MLB بازی به تعویق افتاد و پس از Marlins' شیوع ویروس

میامی مارلینز درهم برای فهرستی از تعویض آنها به عنوان مقابله با شیوع کروناویروس. نیویورک یانکیز برنامه ریز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

میامی مارلینز درهم برای فهرستی از تعویض آنها به عنوان مقابله با شیوع کروناویروس. نیویورک یانکیز برنامه ریزی روز در فیلادلفیا در حالی که این تیم در خانه در زمان coronavirus آزمون. بالتیمور اوریولز پرواز از میامی بدون بازی یک بازی است. مدیریت از Chicago White Sox بود کنار سرفه.

و اتباع واشنگتن مدیر دیو Martinez خلاصه وضعیت در یک فصل به سختی در راه است.

"من صادقانه به شما بگویم: من می ترسم" مارتینز گفت.

دو بازی های لیگ, برنامه ریزی برای پنج شنبه شب شد به تعویق افتاد و پس از بیش از یک دوجین Marlins بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت برای coronavirus در شیوع است که رشته این تیم در فیلادلفیا.

Marlins' خانه, درب بازکن, در برابر بالتیمور بود به نام خاموش شده بود یانکی ها' بازی در فیلادلفیا. یانکی ها شده اند در همان محل باشگاه وانجمن Marlins استفاده می شود آخر هفته گذشته.

نه Marlins بازیکنان در 30 فهرستی دو تاکسی بازیکنان تیم ملی و دو تن از اعضای هیات آزمایش مثبت یک فرد آشنا با این وضعیت به اسوشیتد پرس گفت, صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که نتایج تا به حال شده است برای عموم افشا می شود.

یانکی ها ماندن در فیلادلفیا و خود را clubhouse کارکنان با این تیم وجود دارد و فرد گفت. مارلین به تعویق افتاد خود خانه پرواز یکشنبه شب پس از خود سری آخر در برابر فیلیز.

آرام برنامه ریزی برای بازگشت به بالتیمور از میامی در دوشنبه نشانه ای برنامه ریزی شده خود را بازی شنبه برابر Marlins نمی گیرد در Marlins پارک.

در ضمن White Sox مدیر ریک alexandria pro uk نگه داشته شود دور از این تیم پس از تجربه یک "کمی سرفه و احتقان بینی" مدیر کل ریک هان گفت. آزمونهای برنامه ریزی شده بود.

Marlins' شیوع بود صحبت از بیس بال و اتباع' مارتینز فشرد در کلمات خود را به عنوان او در مورد وضعیت. مارتینز زمان از دست رفته در فصل گذشته به دلیل بیماری قلبی و اتباع در حال برنامه ریزی برای بازی در میامی در این آخر هفته.

"من سطح نگرانی رفت از حدود هشت تا 12. منظور من این چیزی که واقعا بازدید صفحه اصلی در حال حاضر" مارتینز گفت. "من کردم بچه ها ما clubhouse که واقعا نگران نیز هست."

دکتر اندرو موریس استاد بیماری های عفونی در دانشگاه تورنتو گفت: Marlins' شیوع ندارد تعجب چون بیس بال برنامه بود به صورت ناقص.

"بیس بال است که در مشکل" موریس گفت. "این باعث می شود من تعجب می کنم اگر آنها در حال گوش دادن به توصیه های کارشناسان یا کارشناسان خود را در حال دادن به آنها مشاوره خوب است. این طرح هر کسی که می داند آنچه که آنها در حال صحبت کردن در مورد می توانست تصور. این بازی از آن قرار بود به بازی."

استیون شراب است آسوشیتد پرس نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن