MLB تعلیق Marlins' نجومی از طریق آخر هفته; فیلیز همچنین idled

لیگ اصلی بیس بال به حالت تعلیق در میامی مارلینز' نجومی از طریق پنج شنبه و فیلادلفیا فیلیز باقی خواهد ماند idle

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال به حالت تعلیق در میامی مارلینز' نجومی از طریق پنج شنبه و فیلادلفیا فیلیز باقی خواهد ماند idled با این بیماری همه گیر کوروناویروس تا روز جمعه در حالی که بقیه از بیس بال تدافعی جلو با بیم و هراس.

"وجود دارد ترس واقعی وجود دارد واقعی اضطراب برای من برای همه هم تیمی های من," میلواکی مشت زن Ryan براون روز سه شنبه گفت. "من فکر می کنم ما در بر داشت آن را بسیار دشوار است برای تمرکز بر روی بیس بال در همه."

در پی شیوع ویروس آن آلوده نیمی از Marlins' تیم براون گفت: MLB بازیکنان دائما در حال ارزیابی این که آیا به نگه داشتن بازی.

اما MLB آمد تا با یک چهل تکه برنامه این هفته, و گفته است که در میان بیش از 6400 تست های انجام شده پس از جمعه وجود نداشت جدید مثبت مربوط در زمینه پرسنل از هر تیم دیگر از Marlins.

در بیانیه ای MLB گفت: می خواستم آن را اجازه می دهد تا Marlins زمان به تمرکز بر مراقبت از خود بازیکنان و برنامه ریزی برای بازی در اوایل هفته آینده. MLB نیز به تعویق افتاد و این سه بازی باقی مانده در این هفته فیلیز-نیویورک یانکیز سری.

Marlins بودند در فیلادلفیا که در آنها بازی های برگزار شده هفته گذشته. فیلیز-یانکی ها بازی شد, به تعویق افتاد "از فراوانی احتیاط" MLB گفت.

مارلین رو مثبت نتایج آزمون به صورت چهار بازیکن خود را در مجموع 15 یک منبع آسوشیتدپرس گفت.

Marlins برنامه ریزی شده بود به بازی در بالتیمور در روز چهارشنبه و پنج شنبه. به جای یانکی ها در بالتیمور در آن روز.

میامی سه بازی آخر این هفته در برابر واشنگتن شد و به تعویق افتاد. اتباع بازیکنان رای داده بودند در برابر ساخت این سفر مدیر دیو مارتینز گفت.

به طور خلاصه: St. Louis right-hander مایل Mikolas خواهد شد که پایان فصل عمل جراحی برای ترمیم تاندون را تیره و تار ساعد راست. ... Chicago White Sox مدیر ریک alexandria pro uk بازگشت به این تیم پس از جدا برای 24 ساعت پس از بیدار شدن جمعه با نشانه های سازگار با سرماخوردگی. ... هوستون آستروس برداشت تا گزینه برای 2021 در مدیریت خاکی بیکر قرارداد. ... کانزاس سیتی رویالز امضا سابق All-Star مت هاروی به جزئی لیگ قرارداد.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن