نتانیاهو فساد محاکمه به سر در ژانویه 2021 میان اسرائیل و خشم بیش از Covid-19

صادر شده در: 19/07/2020 - 18:22 نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو فساد محاکمه خواهد شد به صورت جدی در ماه ژ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

صادر شده در:

نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو فساد محاکمه خواهد شد به صورت جدی در ماه ژانویه با سه بار در هفته و مدارک جلسات مجموعه ای برای شروع آن از اورشلیم دادگاه تصمیم گرفت تا یکشنبه.

تبلیغات

آن را بلافاصله روشن نیست اگر نتانیاهو مورد نیاز خواهد بود برای حضور در هر جلسه اگر چه برخی از رسانه های اسرائیل گزارش داد او را. بدون در نظر گرفتن خسته کننده قضایی برنامه را حفظ خواهد کرد نتانیاهو حقوقی گلایه بصورتی پایدار و محکم در آگاهی ملی و گفتگو — و در ادامه به جمع آوری پرسش که آیا او می تواند نگه دارید خدمت در حالی که به طور همزمان ایستاده محاکمه.

تصمیم دادگاه پس از محاکمه دوم شنیدن یک رویه شور و مشورت است که تنظیم سرعت باقی مانده از مجموعه مقالات.

آزمایشی افتتاح شد در ماه مه پس از دو ماه تاخیر باعث نگرانی بیش از coronavirus. آن سرگیری می آید که نتانیاهو چهره های نصب نارضایتی خود از دست زدن به این بحران بهداشتی و اقتصادی آن خرید اینترنتی.

نتانیاهو متهم به تقلب و نقض اعتماد و پذیرش رشوه در یک سری از رسوایی که در آن او ادعا به دریافت اسراف هدیه از میلیاردر دوستان و رد و بدل نظارتی نعمت با رسانه های مقتدر برای مطلوب تر پوشش خود و خانواده اش.

نتانیاهو با رد تخلف نقاشی اتهامات به عنوان یک رسانه-هماهنگ شکار ساحره دنبال یک گرایش سیستم اجرای قانون.

در اولین جلسه ممکن است درست قبل از ظاهر شدن در مقابل قضات نتانیاهو در زمان به یک تریبون در داخل دادگاه و flanked توسط خود اعضای حزب bashed قانونی در این کشور موسسات عصبانی سخنرانی دراز وشدیداللحن.

نتانیاهو به نظر نمی رسد در یکشنبه شنوایی.

با توجه به دادگاه قاضی تصمیم گرفت که محاکمه مدارک مرحله آغاز خواهد شد در ماه ژانویه و محل را سه بار در هفته.

نتانیاهو وکیل نیز خواست برای تاخیر در رسیدگی به دلیل ویروس و گفت: ماسک-پوشیدن مانع کار خود را از سوال از شهود.

افزایش عفونت کروناویروس

محاکمه رزومه به نتانیاهو چهره های گسترده خشم خود را بیش از دولت را از دست داده و coronavirus بحران است.

در حالی که این کشور به نظر میرسد که کوبیده خواهد شد یک موج اول از عفونت و چه به عنوان یک شتابزده و نامنظم بازگشایی فرستاده است عفونت های اضافی. در عین حال حتی در میان افزایش موارد جدید نتانیاهو و اضطراری دولت تشکیل شده با هدف مقابله با بحران — به نظر می رسد بی توجهی به اعداد و حرکت رو به جلو با بازگشایی برنامه های دیگر از اولویت های سیاست.

آن را پس از reimposed محدودیت از جمله یک آخر هفته-تنها مستند مجموعه ای برای شروع در اواخر این هفته.

اسرائیل دیده می شود که نزدیک به 50000 ویروس موارد از شیوع شروع با 406 مرگ و میر. بیش از 21000 نفر بهبود یافته اند.

نتانیاهو و دولت او انتقاد شده است و برای ریختن خون کودکان متوقف پاسخ به موج جدیدی که دیده است و روزانه موارد افزایش نزدیک به 2000. آن را نیز ناودان خود را برای دست زدن به اقتصادی خرید اینترنتی از بحران است.

در حالی که اسرائیل متعهد شده است که میلیاردها دلار از کمک های آن نیست و تمام شده است doled به کسانی که در نیاز و یک طرح را به یک دستمزد برای همه اسرائیلی ها حتی ثروتمند شده است panned کشور اقتصاددانان برجسته. دور اول و دوم محدودیت کتک اقتصاد و فرستاده بالا رفتن سرسام آور نرخ بیکاری به بیش از 20 درصد از 3.9% قبل از وقوع.

این خشم را آب پز به تظاهرات بیش از گذشته چند هفته است که به اوج خود رسید در درگیری های خشونت بار با پلیس است.

تظاهرات نبوده و در یک مقیاس گسترده تا حدودی به دلیل محدودیت در اجتماعات بزرگ اما افزایش سرخوردگی به نظر می رسد در میان بزرگترین چالش های نتانیاهو مواجه شده است و در دهه-به علاوه در قدرت است.

این محاکمه از سرگیری نتیجه می آید در زمان نا مناسب برای خدمت رهبر. نتانیاهو امیدوار بود به سوار شدن بر روی حسن نیت او به دست آورد از غلبه بر موج اول از عفونت رفتن به فساد محاکمه اما به طور فزاینده ی کشور دارای خلق و خوی خود را کاهش مقبولیت و ممکن است او را انکار عمومی پشتوانه او امیدوار بود.

اگر چه پایگاه خود باقی می ماند بصورتی پایدار و محکم پشت سر او تنها یک دانش سطحی از هواداران تبدیل شده تا در خارج از دادگاه به صدای خود را در حمایت از نخست وزیر به مراتب کمتر از جمعیت کثیری که همگرا در دادگاه باز است.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن