مخلوط ویروس آزمون نتایج جستجو برای رنجرز جوی Gallo بالا بردن دقت سوالات

به عنوان لیگ اصلی بیس بال این گزارش به دنبال اضافی آزمایشگاه برای کمک به اطمینان حاصل شود COVID-19 نتایج آ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

به عنوان لیگ اصلی بیس بال این گزارش به دنبال اضافی آزمایشگاه برای کمک به اطمینان حاصل شود COVID-19 نتایج آزمون در حال بازگشت به تیم سرعت رنجرز تگزاس ممکن است مسائل خود را.

در روز سه شنبه outfielder جوی گالو که مجاز به شرکت در تمرینات تیم هنوز آزمایش منفی برای coronavirus در دالاس آزمایشگاه با استفاده از یک سواب بینی تست. آن دوم خود را تست منفی در 10 روز گذشته. اما او همچنین آزمایش مثبت دو بار در همان محدوده با استفاده از PCR/تست بزاق که MLB را تحریم آزمایشگاه استفاده می کند.

گالو اذعان سرخوردگی با سیستم سهشنبه است اما نظر بیشتر. خود عامل اسکات بوروس گفت: او ارائه مستندات به MLB به امید تسریع Gallo بازگشت. گالو در انتظار نتایج دیگر تست بزاق شنبه شب.

• به عنوان بیس بال نزدیک دو هفته شمارش معکوس برای شروع آن با تاخیر و فصل همه گیر است حفظ بیشتر بازیکنان از جمله Boston Red Sox باز بینی روز استارت Eduardo Rodriguez خاموش میشه.

رودریگز که رفت 19-6 با 3.81 دوران در سال 2019 و بوستون چشم انداز بابی Dalbec آزمایش مثبت برای ویروس.

همچنین Kansas City Royals اعلام کرد right-hander براد کلر و اولین baseman, Ryan O'Hearn تا به حال تست مثبت.

• کلیتون Kershaw خود را حق رای دادن-رکورد نهمین روز باز شروع برای لس آنجلس داجرز در خانه در برابر غول در جولای 23.

در جای دیگر

WNBA صاحب برابر اجتماعی-عدالت برنامه

آتلانتا رویای مالک کلی Loeffler است و نه به نفع WNBA اجتماعی-عدالت برنامه نوشت و به کمیسر کتی Engelbert با اعتراض به لیگ برنامه ریزی برای افتخار, سیاه زندگی مهم جنبش است.

Loeffler, که همچنین یک جمهوری خواه سناتور ایالات متحده در حال اجرا برای نگهداری در گرجستان خواسته کمیسر به برنامه های قراضه برای بازیکنان برای فصل گرم-تا کشباف با "Black Lives Matter" و "می گویند نام او" و به جای قرار دادن یک پرچم آمریکا بر روی تمام لباس و پوشاک.

NBA: Washington Wizards پیشرو گلزن Bradley Beal و بروکلین نتس گارد اسپنسر Dinwiddie و رو به جلو Taurean شاهزاده را نمی خواهد در راه اندازی مجدد از NBA فصل است.

Beal است چون از حق روتاتور کاف صدمه; Dinwiddie و شاهزاده گفت: آنها coronavirus و نمی خواهد بازی.

• دنور ناگتس ترویج Calvin غرفه به مدیر کل. غرفه 44 است در فصل سوم خود را با قطعات پس از استخدام به عنوان دستیار GM. یک کارگر ماهر NBA مرکز یک دهه غرفه موفق Arturas Karnisovas که از چپ به شیکاگو بولز' تصمیم ساز است.

• هوستون راکت امضا رو به جلو لوک Mbah یک Moute.

NHL: The Chicago Blackhawks گفت: آنها را به نام مستعار خود را به دلیل آن افتخارات بومی آمریکا رهبر Black Hawk.

NFL: براونز کلیولند امضا سابق آلاباما مقابله با Jedrick بخواهد خود را در دور اول انتخاب و به چهار سال $19.7 میلیون قرارداد. این قرارداد شامل یک $11.9 میلیون امضا جایزه.

• سرمربی سابق مایک Shanahan انتخاب شد به Denver Broncos' حلقه افتخار خواهد شد و پذیرفته در سال 2021.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب