سازمان ملل در مقیاس بازگشت دوباره باز کردن برنامه به عنوان Covid-19 اعداد پشت در شکوفایی

Coronavirus عفونت بودند فزاینده در سراسر جهان در روز چهارشنبه مجبور کشورهای مختلف برای قرار دادن ترمز در بازگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

Coronavirus عفونت بودند فزاینده در سراسر جهان در روز چهارشنبه مجبور کشورهای مختلف برای قرار دادن ترمز در بازگشایی و یا اعمال محدودیت های جدید در خود خسته جمعیت.

تبلیغات

تعداد Covid-19 نفر در سراسر جهان در صدر 13.4 میلیون و بیش از 581,000 مرگ و میر گزارش شده از ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته در چین است.

با این وضعیت پیش بینی شده به بدتر در ایالات متحده, Walmart, بزرگترین خرده فروش گفت: این امر نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک در تمام فروشگاه های خود را برای کمک به جلوگیری از این ویروس در حال گسترش است.

ونزوئلا, چهار روز پس از اعلام شل شدن محدودیت شد آخرین کشور به reimpose موضعی مستند اقدامات از جمله "رادیکال قرنطینه" در کاراکاس پایتخت; در حالی که بولیوی لا باز دپارتمنت گفت: آن را تحت چهار روز کل قرنطینه.

آمریکای لاتین در صدر 150,000 مرگ و میر یکشنبه شدن جهان دوم سخت ترین ضربه منطقه پس از اروپا که در آن در مجموع 203,793 نفر کشته شده اند.

برزیل به حساب برای تقریبا نیمی از آمریکای لاتین, مرگ و میر, با بیش از 1200 جدید مرگ و میر ثبت شده یکشنبه آوردن مجموع تلفات پس از وقوع شروع وجود دارد به 75,366.

در ایرلند نخست وزیر مایکل مارتین تاخیر در پایان این مستند به دلیل افزایش موارد جدید با محدودیت های را در محل باقی می ماند تا اوت 10 و دولت نیز الزامی به پوشیدن ماسک در مغازه ها.

ایالات متحده در عین حال تنظیم یک رکورد جدید در روز شنبه با بیش از 67,000 موارد ثبت شده قبلی 24 ساعت.

این کشور دارای بیشترین مرگ و میر در بیش از 137,000 مرگ و میر و مقامات در حال تقلا برای عقب reopenings که قرار بود برای احیای اقتصاد.

'بیایید جلوگیری از این مزخرف'

آخرین مدل های تحقیقاتی نشان می دهد تعدادی از ما مرگ و میر پیش بینی افزایش به بیش از 150.000 ماه آینده.

"ما تقریبا به تنظیم مجدد این و بگو: بیایید جلوگیری از این مزخرف'" Anthony Fauci بالا ما متخصص بیماری های عفونی گفت: اطلس.

در ایالت اوکلاهما خواه فرماندار کوین Stitt که اغلب کاهش یافته است به پوشیدن ماسک, گفت که او تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19.

استفاده از ماسک به سرعت گسترش ویروس تبدیل شده سیاسی flashpoint در آمریکا که در آن تهمت مقاومت کرده بود و پوشیدن تا همین اواخر و در زمان مسخره روند.

Stitt دولت ثبت یک روز رکورد 1,075 موارد جدید در حالی که آن همسایه به جنوب تگزاس گزارش 10,791 موارد جدید و 110 جدید مرگ و میر-هر دو "جدید اوج است."

موارد مرگ و عوارض در ادامه به کوه در سراسر ایالات متحده به خصوص در جنوب و غرب فلوریدا و کالیفرنیا نیز ضربه سخت.

خارج شده و در ضمن آن گفت: نیاز خریداران در آن بیش از 5,300 فروشگاه به پوشیدن ماسک شروع در جولای 20, پیوستن به یک گروه رو به رشد کسب و کار ایالات متحده در الزامی حفاظت.

"ما می دانیم این است که یک گام ساده هر کس می تواند برای ایمنی خود و ایمنی دیگران در امکانات ما" خارج شده است ما افسر ارشد عامل Dacona اسمیت گفت.

واکسن نامزد محاکمه

در میان گریم بینی های آمریکایی بیوتکنولوژی شرکت مدرن گفت: این امر شروع مرحله نهایی آزمایش های انسانی آن کانديد واکسن در جولای 27, پس از نتایج امیدوار کننده ای از آزمایش.

مدرن در نظر گرفته شده است به یک رهبر در مسابقه جهانی برای پیدا کردن واکسن و در حالی که مطالعه آن باید اجرا شود تا اکتبر 2022, نتایج اولیه باید در دسترس خواهد بود طولانی قبل از آن.

در منطقه آسیا و اقیانوس آرام است که تا حدودی موفق در مبارزه با این بیماری همه گیر وجود دارد شواهد تازه از تهدید مرگبار هنوز هم مطرح شده توسط ویروس.

هنگ کنگ میله ورزشگاه و سالن های زیبایی بسته دوباره جمعه و ممنوعیت تجمع بیش از چهار نفر به اجرا در آمد به عنوان شهر مبارزه تازه آغاز شده ،

وجود دارد زنگ در ژاپن بیش از حد که در آن توکیو فرماندار هشدار داد که پایتخت بود در بالاترین ویروس هشدار سطح پس از افزایش عفونت.

که پس از هند در ایالت بیهار با جمعیت حدود 125 میلیون دلار اعلام کرد 15-بعد ویروس مستند شروع پنج شنبه.

'توقف'

مقامات استرالیا در ضمن التماس شنبه با توجه به اجتماعی فاصله دستورالعمل با حدود پنج میلیون نفر در ملبورن در مستند از هفته گذشته در تلاش برای مهار شیوع جدید.

"یک نگرانی خاص برای ما است مداوم احزاب و تجمعات گفت:" ریک Nugent اقدام دستیار کمیسر ویکتوریا دولت است. "لطفا متوقف شود."

ماسک صورت نیز تبدیل اجباری در انگلستان مغازه ها از هفته آینده در حالی که در آفریقای جنوبی که در آن تعدادی از موارد صدر 300,000 سراسر کشور حکومت نظامی بود reimposed.

در روز پنج شنبه اسپانیا را افتخار خود 28,400 قربانیان در دولت مراسم حضور داشتند توسط اتحادیه اروپا و سازمان بهداشت جهانی آمار و ارقام. این کشور در حال حاضر شاهد افزایش موارد به سختی سه هفته بعد از بیرون آمدن از مستند.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن