نیو راشل به نیویورک اولین Covid-19 خوشه به آرامی بازگشایی برای کسب و کار

صادر شده در: 27/05/2020 - 08:07اصلاح: 27/05/2020 - 08:07 نیویورک شهر نیو راشل صفحه اصلی به یکی از اولین coro

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

نیویورک شهر نیو راشل صفحه اصلی به یکی از اولین coronavirus خوشه در ما به آرامی شروع به بازگشایی برای کسب و کار در روز سه شنبه.

تبلیغات

یک مهار منطقه' اعلام شد در اطراف شهر در اواسط ماه مارس و قبل از بقیه از ایالت نیویورک رفت و به مستند پس از نیو راشل وکیل قرارداد و ناخواسته گسترش این ویروس با حضور خود کنیسه و گردهمایی های دیگر.

نیویورک و سپس در ادامه برای تبدیل شدن به کانون شیوع کروناویروس در آمریکا.

Westchester County, که شامل New Rochelle, آغاز فاز یکی از بازگشایی جمعه که شامل ساخت و ساز, ساخت و منظقه و در فروشگاه وانت در برخی از خرده فروشان.

مدیر اجرایی جدید راشل اتاق بازرگانی کاترین سفید گفت که آن را یک "روز به یاد ماندنی" چرا که "ما تا به حال شده است در انتظار نشانه هایی که همه چیز در حال حرکت رو به جلو قطعی بتن نشانه هایی که همه چیز در حال بهتر شدن است."

سفید افزود که در حالی که این ویروس تا به حال آمار شهر سخت بسیاری از نیو راشل کسب و کار تا به حال موفق به نوآوری و موفقیت به مجازی. او با ذکر یک مربی بیس بال که در حال حاضر می آموزد از حیاط خلوت خود را و که مجازی بدنسازی کلاس به دست آورده اند او را دانش آموزان سراسر ایالات متحده است.

"مهم ترین چیزی که در حال حاضر" سفید گفت: "این است که به نگه داشتن تعداد ما پایین است."

اگر عفونت نرخ همچنان قطره ای در منطقه برای آینده دو هفته پس از آن می توانید وارد فاز دو از بازگشایی که شامل خدمات شخصی و بیشتر خرده فروشی و اداری کسب و کار. فاز سه را شامل رستوران و خدمات غذایی.

سفید خودش رفت و به دریافت Covid-19 تست آنتی بادی در نزدیکی شهر سفید دشت در روز سه شنبه. او گفت که او تا به حال شده است پرداخته و با تب بالا در اواخر ماه دسامبر. سفید شوخی که شاید دخترش که ممکن است به او داده اند به ویروس (Covid-19 یا نه) تا به حال واقع شده است NY واقعی بیمار صفر است.

ساکنان در خیابان های نیو راشل ابراز خوشبینی محتاطانه درباره بازگشایی تدریجی کسب و کار.

لوئیس Vaccara صاحب یک فروشگاه پرده است که در خیابان اصلی از سال 1976 وی هیجان زده به باز کردن".

"ما منتظرش بوده ام برای این ماه." Vaccara گفت: "ما نیاز به این. ما همه از دست دوستان و خانواده به این دلیل و این ترسناک است, اما من فکر می کنم این حق گام تا زمانی که هر کس مسئول است."

73 ساله کارمند همسایه سوپر مارکت که خواست ناشناس باقی می ماند بود نگران است که بازگشایی خیلی زود بود ایده خوبی نیست چرا که هنوز هم وجود دارد هیچ درمان برای ویروس. او عینک یک visor, ماسک و دستکش و گفت که او تا به حال مشغول به کار سراسر همه گیر و از دست داده بود چند تا از دوستان.

نیو راشل راست بر روی آب و همچنین شناخته شده به عنوان ملکه شهرستان از صدا. برخی از کسب و کار از جمله صدا محدود منشور است که مردم در سفرهای ماهیگیری نیز باز در روز سه شنبه.

کاپیتان برندان Lorino صاحب شرکت گفت که او هیجان زده بود به "در نهایت بازگشت به کار". وی با تشریح اقدامات احتیاطی او فاصله افراد از هم جدا در قایق و شستشو آن را به طور کامل با سفید پس از هر سفر.

Lorino نیز یک آتش نشان در برانکس قصبه شهر نیویورک است. او در طول همه گیر و گفت که او تا به حال شاهد برخی از چیزهای وحشتناک است اما این که "ما در نهایت بیش از قوز کردن. رفتن ماهیگیری یک راه برای به دست آوردن و فراموش کردن در مورد نگرانی های خود برای بعد."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن