NBA حکام OK 22-تیم قالب برای راه اندازی مجدد فصل در اواخر جولای

NBA حکام را تایید کرده است 22-تیم قالب برای راه اندازی مجدد این فصل در اواخر ماه ژوئیه در دیزنی پردیس در ن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

NBA حکام را تایید کرده است 22-تیم قالب برای راه اندازی مجدد این فصل در اواخر ماه ژوئیه در دیزنی پردیس در نزدیکی اورلاندو فلوریدا.

قالب تماس برای هر تیم به بازی هشت بازی برای تعیین حذفی بذر به علاوه امکان استفاده از یک بازی در مسابقات برای هر کنفرانس زمینه است. ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط تماس در روز جمعه به تصویب این طرح به عنوان به خوبی.

NBA فصل معلق نزدیک به سه ماه پیش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بسیاری جزئیات دیگر برای لیگ به کار — از جمله تعیین آنچه تست برنامه خواهد بود یک بار تیم وارد ماه آینده در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی و انجام محاسبات مالی انشعابات بازی کوتاه فصل به طور منظم.

"در حالی که COVID-19 pandemic ارائه توانمند چالش های امیدوار هستیم در پایان فصل در شیوه ای امن و مسئول بر اساس پروتکل های دقیق هم اکنون در حال نهایی با مقامات بهداشت عمومی و کارشناسان پزشکی" کمیسر NBA آدم نقره گفت.

یک فرد صحبت به آسوشیتد پرس به شرط ناشناس ماندن گفت: NBPA و NBA در حال ادامه کار بر روی یک "طولانی" پروتکل های پزشکی سند است. جزئیات این سند به اشتراک گذاشته خواهد شد با تیم پس از بحث تکمیل فرد گفت.

تیم رینولدز است آسوشیتد پرس بسکتبال نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن