NBA راه اندازی مجدد تمرکز در ابتدا در محیط حذفی matchups

معاملات انجام می شود. NBA در حال آمدن است. فصل سر گرفته خواهد شد ژوئیه 30 در دیزنی ESPN جهان گسترده ای از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

معاملات انجام می شود. NBA در حال آمدن است. فصل سر گرفته خواهد شد ژوئیه 30 در دیزنی ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در فلوریدا.

لیگ خود را اعلام کرد "بذر بازی" — هشت به طور منظم فصل بازی های پلی آف برای تعیین بذر — در روز جمعه.

در اینجا برخی از چیزهایی که در مورد فصل را راه اندازی مجدد:

زندگی با کروناویروس تهدید: شانزده بازیکنان NBA آزمایش مثبت برای coronavirus.

لیگ انجام 302 آزمون این هفته با 5.298% مثبت. لیگ را منتشر کرده است نتایج آزمون برای مربیان و یا حمایت از کارکنان که آنها نیز آزمایش در شروع هفته.

هنوز NBA کمیسر آدم نقره, ملی, بسکتبال, بازیکنان, انجمن, مدیر اجرایی, میشل رابرتز و NBPA جمهور کریس پل با بیان سطوح مختلف از خوش بینی جمعه در مورد برنامه ریزی های نجومی راه اندازی مجدد.

نقره گفت: NBA نمی توقف بازی اگر یک بازیکن ستاره مانند LeBron James Kawhi Leonard یا Giannis Antetokounmpo بودند به قرارداد این ویروس قبل از اینکه کلید های بازی یا سری.

"ما کار نکرده و از طریق هر سناریو اما این مفهوم خواهد بود که اگر ما تا به حال یک بازیکن تست مثبت رک و پوست کنده که آیا این بازیکن بود همه ستاره و یا یک کارگر ماهر, که بازیکن خواهد سپس به قرنطینه" نقره گفت. "این تیم خواهد بود و ما را به درمان که تست مثبت به ما می آسیب در طول فصل بنابراین ما نمی خواهد به تاخیر ادامه برگشتی.

"البته اگر ما به گسترش قابل توجه از coronavirus از طریق جامعه ما است که در نهایت ممکن است منجر به توقف."

با توجه به NBA ایمنی و بهداشت پروتکل های بازیکنان که تست مثبت در داخل اورلاندو پردیس به اصطلاح "NBA, حباب" باید بلافاصله وارد انزوا مسکن. با فرض مثبت شدن تست و تایید شده است این بازیکن باقی خواهد ماند و در انزوا تا او بدون علامت است گذشت دو آزمون متوالی بیش از 24 ساعت از هم جدا و دریافت گواهی پزشکی. قبل از بازگشت به بازی بازیکنان نیز باید تحت غربالگری قلبی.

مسابقه هشتم: شش تیم در مسابقه شماره 8 دانه در کنفرانس غرب — Memphis, Portland, New Orleans, ساکرامنتو سن آنتونیو و شیکاگو است. (مشخصات فنی دالاس نیز در این مسابقه هر چند Mavericks تنها نیاز به یک پیروزی و یک ممفیس دست دادن به پرچ بدتر از شماره 7 نقطه.)

وجود هفت بازی که در آن کسانی که شش تیم خواهد سر به سر از جمله چهار شامل پلیکان — که بازی ساکرامنتو دو برابر ممفیس یک بار و سن آنتونیو یک بار. بازی های دیگر: ساکرامنتو مقابل سن آنتونیو ممفیس مقابل سن آنتونیو و پورتلند مقابل ممفیس.

ققنوس بازی نیست و هر یک از دیگر پنج تیم در مسابقه برای هشتم.

گریزلیز با شروع 3½-بازی سرب بیش از پورتلند نیواورلئان و ساکرامنتو, همراه با چهار بازی لبه در سن آنتونیو. مگر اینکه گریزلیز باز کردن فضا در تمام چهار نفر از کسانی که در باشگاه به نظر می رسد که وجود خواهد داشت یک بهترین-از-دو بازی در سری هشتم-محل تیم خواهد پیش با یک پیروزی با شماره 9 تیم نیاز به پیروزی دو بار به نقطه نهایی در غرب برگشتی و احتمالی دور اول رقابت با لس آنجلس لیکرز.

بازی بازی برگزار خواهد شد در صورتی نهم-محل تیم در دو کنفرانس در چهار بازی از هشتم زمانی که بذر گرد به پایان می رسد.

در شرق آن را کمی ساده تر. شماره 7 بروکلین است که شش بازی پیش از واشنگتن و شماره 8 اورلاندو 5½ بازی روشن از ویزاردز در این مسابقه به پرچ یک اسکله و جلوگیری از یک بازی در سری است. هیچ کدام از این تیم ها می تواند حرکت گذشته شماره 7 نقطه در شرق براکت.

اعداد سحر و جادو: میلواکی نیاز به ترکیبی از دو برنده یا تورنتو ضرر و زیان به بخش شماره 1 دانه در شرق. لیکرز باید ترکیبی از سه برنده یا لس آنجلس کلیپرز ضرر و زیان به بخش شماره 1 نقطه در غرب است.

رزمندگان دیگران خواهد بود از دست رفته: میلواکی اتحاد NBA بهترین رکورد و یکی از دلایل دیگران نگه دارید که علامت این است که چگونه خوب آنها در برابر هشت تیم (Golden State, شارلوت, شیکاگو, دیترویت, کلیولند آتلانتا و نیویورک و مینه سوتا) که آیا واجد شرایط برای دیزنی راه اندازی مجدد.

دیگران بودند 22-0 در برابر کسانی که هشت تیم — یکی از سه تیم NBA برای رفتن شکست نخورده برابر آن گروه. شهر اوکلاهما بود 15-0 و لیکرز بودند 12-0. تورنتو و بوستون هر دو 19-1 و یوتا بود 15-1.

تنها یکی باقی مانده تیم تا به حال از دست دادن رکورد در برابر کسانی که هشت باشگاه: سن آنتونیو رفت 7-8.

میامی تا به حال یک لیگ-بالا هشت بازی باقی مانده مقابل هشت تیم که آیا واجد شرایط برای دیزنی راه اندازی مجدد. در حال حاضر گرما به مبارزه بر دست خود فقط به آویزان بر روی شماره 4 نقطه در شرق.

میامی نقش بوستون و دنور, ایندیانا, دو برابر میلواکی, Oklahoma City, تورنتو و محفل ققنوس در بذر بازی. که برنامه صفوف سخت تر از ایندیانا یا فیلادلفیا — پیسرز و 76ers هر دو را سر به دیزنی دو بازی پشت گرما در شرق رده بندی است.

No 3 رکورد: برای اولین بار در هشت فصل لیگ رکورد مجموع 3-اشاره گر ساخته شده دریافت نخواهد شد شکسته.

آن را در سرعت به شکست می شود.

تیم NBA را در ترکیب برای 23,560 3-اشاره گرها در این فصل است که در حال حاضر چهارمین بیشتر از هر فصل در لیگ تاریخ است. لیگ شد در سرعت 29,844 3-اشاره گر است که 1,889 بیشتر از رکورد 27,955 مجموعه در فصل گذشته.

عدالت اجتماعی: در علاوه بر این به مبارزه با coronavirus NBA و بازیکنان آن سعی خواهد کرد برای ادامه مبارزه علیه بی عدالتی اجتماعی و نابرابری نژادی.

NBA و اتحادیه توافق کرده اند که در اصل برای استفاده از سیستم عامل خود را "برای پیدا کردن ملموس و پایدار راه برای رسیدگی به نابرابری نژادی در سراسر کشور است. رهبران از NBA و NBPA نیز مورد بحث و بررسی استراتژی برای افزایش سیاه و سفید نمایندگی در سراسر NBA و تیم اطمینان بیشتر گنجاندن سیاه و متعلق به اداره کسب و کار در سراسر NBA فعالیت های کسب و کار و فرم NBA بنیاد برای گسترش برنامه های آموزشی و توسعه اقتصادی فرصت های سراسر سیاه و سفید جامعه" NBA در بیانیه ای گفت جمعه.

NBA را حفظ کرده است که آنها می خواستم به بازگشت به اقدام برای خوب اجتماعی هر چند با لیگ درآمد متوقف شد در ماه صفر برای توانایی تحویل 88 "بذر بازی" و حذفی برنامه را برآورده لیگ پخش شرکای.

هنوز هم نقره ای دوباره گفت: NBA هدف بزرگتر است.

"در نهایت این که آیا آن را مبارزه با نژاد پرستی و یا یک بیماری همه گیر ما در حال آمدن به ورزش موضوع در جامعه ما" نقره گفت. "آنها مردم را هم در زمانی که ما نیاز به آن را بیشتر و آنها می تواند نشان دهد که چگونه ما می توانیم تعادل بهداشت عمومی و اقتصادی ضرورت به علاوه یک میل به تجربیات به اشتراک گذاشته شده و چیزی برای تشویق از طریق ماه های آینده."

آخرین مطالب