش به مسائل نژادپرستی است.

Arradondo sidestepped یک سوال در مورد اینکه آیا او فکر کرد که اتحادیه سر باب Kroll اغلب دیده می شود به عنوان یک مانع به اصلاحات باید در گام پایین.

اتحادیه های کارگری و مقاوم در برابر اصلاحات

پلیس اتحادیه های کارگری در ایالات متحده به طور گسترده ای به عنوان مقاوم در برابر اصلاحات تلاش. منتقدان می گویند ماموریت خود برای محافظت از منافع اعضای خود را اغلب نادیده منافع هنجارهای دموکراتیک و یکپارچگی ادارات پلیس.

یک بررسی در مجله عمل پلیس و تحقیقات اشاره کرد که "تقریبا همه از منتشر مواردی که ابراز نظر در مورد تاثیر پلیس اتحادیه های کارگری توجه آنها به عنوان یک اثر منفی به ویژه در نوآوری و پاسخگویی و پلیس — روابط اجتماعی."

فلوید درگذشت مارس 25 افسر درک چوین فشرده زانو خود را به Floyd گردن نادیده گرفتن دستبند سیاه و سفید مرد "من نمی توانم نفس بکشم" گریه و اقامت وجود دارد حتی پس از فلوید متوقف شد.

چوین — یک افسر سفید پوستی که تا به حال 17 شکایت علیه او بود و تنها منضبط بار است که به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس. سه نفر دیگر از ماموران در صحنه هستند به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و قتل نفس به حساب میآید.

'جلوگیری از درد,' Floyd را برادر می گوید کنگره

Arradondo اعلام آمد و به عنوان Philonise فلوید به چالش کشیده کنگره در روز چهارشنبه به "جلوگیری از درد" به طوری که برادرش جورج نخواهد بود فقط "نام دیگر" در یک لیست در حال رشد از کشته شدگان در تعامل با پلیس است.

EN NW احمق جورج فلوید برادر cll o chg 19h

فلوید ظاهر قبل از یک خانه شنیدن یک روز پس از مراسم تشییع جنازه خدمات خود زحمت که مرگ در سراسر جهان تبدیل شده نماد در تظاهرات بیش خواستار تغییرات به شیوه های پلیس و پایان دادن به تعصبات نژادی.

"من امروز اینجا هستم تا به شما بخواهید به آن را متوقف کند. جلوگیری از درد" Philonise فلوید گفت: سکوت شنوایی ،

خفگی, پشت, اشک, او گفت که او می خواهد به مطمئن شوید که خود را برادر او به نام "پری" است که "بیش از دیگر چهره بر روی یک تی شرت. بیش از یک نام دیگر را در یک لیست است که متوقف نخواهد شد در حال رشد".

فلوید به طور مستقیم به چالش کشیده قانونگذاران به گام تا. "مردم راهپیمایی در خیابان ها گفتن شما به اندازه کافی به اندازه کافی است. بود که رهبران این کشور این جهان نیاز دارد. انجام کار درست است."

قضایی مجلس رئیس کمیته Jerrold Nadler gaveled در این جلسه به عنوان دموکرات را بررسی عدالت در پلیس عمل یک دور گرفته تا بسته پیشنهادی میان یک بحث ملی در پلیس و نژادی و نابرابری در ایالات متحده است.

(FRANCE 24 با آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن