بیش از 16,000 آواره در آخرین لیبی مبارزه: سازمان ملل متحد

صادر شده در: 07/06/2020 - 21:55بروز رسانی: 07/06/2020 - 21:55 بیش از 16,000 لیبی آواره شده اند در طول جنگ اخ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

بیش از 16,000 لیبی آواره شده اند در طول جنگ اخیر که دیدم نیروهای سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده دولت گردش به عقب کنترل از غرب لیبی از حزب جدا خلیفه Haftar سازمان ملل متحد روز یکشنبه گفت.

تبلیغات

ماموریت سازمان ملل در لیبی (UNSMIL) در بیانیه ای گفت که "نگران از آسیب های وارده بر جمعیت غیر نظامی توسط ادامه چرخه خشونت در لیبی".

"نظامی اخیر جنبش در بیشتر طرابلس و ترهونه منجر به موج جدید جابجایی و درد و رنج بیش از 16000 لیبی در چند روز گذشته ،

حمایت ترکیه از سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده دولت توافق ملی (GNA) مستقر در طرابلس در هفته های اخیر retaken تمام باقی مانده پاسگاه غربی لیبی از نرم افزار-Haftar وفاداران.

شهر ترهونه جنوب شرقی طرابلس شد آخرین pro-Haftar سنگر گرفته شده توسط GNA نیروهای.

Haftar که دژ محکم است که در شرق کشور که در آن مجلس شورای اسلامی است که بر اساس حمله در مارس سال گذشته به تصرف طرابلس از GNA.

صدها نفر کشته شده اند و حدود 200000 بیشتر رانده شده از خانه های خود در این عملیات شمارش نیست 16,000 آواره در روزهای اخیر.

UNSMIL همچنین پرچم "گزارش از کشف تعدادی از اجساد در بیمارستان در ترهونه" که از آن به عنوان "عمیقا نگران کننده".

این خواست GNA به انجام یک "بی درنگ و بی طرفانه بررسی" به این مرگ و میر.

UNSMIL همچنین گفت: آن را تا به حال دریافت گزارش های بسیاری از "غارت و تخریب املاک عمومی و خصوصی" در ترهونه و شهر Al-Assabaa همچنین در جنوب طرابلس.

در برخی موارد, آن گفت: خرابکاری به نظر می رسد "اعمال قصاص و انتقام است که در معرض خطر بیشتر چیز ساییده شده لیبی در بافت اجتماعی".

UNSMIL همچنین گفت که آن را "تشویق" تماس برای از سرگیری مذاکرات بر سر پایان دادن به جنگ در لیبی یک روز پس از مصر اعلام کرد یک طرفه ابتکار صلح با حمایت شرق لیبی اردوگاه. آن گفت: مبارزه با بیش پایتخت طرابلس برای بیش از یک سال "ثابت کرده است که فراتر از هر گونه شک و تردید است که هر گونه جنگ میان لیبی از دست دادن است جنگ است."

این بیانیه خواست لیبی احزاب به "تعامل سریع و سازنده" در سازمان ملل متحد میانجیگری نظامی ایران با هدف رسیدن به یک توافق آتش بس پایدار, "همراه با شرکت پیاده سازی و احترام به تازگی تجدید سازمان ملل تحریم تسلیحاتی در لیبی است."

وضعیت امنیتی شد بنا به گزارش شکننده یکشنبه در ترهونه دو روز پس از آن کاهش یافت و به GNA نیروهای.

این GNA وزارت کشور در عین حال به نام روز ارتش و نیروهای امنیتی در "مناطق آزاد" برای حفاظت از غیرنظامیان جان و اموال خود را تعهد به نگه ستمكاران به حساب هر رتبه خود را.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن