نیویورک تایمز نشانه تیره و تار Covid-19 نقطه عطف با 1000 اعلامیه

صادر شده در: 24/05/2020 - 11:08اصلاح: 24/05/2020 - 11:08 به عنوان ایالات متحده با نزدیک شدن 100,000 coronavi

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

به عنوان ایالات متحده با نزدیک شدن 100,000 coronavirus مرگ و میر نیویورک تایمز روز یکشنبه مشخص گریم نقطه عطف با یک استارک یادبود در آن صفحه اول -- یک خط اعلامیه برای 1,000 قربانیان.

تبلیغات

"1000 نفر در اینجا منعکس فقط یک درصد از تلفات. هیچ کدام به صرف اعداد" این روزنامه در مقدمه ای کوتاه در صفحه که به طور کامل پوشش داده شده در متن.

ایالات متحده شده است سخت ترین-آمار کشور در این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حد زیادی در مرگ و میر و تعدادی از عفونت.

همانطور که از شنبه شب ما تا به حال ثبت شده 97,048 مرگ و میر و 1.6 میلیون مورد از این ویروس خواهد شد و به احتمال زیاد رسیدن به 100,000 مرگ و میر در هر روز.

قربانیان ویژه توسط بار شامل "Joe Diffie, 62, Nashville, برنده جایزه گرمی موسیقی کشور ستاره" و "لیلا A. فنویک, 87, New York City, اولین بار, سیاه, زن فارغ التحصیل از دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد."

همچنین: "Myles کوکر, 69, New York City, آزاد از زندگی در زندان" "اموزش Skapinok, 85, Roseville, کالیفرنیا., حیاط خلوت پرندگان شناخته شده بودند برای غذا خوردن از دست او" و "اردن راننده Haynes, 27, Cedar Rapids, Iowa, سخاوتمندانه مرد جوان با یک لذت پوزخند."

مارک لاکی کاغذ ملی ویرایشگر گفت: "من می خواستم چیزی است که مردم با نگاه کردن به در 100 سال برای درک تلفات از آنچه که ما در حال زندگی می کنند."

این نقطه عطف از 100 ، 000 مرگ و میر loomed به عنوان ایالات متحده در سراسر کشور سهولت مستند اقدامات است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با یک چشم خود را دوباره به چشم انداز انتخابات در ماه نوامبر فشرده است برای بیشتر از بازگشایی این کشور به عنوان شغل زیان کوه و اقتصاد را کند می کند از coronavirus خاموش شدن ناگهانی.

"انتقال به عظمت" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه شب خود را به شعار برای بازگشایی امریکا است.

اما بسیاری از آنلاین مفسران با اشاره به ناهماهنگی بین سرسام آور مرگ و میر و مغلوب ساختن پیشی جستن را صدای جیر جیر.

جورج کانوی مکرر منتقد از مغلوب ساختن پیشی جستن و شوهر از کاخ سفید مشاور کلیان کانوی توییتی روزنامه صفحه اول -- در کنار یک عکس از مغلوب ساختن پیشی جستن بازی گلف در روز شنبه.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن