اتباع در نهایت در یک رول به طوری که آنها را به آخر هفته

Starlin کاسترو در حال آمدن است یک چهار-آمار بازی. او اتباع واشنگتن در نهایت باید خود را برای اولین بار متوالی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

Starlin کاسترو در حال آمدن است یک چهار-آمار بازی. او اتباع واشنگتن در نهایت باید خود را برای اولین بار متوالی برنده این فصل است. بسیار برای حرکت ،

چرا که در حال حاضر اتباع و مخالفان خود را پنجشنبه Toronto Blue Jays — نیاز به گرفتن چهار روز یک coronavirus ناشی از "مینی همه ستاره" به عنوان واشنگتن مدیر دیو مارتینز نام آن را برنامه ریزی شده مخالفان آخر این هفته تا به حال بازی به دلیل تاخیر coronavirus.

کاسترو به ثمر رساند و دو بار rookie کارتر Kieboom رسیده پایه چهار بار و Michael A. Taylor homered به عنوان "بازدید از" اتباع زدم مبارزه تورنتو استارت Hyun-Jin Ryu به ضرب و شتم-دور-از-خانه Blue Jays 6-4 در واشنگتن است.

Kurt سوزوکی تحویل دو اجرا دو و Asdrubal Cabrera اضافه شدن ترجمه کردن ریو (0-1, 8.00 عصر).

صفحه اصلی داوری جو غرب بود خون آلود زمانی که او در سر بو ❄ پرواز خفاش در زمین باز یافته. 67 سال از غرب به سمت چپ اما بازگشت در سوم.

سرخپوستان 2, دوقلو, 0: بازدید از کلیولند شین بیبر گره خورده عمده-لیگ رکورد strikeouts در یک پارچ دو شروع فصل مشت کردن 13 مینه سوتا مورد بیش از هشت نوبت. بیبر (2-0) دامن زده 14 بیش از شش بدون گل نوبت در روز جمعه در مقابل کانزاس سیتی است. 27 strikeouts در دو بازی همسان رکورد توسط کارل اسپونر از بروکلین داجرز در سپتامبر سال 1954 در طول دو شروع می شود از کوتاه خود را حرفه ای. فرانسیسکو Lindor عرضه تمام جرم کلیولند مورد نیاز با دو اجرا هومر در یک سوم زمین باز یافته خاموش خوزه Berrios (0-1).

داجرز 6, دایاموند 3: AJ پولاک کوری Seager و حداکثر Muncy homered برای کمک به راس نورسته حرکت به 2-0 برای بازدید از لس آنجلس.

Yankees 8, Orioles 6: هارون قاضی آمار سه اجرای هومر در ninth inning پس از نیویورک منفجر اولیه پنج اجرا سرب و یانکی ها جاروب بداهتا دو بازی از سری بازی های. لوقا Voit ضربه اول خود را حرفه ای گرند اسلم برای یانکی ها که کشیده خط برنده شدن خود را در برابر بالتیمور به 18 بازی و بریده خود را 17 پیروزی متوالی در کمدن متری.

Red Sox 4, متس 2: مسیحی Vazquez آمار دو homers و مارتین پرز به بوستون چهل تکه چرخش بسیار مورد نیاز آسانسور. وازکوئز پیوست Hall of Famer کارلتون فیسک (1973) به عنوان تنها Red Sox فو به آمار چهار خانه اجرا می شود در هفت بازی از یک فصل است.

Mariners 8 فرشتگان 5: خوزه Marmolejos و ریختن طولانی جونیور homered و مارکو گونزالس تن به تن به هفتم برای میزبان سیاتل.

بریوز 2, اشعه, 1: حداکثر سرخ شده بازنشسته بازدید از خلیج تمپا اول 14 مورد و همراه با سه مسکن در چهار hitter. Dansby سوانسون حال اجرا-به ثمر رساند تنها در آتلانتا در دو اجرای دوم زمین باز یافته. سرخ شده (1-0) زده از هفت راه می رفت یکی و اجازه اجرا در 6 ⅔ نوبت. لوقا جکسون و شین گرین ترکیب چهار ناشران قبل از علامت Melancon تن به تن نهم دوم خود ذخیره کنید.

Royals 5 ببر 3: Trevor روزنتال سخت تن به تن بدون گل نهم خود را برای اولین بار ذخیره کنید پس از 2017 و بازدید از کانزاس سیتی غلبه میگل Cabrera اولین multihomer بازی پس از سال 2016. هنگامی که یک standout و نزدیک برای St. Louis, روزنتال تلاش کرده است با سلامت و اثربخشی در سال های اخیر است. Cabrera آمار انفرادی homers در اول و هشتم و او رفته عمیق سه بار در هفت بازی در این سال پس از هدف قرار دادن تنها 12 خانه اجرا می شود در سال 2019. او در حال حاضر 480 برای کار خود را.

به تعویق افتاد: این Philles در یانکیز و Marlins در Orioles بازی شد و به تعویق افتاد به دلیل مثبت coronavirus آزمون. .. توله در لیورپول به تعویق افتاد توسط باران بدون آرایش تاریخ راه اندازی شد.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن