نیوزیلند روند انتخابات را به تاخیر می افتد، reinstates lockdown به عنوان Covid-19 بازگشت

صادر شده در تاریخ: 12/08/2020 - 04:24 Jacinda Ardern نخست وزیر نیوزیلند روز چهارشنبه یک گام کلیدی به سوی انتخ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ:

Jacinda Ardern نخست وزیر نیوزیلند روز چهارشنبه یک گام کلیدی به سوی انتخابات عمومی ماه آینده به تاخیر افتاد، چرا که این کشور پس از کشف اولین پرونده های کووید-۱۹ در بیش از سه ماه به قفل شدن فرو رفت.

تبلیغات

آردرن گفت که انحلال پارلمان را که قرار بود برای انتخاباتی که قرار بود در ۱۹ سپتامبر انجام شود، تا دوشنبه به حالت تعلیق در می آورد. او افزود: "هنوز تصمیمی در مورد به تاخیر انداختن نظرسنجی واقعی گرفته نشده بود.

آردرن در یک کنفرانس رسانه ای تلویزیونی گفت: «برای تصمیم گیری خیلی زود است اما کمی انعطاف پذیری برای انتقال تاریخ انتخابات در صورت نیاز وجود دارد» اردرن در یک کنفرانس رسانه ای تلویزیونی گفت: «هر تاریخ قبل از ۲۱ نوامبر می تواند برای انتخابات انتخاب شود.

مقامات بهداشتی نیوزیلند به طور فوری در حال ردیابی منبع چهار مورد جدید از Covid-19، همه در داخل یک خانواده در اوکلند، بزرگترین شهر این کشور است.

خوشه، اولین موارد گزارش شده در کشور به مدت 102 روز، باعث شد اردرن اعلام کرد که از اقدامات قفل کردن در اواخر روز سه شنبه.

اوکلند در نصف روز چهارشنبه (۲۴۰۰ گرینویچ) به محدودیت های سطح ۳ تغییر کرد و مردم را به ماندن در خانه الزام می کرد مگر اینکه برای سفرهای ضروری. بقیه کشور به محدودیت های سطح 2 کمی سست تر قرار داده شد. - محدودیت ها در ابتدا تا جمعه باقی خواهند ماند.

اردرن گفت: "مهربان بمانند، مراقب هم دیگر باشند." و اضافه کرد که جستجو برای منبع عفونت ادامه داشت. خانواده به خارج از کشور سفر نکرده بود.

ما می دانیم که اگر چه ما در درجه اول برای انتقال انسان به انسان به دنبال ما نیاز به بررسی اینکه آیا یا نه آن را به حال چیزی برای انجام با حمل و نقل، او گفت:

مدیر کل بهداشت اشلی بلومفیلد گفت که خانواده آلوده در انزوای سخت در خانه هستند، اما یک زن در حالی که علامت یازی داشت به نقاط توریستی در روتوروا سفر کرده بود.

بلومفیلد گفت: مقامات بهداشتی به فوریت فعالیت های او را ردیابی می کردند و آماده بودند تا ده ها هزار نفر را در روزهای آینده آزمایش کنند.

وحشت خرید در سوپر مارکت در سراسر نیوزیلند و صف های بزرگ در ایستگاه های تست coronavirus به عنوان Kiwis آمد به شرایط با ظهور دوباره از یک ویروس بسیاری از فکر شده بود شکست خورده بود وجود دارد.

نیوزیلند توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان نمونه ای از چگونگی مهار بیماری پس از ثبت تنها ۲۲ مرگ در جمعیت پنج میلیونی و جلوگیری از انتقال جامعه برای بیش از سه ماه برگزار شده بود.

(فرانسه 24 با خبرگزاری رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب