نسکار ممنوعیت مؤتلفه پرچم از آن نژادها و خواص

نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم از آن مسابقات و سالن های چهارشنبه به طور رسمی قطع خود را از آنچه برای بسیاری از نم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم از آن مسابقات و سالن های چهارشنبه به طور رسمی قطع خود را از آنچه برای بسیاری از نماد برده داری و نژاد پرستی.

این حرکت در میان ناآرامی های اجتماعی در سراسر جهان پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مردی که در مینیاپولیس در حالی که بازداشت چند افسر پلیس سفید. اعتراضات roiled ملت برای روز و هم بناهای تاریخی گرفته شده را در سراسر جنوب.

مؤتلفه پرچم شده اند یک نگاه آشنا در مسابقات NASCAR و بیش از آن 72 سال سابقه نارسایی زمین زیر کشت بالای rv ها و یا در حال دست تکان داد توسط طرفداران در grandstands.

این موضوع تحت فشار قرار دادند به جلو در این هفته به عنوان بابا والاس نسکار تنهاست, سیاه, راننده, نام برای تبعید از مؤتلفه پرچم و گفت: "هیچ جایی" برای آنها در این ورزش است. چند drivers — از جمله دو بار دیتونا 500 قهرمان دنی Hamlin — گفت: آنها پشتیبانی والاس موضع.

"حضور مؤتلفه پرچم در نسکار حوادث اجرا می شود بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه طرفداران رقبای ما و صنعت ما" نسکار در بیانیه ای گفت.

این حرکت اعلام شد قبل از چهارشنبه شب مسابقه در Martinsville Speedway که در آن Wallace, آلاباما, مادری, رانندگی بود Richard Petty موتورسواری' No. 43 شورلت با #BlackLivesMatter طرح رنگ.

در جای دیگر

6 زنان سو ایالات متحده آمریکا شنا — سوء استفاده

شش زنان در زمینه دعاوی مدنی علیه ایالات متحده آمریکا شنا, آن, انجمن های محلی در کالیفرنیا و در حال حاضر سه-ممنوع مربیان مدعی ملی حاکم بر بدن قادر به محافظت از آنها را از سوء استفاده توسط آن دسته از مربیان است.

دبرا Grodensky, Suzette مورن و تریسی Palmero همراه با سه نفر دیگر از زنان که ناشناس باقی می ماند ثبت سه پرونده های حقوقی در این ماه — دو در Alameda County Superior Court و یکی در Orange County Superior Court. در میان افراد نام در لباس سابق المپیک ایالات متحده و مربی تیم ملی میچ Ivey سابق ایالات متحده, تیم ملی, مدیر اورت Uchiyama و مربی سابق اندرو شاه که خدمت 40 سال حکم زندان پس از شفاعت هیچ مسابقه به 20 کودک آزاری اتهامات در سال 2010.

پرونده های حقوقی اعتقاد بر این بود که برای اولین بار عمده براده تحت یک جدید در کالیفرنیا قانون است که اجازه می دهد تا سوء استفاده جنسی قربانیان به مقابله در دادگاه معتادان خود و سازمان هایی است که محافظت شکارچیان.

فوتبال: لیگ برتر فوتبال است که از سرگیری آن فصل در میان coronavirus بیماری همه گیر در تاریخ 8 ژوئیه با یک جام جهانی به سبک مسابقات در فلوریدا که نمی عبارتند از طرفداران در می ایستد.

تنیس: راجر فدرر را از دست بقیه coronavirus-نهفته 2020 ATP فصل به دلیل شکست در بهبودی از عمل جراحی بر روی زانو خود را حق.

• استیسی Allaster ایالات متحده باز جدید مدیر مسابقات برای اولین بار به نگه داشتن آن شغل است.

NFL: مجسمه سابق Carolina Panthers صاحب جری ریچاردسون بود که متهم در سال 2017 ساخت تحریک کننده جنسی نظرات به زنان و نژادی لکه دار کارگردانی در یک تیم طلایه دار حذف شد.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن