مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو در گردن دست به دستبند, سیاه جورج فلوید دستگیر

صادر شده در: 29/05/2020 - 20:25Modified: 29/05/2020 - 20:25 مینیاپولیس افسر که دیده می شد در فیلم دو زانو بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

مینیاپولیس افسر که دیده می شد در فیلم دو زانو بر گردن جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که در بازداشت پس از شفاعت است که او نمی تواند نفس بکشد دستگیر شد جمعه.

تبلیغات

ایمنی عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: دولت محققان بازداشت افسر درک چوین.

چوین در بازداشت دولت را اداره جنایی و دلهره ایستگاه تلویزیونی Fox 9 KMSP گزارش ایمنی عمومی کمیساریای اعلام.

دستگیری پس از سه روز تظاهرات که تشدید خشونت به عنوان تظاهر کنندگان آتش کشیدند پلیس حوزه در مینیاپولیس است که رها شده بود توسط ماموران.

این اعتراضات موجب شد با خشم بیش از مرگ در روز دوشنبه از 46 ساله غیر مسلح در این ویدئو دوشنبه.

مینه سوتا فرماندار انتظار 'سویفت' عدالت

زودتر جمعه, مینه سوتا, فرماندار Tim Walz خواستار پایان دادن به خشونت است که لرزاند مینیاپولیس و گفت که او انتظار می رود "سویفت" عدالت برای افسران درگیر است.

Walz همچنین قول یک حساب با نژادی و بی عدالتی در پشت ناآرامی اما گفت که برای اولین بار دولت گارد ملی را برای برقراری نظم پس سه شب از آتش سوزی غارت و خرابکاری در میانه شهر.

"ما باید برای بازگرداندن نظم به جامعه ما قبل از ما می توانید شروع به پرداختن به موضوع" Walz گفت یک جلسه با اشاره به دهه نژادی تقسیم در سراسر ایالات متحده. "ما نمی توانیم به غارت و بی مبالاتی که رفت."

Walz نیز عذر خواهی کرد برای دستگیری یک خبرنگار CNN و خدمه اش که چراغ خاموش در دستبند در حالی که گزارش زنده در تلویزیون اوایل جمعه نزدیک به یک پلیس حوزه که سوزانده شد یک شبه گرفت و گفت که "هیچ دلیلی" باید آن رخ داده است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وزن در ناآرامی های روز جمعه با زبان آتش زا که باعث توییتر برای پنهان کردن صدای جیر جیر خود را در پشت یک هشدار است که او را متهم کرد از "ستایش خشونت" در تخلف از قوانین آن است.

"این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در صدای جیر جیر. "هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!"

اطرافیان را در تلفن همراه فیلم نشان داد فلوید بارها و بارها ناله و نفس نفس زدن در حالی که او التماس کرد به افسر زانو در گردن او, "لطفا, من نمی توانم نفس بکشم." پس از چند دقیقه فلوید به تدریج رشد می کند آرام و متوقف به حرکت می کند.

Walz گفت: او را درک آنچه که در حال رانندگی بود اعتراض کرد و گفت به اعتقاد او جامعه "ایمان" در نیروی انتظامی و "احساس آنها بخشی از مشکل". اما او گفت: Floyd را از گرفتاری تا به حال بدست "از دست رفته در 48 ساعت هرج و مرج".

تظاهرات شد و انتظار می رود در چند شهر ایالات متحده در روز جمعه و بیش از آخر هفته.

در نیویورک معترضان همچنین خواستار اتهامات به ارمغان آورد در مقابل یک زن بود که ثبت تماس با پلیس از روی یک مرد سیاه و سفید در یک پارک که خواسته خود را به نگه داشتن سگ خود را در یک دسته سه تایی.

(FRANCE 24 با آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب