جدید دانشگاه هاروارد پزشکی و دندانپزشکی دانش آموزان برای شروع ترم پاییز از راه دور

توسط adamg در بحباله نکاح در اوردن, 05/13/2020 - 2:25pm رؤسای دانشگاه هاروارد پزشکی و دندانپزشکی در مدار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

رؤسای دانشگاه هاروارد پزشکی و دندانپزشکی در مدارس گفت: دانش آموزان امروز است که با توجه به Covid-19 ترم پاییز برای دانشجویان ورودی شروع خواهد شد تنها با کلاس های آنلاین - چند هفته پس از دانشگاه هاروارد رسمی گفت که اصلی دانشگاه هاروارد دانشگاه خواهد بود باز به دانش آموزان در ماه سپتامبر.

در نامه ای به دانش آموزان امروز رؤسای گفت: آنها به صرف چند هفته گذشته از تلاش برای کشف کردن که چگونه به با خیال راحت اجازه دهید دانش آموزان شروع و یا از سرگیری مطالعات در فرد و در نتیجه آن را نمی تواند انجام شود حداقل برای شروع:

پس از تجزیه و تحلیل عمیق در نور COVID-19 گیر ما تصمیم گرفته اند که ما سقوط 2020 دوره آغاز خواهد شد از راه دور برای ورود به کلاس های پزشکی دندانپزشکی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین به عنوان برای ما HMS-کارگردان خارجی برنامه های آموزش و پرورش است که می شده اند در محوطه دانشگاه برگزار شد. با توجه به منحصر به فرد بودن ما برنامه های آموزش و پرورش است که اجرای 12 ماه و تاکید بر دست در یادگیری ما امیدواریم که قادر به نگه داشتن فرد در تحقیقات و تجارب بالینی برای ما بازگشت پزشکی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ادامه خواهد داد به دنبال نزدیک نهادی دستورالعمل و بهداشت عمومی تحولات است.

آنها با اضافه کردن آنها نیست و در عین حال حتی اگر کلاس می توانند رزومه در لنگوود پزشکی منطقه پردیس در ماه ژانویه:

ما امیدواریم که همه ما دانش آموزان و برگشت در محوطه دانشگاه در ماه ژانویه اما ما متوجه بسیاری از ناشناختهها و به روز رسانی خواهد شد پیش بینی ما به عنوان اطلاعات جدید در دسترس می شود. در ضمن لطفا می دانم که ما متعهد به ارائه با کیفیت بالا, تحول تجارب آموزشی به دانش آموزان ما. ما با اعتماد به نفس که ما می توانیم رعایت تعالی است که امضای یک دانشگاه هاروارد آموزش و پرورش است. ما نیز متعهد به کمک به ما آموزش دانشکده در طراحی دوره های آنلاین است که با این استانداردهای بالا و در حمایت از فن آوری است که تقویت ما در آموزش و یادگیری طرح.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب