نیوزیلند قرار می دهد اوکلند را در شرایط قفل پس از اولین موارد جدید در 102 روز

صادر شده در تاریخ: 11/08/2020 - 16:10اصلاحشده: 11/08/2020 - 16:12 نیوزیلند روز سه شنبه اعلام کرد پس از کشف چ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ: اصلاحشده:

نیوزیلند روز سه شنبه اعلام کرد پس از کشف چهار مورد جدید COVID-19 در این شهر، بزرگترین شهر خود، اوکلند را تعطیل می کند، اولین شواهد انتقال داخلی پس از اینکه کوروناویروس به مدت ۱۰۲ روز آزاد بود.

تبلیغات

مبارزه موفق نیوزیلند علیه COVID-19 در سطح جهانی مورد تگرگ قرار گرفت و ملت جزیره اقیانوس آرام از 5 میلیون نفر به عنوان یکی از امن ترین مکان ها دیده شد، به عنوان همه گیر در سراسر جهان به وجود می آورد.

مدیر کل بهداشت اشلی بلومفیلد گفت که چهار مورد در یک خانواده در اوکلند جنوبی بودند. یک نفر در دو دو دهم سالی است. آنها هیچ سابقه ای از سفر بین المللی. اعضای خانواده آزمایش شده اند و ردیابی تماس در حال انجام است.

اخبار از موارد ارسال وحشت در سراسر کشور با رسانه ها گزارش مردم عجله به سوپر مارکت ها به سهام تا، و کسب و کار آماده شدن برای تعطیل.

نخست وزیر جاسیندا اردرن گفت اوکلند به عنوان یک «رویکرد احتیاطی» به سطح ۳ محدودیت از ظهر روز چهارشنبه حرکت خواهد کرد، که این به معنی آن است که مردم باید از کار و مدرسه دور بمانند و تجمعات یا بیش از ۱۰ نفر دوباره محدود می شود.

این محدودیت برای سه روز تا جمعه اعمال خواهد شد، که به گفته او زمان کافی برای ارزیابی وضعیت، جمع آوری اطلاعات و اطمینان از تماس گسترده ردیابی وجود دارد.

اردرن در یک کنفرانس خبری شگفت آور گفت: «این چیزی است که ما برای آن آماده کرده بودیم» و اضافه کرد که افزایش احتیاط به عنوان منبع ویروس ناشناخته بود.

ما 102 روز وقت داشتيم و حس کردن شايندني که نيوزلند بيرون از جنگل بود، راحت بود هیچ کشوری تا جایی که ما انجام دادیم بدون اینکه دوباره سر و کار داشته باشد، نرفته است. و چون ما تنها بوديم، بايد برنامه ريزي مي کرديم. و ما برنامه ریزی کرده اند، "او گفت.

نیوزیلند قرار است در یک انتخابات ملی در ۱۹ سپتامبر رای دهد، که در آن اردرن دیده می شود که با توجه به نظرسنجی ها، در پشت دست زدن به همه گیر شدن ش، به راحتی برنده می شود.

اما بازگشت ویروس می تواند به دولت پشت آتش بزند.

آردرن گفت که او هیچ توجه به تاثیر محدودیت های جدید بر نظرسنجی ها در این مرحله داده نشده است.

جودیت کالینز رهبر اصلی حزب ملی مخالف در بیانیه ای گفت: «این به عنوان یک شوک به تمام نیوزیلندی ها که به آنچه به ما گفته شده بود باور دارند- خواهد آمد.

پارلمان قرار است روز چهارشنبه منحل شود تا راه را برای انتخابات باز کند.

'آرام بمون'

شهردار اوکلند فیل گاف گفت: "من از اوکلندرز می خواهم که مثل آخرین بار برای مهر کردن انتقال جامعه گرد هم آیند. لطفا آرام باشید، لطفا ً از خرید وحشت نکنید و از قوانین قفل کردن پیروی کنید."

آردرن گفت سفر به اوکلند، در جزیره شمالی، محدود خواهد بود مگر اینکه شما در آن زندگی می کردند.

او گفت بقیه نیوزیلند را به سطح هشدار 2 از نصف روز چهارشنبه به مدت سه روز وارد کنید. این به این معنی است که اقدامات دور شدن اجتماعی دوباره اعمال خواهد شد و تجمعات جمعی به 100 نفر محدود می شود.

نیوزیلند هفته ها بعد از گزارش اولین مورد شناخته شده خود در ۲۶ فوریه تحت قفل محکمی قرار گرفت و آخرین مورد انتقال جامعه در ۱ مه تشخیص داده شد.

این 100 روز بدون انتقال داخلی از ویروس کوروناویروس در روز یکشنبه مشخص شده است، اما در برابر complacency به عنوان کشورهایی مانند ویتنام و استرالیا که زمانی ویروس تحت کنترل در حال حاضر نبرد دوباره به عنوان هشدار داد.

بلومفیلد گفت که ماهیت ناشناخته موارد جدید به این معنی بود که احتمال دارد در روزهای آینده مورد مثبت بیشتری وجود داشته باشد.

او گفت مردم باید ماسک در مکان های که در آن سخت بود به فاصله فیزیکی استفاده کنید.

بلومفیلد گفت: «پرونده یک تماس بیدار برای هر نوع احساس یکه و مجادنی است که ممکن است در آن قرار داده باشد»

(رویترز)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن