قتل فعالان محیط زیست در رکورد در سال 2019

صادر شده در: 30/07/2020 - 14:48 2019 دیدم یک شماره ثبت از قتل فعالان در تلاش برای محافظت از طبیعت و محیط زیس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

2019 دیدم یک شماره ثبت از قتل فعالان در تلاش برای محافظت از طبیعت و محیط زیست با توجه به گزارش های انگلیسی, سازمان های غیر دولتی جهانی شاهد منتشر شده در چهارشنبه.

تبلیغات

حداقل 212 افرادی که در دفاع از محیط زیست کشته شدند در سال 2019 جهانی شاهد گزارش گفت: -- به طور متوسط از چهار قتل در هر هفته است. مرده در بازه زمانی از فعالان محیط زیست به اعضای قبایل بومی به کشاورزان تلاش برای دفاع از امرار معاش خود را از بهره برداری. رکورد قبلی – حداقل 207 مرگ و میر در سال 2017 – به همین تکان دهنده است.

اما شاهد جهانی نوشت که آن ارقام "تقریبا به طور قطع یک دست کم گرفتن" عمدتا به دلیل "گزارش چالش ها" از جمله "محدودیت مطبوعات آزاد".

یک بار دیگر حدود دو سوم از مردم کشته شدند در آمریکای لاتین است. این وضعیت به خصوص نگران کننده در کلمبیا – که دارای بالاترین تعداد مدافعان محیط زیست به قتل با حداقل 64 بیش از دو برابر این رقم در سال 2018 است. چهارده از این قتل ها مربوط به غیر قانونی جایگزینی کوکا محصولات کشاورزی شاهد جهانی اشاره کرد.

"کلمبیا است که هنوز هم زخم خورده توسط درگیری های مسلحانه" مشاهده Marie-Émilie فراموش مدرس جغرافیا در دانشگاه Savoie در جنوب شرقی فرانسه. "شبه نظامیان هنوز در تلاش برای سرقت منابع در روستا با وجود مذاکرات صلح که معروف به پایان رسید درگیری با فارک."

فیلیپین در می آید دوم با حداقل 43 قتل مدافعان محیط زیست در سال 2019. بسیاری از آنها مرتکب در جزایر میندانائو و نگرس که هر دو سرشار از منابع طبیعی است.

این وضعیت نیز رو به وخامت در هندوراس. وجود دارد حداقل 14 قتل مربوط به محیط زیست در کشور در سال 2019 – نسبت به چهار سال قبل است. که باعث می شود هندوراس کشور با بالاترین بین المللی نرخ محیط زیست قتل سرانه.

'Criminalised برای تلاش برای حفاظت از محیط زیست'

برزیل – که در آن رئیس جمهور Jair Bolsonaro را بی پروایی نسبت به آمازون بارها باعث گسیل ناامیدی سراسر جهان – یکی دیگر دلیلی برای نگرانی. شاهد جهانی ثبت 24 قتل در برزیل قلمرو حدود 90 درصد بود که در آمازون. بسیاری از این قربانیان مبارزه با جنگل زدایی – ویژه به عنوان یک نتیجه از عمده کشاورزی و پروژه های استخراج از معادن. "این مردم هستند criminalised برای تلاش برای حفاظت از محیط زیست" را فراموش کرده ام گفت. "مخالفت با, برای مثال, معدن, پروژه, آنها در حال رفتن در برابر اراده دولت و در نتیجه به عنوان بازیگری تقریبا مانند تروریست ها است."

آب و هوا از تنش و خشونت موجب توسعه معادن و پیامدهای آن بر سلامت خانواده زندگی می کنند در این نزدیکی هست. به طور کلی مخالفت با پروژه های استخراج از معادن مهم ترین دلیل ذکر شده برای قتل فعالان محیط زیست در سال 2019. پس از آن بود که صنعت کشاورزی با حداقل 34 نفر کشته در اختلافات متصل به این دامنه با قتل مرتبط با نصب و راه اندازی پالم روغن و قند و شکر و میوه های گرمسیری مزارع یک مشکل خاص به خصوص در آسیا است.

در سراسر جهان 40 درصد از کسانی که به قتل رسیده بودند اعضای جوامع بومی در تلاش برای دفاع از فرهنگ خود را – حتی اگر آنها شامل تنها پنج درصد از جمعیت است. "مردم بومی مدعی هستند آبا و اجدادی اما آنها همیشه باید حقوق مالکیت" را فراموش کرده ام گفت. "پس از آن وجود دارد یک جنگ قدرت بین دولت و این جوامع که بسیار کوچک به معنی صدایشان شنیده شود در درون کشور خود" او ادامه داد. "آن را به حمایت از سازمان های غیر دولتی که مبارزات خود را بهتر شناخته شده در خارج از کشور."

'مردم در تلاش برای دفاع از زمین های خود را'

و همچنین به عنوان مردم بومی بسیاری از کشاورزان نیز کشته شده اند در تلاش برای دفاع از معیشت خود را. "شما می توانید تصور کنید که فعالیت های زیست محیطی coalescing در اطراف این ایده از مدافعان محیط زیست, اما آن را نیز باید گفت که در بسیاری از موارد اینها فقط مردم در تلاش برای دفاع از زمین های خود را به طوری که آنها می توانید زندگی می کنند و خوردن" فراموش می گفت.

جهانی شاهد گزارش نیز در معرض هشدار دهنده فرهنگ مصونیت از مجازات برای کسانی که مسئول محیط زیست قتل – اشاره به این که 89 درصد از قتل ها را منجر به محکومیت. فشار سیاسی بر پلیس یک عامل مانع کار تحقیقی. در برزیل به عنوان مثال پلیس "پرداخت ضعیف به راحتی فساد و اغلب در معرض تهدید و یا intimdated", جغرافی اروه Théry گفت: فرانسه 24 سال گذشته است.

به عنوان عمومی سر و صدا به توقف تخریب محیط رشد می کند "دولت ها در سراسر جهان شده اند با گرفتن یک موج از اقدامات برای نزدیک کردن فضا برای اعتراض مسالمت آمیز" جهانی شاهد گزارش گفت:. "آنها در حال استقرار تاکتیک اعم از لام کمپین های الکی اتهامات جنایی به سکوت کسانی که ایستاده برای آب و هوا و بشریت زنده ماندن است."

بسیاری از مردم در کشورهای توسعه یافته در حال امیدوار است که سبزتر جهان ظهور خواهد کرد و پس از coronavirus بحران -- یک بیماری همه گیر است که برجسته مرگبار خطرات در انسان تجاوز بر روی حیات وحش در حالی که نیاز به مستندات که نمایش داده می شود مزایای شهرهای عاری از آلودگی است. اما شاهد جهانی کرد که "COVID-19 همه گیر و مستند تشدید مشکلات زمین و مدافعان محیط زیست صورت".

دلیل این است که "دولت ها در سراسر جهان – از آمریکا به برزیل و کلمبیا به فیلیپین – با استفاده از این بحران برای تقویت شدیدی اقدامات برای کنترل شهروندان و عقب سخت مبارزه مقررات زیست محیطی".

این مقاله اقتباس شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب