رمز و راز از صدها فیل مرده در زیمبابوه

صادر شده در: 03/07/2020 - 18:06بروز رسانی: 03/07/2020 - 18:09 نزدیک به 400 فیل ها یافت شده اند مرده در بوتسو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

نزدیک به 400 فیل ها یافت شده اند مرده در بوتسوانا در هفته های اخیر اما مقامات محلی و کارشناسان حیات وحش در حال تلاش برای پیدا کردن یک توضیح با بیماری و مسمومیت در میان علل احتمالی.

تبلیغات

گزارش از مرگ و میر در شمال دلتای اوکاوانگو منطقه اول آغاز شد و در اوایل ممکن است. از آن پس دولت تایید کرده 275 مرگ و میر.

اما نظرسنجی های هوایی توسط حیات وحش, گروه فیل بدون مرز به شمارش برخی از 356 فیل لاشه.

شکار غیر قانونی رد شده را به عنوان یک علت به عنوان عاج حذف شده است از فیل ها.

بیماری های عفونی و همچنین مسمومیت توسط کشاورزان نیز در نظر گرفته شده است و نمونه ای از فیل ها فرستاده شده به آزمایشگاه در آفریقای جنوبی و زیمبابوه و کانادا برای تست.

"در این مرحله آن را سخت به بگویید واقعا چه چیزی می تواند علت مرگ و میر" Mmadi روبن, سر دامپزشک در بوتسوانا بخش از حیات وحش و پارک های ملی به خبرگزاری فرانسه گفت.

"ما در حال حذف از آزمایشگاه های محلی امکان anthrax بودن علت مرگ و میر, اما هنوز هم وجود دارد از بسیاری از بیماری های عفونی و بالقوه سموم دیگر که هنوز در حال بررسی توسط آزمایشگاه نمونه که جمع آوری شده اند."

غیر قابل توضیح و میر را موجب نگرانی در میان حیات وحش گروه با بوتسوانا قبلا به عنوان یک پناهگاه امن برای فیل.

این کشور به تقریبا یک سوم از فیل در آفریقا و اگر چه تعداد در حال کاهش در سراسر این قاره به دلیل شکار غیر قانونی, بوتسوانا فیل جمعیت رشد کرده 130,000 از 80,000 در اواخر 1990s.

اما فیل ها دیده می شود به عنوان یک رشد مزاحمت توسط کشاورزان که محصولات کشاورزی نابود شده اند, حیوانات, در حالی که سال گذشته این کشور بحث برانگیز برداشته پنج سال ممنوعیت شکار فیل.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن