دور جدیدی از اعتراضات خیابانی بیش از نابرابری نژادی در نیویورک و دیگر شهرهای آمریکا

صادر شده در: 08/06/2020 - 04:45 آرام اعتماد به نفس تزریق دور جدیدی از تظاهرات خیابانی در نیویورک و دیگر شهره

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

صادر شده در:

آرام اعتماد به نفس تزریق دور جدیدی از تظاهرات خیابانی در نیویورک و دیگر شهرهای بزرگ در روز یکشنبه یک روز پس از برخی از بزرگترین تظاهرات پس از کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس آشکار با هیچ اصلی خشونت است.

تبلیغات

نزدیک جشن تن از بسیاری از تعطیلات آخر هفته آمریکا تظاهرات ایستاده در تضاد به صحنه درگیری غارت و خرابکاری در اوایل هفته که مقامات و فعالان سرزنش تا حد زیادی در خارج از آشوبگران و جنایتکاران.

فوران خشم و مطالبات به صورت گسترده پلیس اصلاحات به دنبال مارس 25 کشتار فلوید 46 ساله سیاه, مردی که پس از دوخته شدن از گردن نه دقیقه توسط یک افسر زانو.

اطرافیان را به همراه اسیر این صحنه به عنوان فلوید با التماس افسر خفگی کردن کلمات "من نمی توانم نفس بکشم." دو پلیس دیگر کمک نگه فلوید پایین در حالی که یک چهارم ایستاده بود در میان تماشاچیان و دیگر افسران.

تقریبا دو هفته از ایالات متحده تظاهرات همچنین با الهام از ضد نژادپرستی راهپیمایی در سراسر جهان به عنوان اعتراض از بریزبن و سیدنی در استرالیا به لندن و پاریس و دیگر شهرهای اروپایی در آغوش سیاه زندگی موضوع پیام.

تغییر در تنور از تظاهرات این هفته ممکن است منعکس کننده یک حس است که خواسته های معترضان به صورت گسترده پلیس اصلاحات هستند طنین انداز می شود.

در یک مرحله که به نظر می رسید که غیر قابل تصور فقط دو هفته پیش اکثریت مینیاپولیس شورای شهر متعهد در روز یکشنبه به انحلال اداره پلیس به نفع یک جامعه منجر ایمنی مدل, نیویورک تایمز گزارش داد.

"حق وتو-اثبات اکثریت MPLS شورای شهر فقط علنی موافقت کردند که مینیاپولیس اداره پلیس نیست reformable و ما در حال رفتن برای پایان دادن به زمان policing سیستم" الندرا کانو عضو مینیاپولیس شورای اسلامی گفت: در توییتر.

در نیویورک حداقل نیم دوجین آزادانه گروه های سازمان یافته از معترضان راهپیمایی از طریق میدتاون منهتن در نور آفتاب در روز یکشنبه بعد از ظهر حمل دستباف نشانه با شعارهایی از جمله "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس, صندوق, مدارس است." یک جمعیت جمع آوری شده در پارک برایانت پشت کتابخانه عمومی نیویورک و سپس راهپیمایی پایین 42nd Street گذشته Grand Central station به U. N. ستاد در شرق رودخانه.

گروه دیگری راهپیمایی به سمت میدان تایمز اما تبدیل شده بود به کنار بدون حادثه توسط پلیس مسدود شده و دسترسی به معروف "چهارراه جهان" بهترین و شناخته شده به صورت سالانه در سال جدید و در آستانه رها کردن توپ. این منطقه باقی مانده محاصره توسط پلیس ساعت بعد.

این گریه به دور از صحنه در شهر در های اخیر برخی شب هنگامی که برخی از افسران ضد شورش متوسل به سنگین دست تاکتیک های آنها به دنبال اجرای مقررات منع رفت و آمد و زندگی می کنند تصاویر تلویزیون نشان داد غارتگران در حال اجرا شایع در راههای اصلی.

شهردار نیویورک, بیل د Blasio گفت: مقررات منع رفت و آمد بود که برداشته شده در روز یکشنبه و یک روز جلوتر از برنامه.

انتقاد فعالان که می گویند او باید reined در NYPD و افسران تظاهرات اخیر او همچنین اعلام کرد یک سری از اصلاحات او گفته بودند طراحی شده برای ایجاد اعتماد بین ساکنان شهر و اداره پلیس.

در پاسخ به رشد تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس در بسیاری از شهرهای de Blasio به خبرنگاران گفت: او را تغییر نامشخص مقدار پول از بودجه پلیس و دوباره اختصاص آن به جوانان و خدمات اجتماعی در جوامع از رنگ.

او گفت: او همچنین به اجرای قوانین در خیابان سکه ای از دست پلیس که متهم شده است با استفاده از مقررات به آزار و اذیت اقلیت.

نشانه هایی در کاخ سفید حصار

در پایتخت کشور در بعد از ظهر یکشنبه هزاران نفر از معترضان در زمان زانو در 16 خیابان جنوبی کاخ سفید شعار: "من نمی توانم نفس بکشم" با توجه به رسانه های اجتماعی پست.

به تازگی بنا حصار اطراف کاخ سفید تزئین شده بود توسط معترضان با نشانه هایی از جمله برخی که عنوان خوانده شده: "Black Lives Matter" و "نه عدالت بدون صلح است."

یک مضمون مشترک از آخر هفته تظاهرات بود و عزم و اراده برای تبدیل خشم بیش فلوید مرگ در ماه گذشته به گسترده تر جنبش به دنبال گسترده اصلاحات به آمریکا سیستم عدالت کیفری و درمان آن از اقلیت.

شدت اعتراضات در طول هفته گذشته شروع به فروکش روز چهارشنبه پس از دادستان در مینیاپولیس بازداشت چهار افسر پلیس دخیل در Floyd مرگ است. درک چوین افسر که سست عنصر فلوید شد به اتهام قتل درجه دوم.

هنوز خشم در مینیاپولیس باقی مانده شدید. شهردار این شهرستان فرار یک دستکش بلند از jeering معترضان در روز شنبه پس از گفتن آنها او مخالف خواسته های خود را برای defunding شهرستان اداره پلیس.

در طول یک جلسه جامعه در یک پارک نه از 13 شهرستان و اعضای شورا امضا تعهد در روز یکشنبه امیدوار کننده جدید برای ایجاد امنیت عمومی سیستم کار با جامعه در تغییرات و اتخاذ تغییرات از طریق بودجه و اعمال سیاست در هفته های آینده, نیویورک تایمز گزارش داد.

تجدید خواستار برابری نژادی در حال شکستن در سراسر کشور به عنوان ایالات متحده بازگشایی پس از دو هفته بی سابقه مستندات برای coronavirus همه گیر و فقط پنج ماه قبل از نوامبر. 3 انتخابات ریاست جمهوری.

آمریکا دموکرات ها تا حد زیادی در آغوش فعالان بسته بندی به خیابان به نگرانی از قتل مردان و زنان سیاه با اجرای قانون اما تا کنون ابراز نگرانی در حمله معترضان خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت ،

سناتور کوری بوکر نیوجرسی گفت: ان بی سی نیوز روز یکشنبه که او را درک احساسات پشت "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" فشار, اما نمی خواهد با استفاده از این عبارت خود را.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب