شهر نیویورک در سال 2020 ماراتن لغو شد با توجه به Covid-19

صادر شده در: 24/06/2020 - 17:04ویرایش: 24/06/2020 - 17:10 ماراتن نیویورک در اصل برنامه ریزی شده بود برگزار ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

ماراتن نیویورک در اصل برنامه ریزی شده بود برگزار شد و در نوامبر. 1 لغو شده است به دلیل COVID-19 گیر برگزارکنندگان مسابقه گفت: در روز پنج شنبه.

تبلیغات

نیویورک جاده دونده (NYRR) در همکاری با دفتر شهردار گفت که این تصمیم به انصراف از بزرگترین ماراتن ساخته شده بود با توجه به رمان coronavirus مربوط به نگرانی های ایمنی و بهداشت برای دوندگان تماشاگران داوطلبان و کارکنان.

"لغو این سال TCS ماراتن نیویورک فوق العاده ناامید کننده برای همه درگیر بود اما به وضوح این دوره ما نیاز به پیروی از بهداشت و ایمنی دیدگاه" NYRR اجرایی مایکل Capiraso در بیانیه ای گفت.

به 26.2 مایل نژاد (42km) که عبور هر پنج منطقه از شهر بود و 53,640 مانكن در سال 2019 است و دوم از شش جهان در رشته ماراتن به لغو این سال با توجه به شیوع کروناویروس.

مسابقه دو ماراتون بوستون در اصل با توجه به برگزار می شود, در مارس و پس از آن به تعویق افتاد و تا ماه سپتامبر لغو شد برای اولین بار در تاریخ آن است.

توکیو ماراتن رفتم جلو در مارس 1 با دوندگان نخبه تنها در لندن به تعویق افتاد Oct. 4 از مارس 26 و برلین برگزارکنندگان گفت: خود مسابقه رو پیش رو در ماه سپتامبر اما نمی گویند اگر این امر می تواند به تعویق افتاده و یا لغو در دسترس نباشد.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن