نیویورک نمایندگان مجلس با رای به قراضه پلیس نظم و انضباط پنهان کاری قانون

صادر شده در: 10/06/2020 - 05:41 نیویورک نمایندگان مجلس رای دادند در روز سه شنبه به لغو یک دهه قانونی که در س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 خرداد 1399

صادر شده در:

نیویورک نمایندگان مجلس رای دادند در روز سه شنبه به لغو یک دهه قانونی که در سپر پلیس ماموران انتظامی از سوابق عمومی است. فرماندار نیویورک اندرو کومو گفت: برای ثبت نام در این لایحه به صورت قانون در سراسر کشور در میان تظاهرات علیه خشونت پلیس.

تبلیغات

فرماندار نیویورک اندرو کومو توییتی که او را به ثبت نام در این لایحه به صورت قانون در این هفته در میان در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس.

این لایحه بخشی از یک بسته از پلیس اقدامات اصلاحات پیشرفته توسط حزب دموکرات کنترل مجلس نمایندگان و سنا در آلبانی این هفته به عنوان تظاهرات گریبانگیر ملت پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او.

روز دوشنبه مجلس رای به ممنوعیت استفاده پلیس از chokeholds. عمل آمده بود تحت محکومیت شدید هنگامی که یک آفریقایی-آمریکایی اریک گارنر درگذشت و پس از یک افسر پلیس شهر نیویورک با استفاده از یک سبد در او در طول سال 2014 بازداشت.

طرفداران برای پلیس پاسخگویی به مدت طولانی فشار برای لغو ستیز بخش از نیویورک مدنی, حقوق قانون, 50 -, یک, که مانع افشای عمومی انضباطی سوابق افسران پلیس.

"این قانون که تصویب خواهد شد طی روزهای آینده کمک خواهد کرد که جلوگیری از بد بازیگران و ارسال یک پیام واضح و روشن است که خشونت و نژاد پرستی و غیر قابل توجیه قتل تحمل نخواهد شد" نیویورک رهبر اکثریت سنا آندره استوارت-عموزاده در بیانیه ای گفت.

پلیس نیویورک اتحادیه های کارگری را به نام قانون حمله به پلیس.

"این پیام ارسال شده است به وضوح به افسران پلیس توسط مقامات منتخب ما: ما نمی مانند شما" ریچارد ولز رئیس جمهور ایالت اتحادیه پلیس کنفرانس نیویورک به خبرنگاران گفت:. "ما به شما احترام نمی گذارند. ما نمی خواهد حمایت شما. ما می خواهم به شما از بین برود."

او گفت: لغو 50-یک فعال خواهد بود وکلای دفاع جنایی به استناد پیر شکایت علیه یک افسر در دادگاه به تضعیف افسر شهادت.

نیویورک شورای شهر نیز با توجه به لایحه ای به جرم استفاده از chokeholds است که حمایت گسترده ای در میان نمایندگان مجلس است اما مخالف در شکل کنونی آن توسط شهردار.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن