نیوزیلند طرفداران راگبی سرب جهان در بازگشت به ورزشگاه پس از مستند

صادر شده در: 13/06/2020 - 11:59بروز رسانی: 13/06/2020 - 11:59 ظرفیت جمعیت های بسته بندی شده فورسیت بر ورزشگا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ظرفیت جمعیت های بسته بندی شده فورسیت بر ورزشگاه در روز شنبه به استقبال بازگشت راگبی حرفه ای و سه ماه پس از ورزش حرفه ای مسابقات بودند توقیف توسط coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

در 22,000 آن جمعیت کوچک اما مهم برای نیوزیلند و راگبی به عنوان طرفداران بازگشت به استادیوم بدون محدودیت برای اولین بار از زمان Covid-19 شیوع ارسال کشورها در سراسر جهان به مستند در ماه مارس است.

تقریبا 20,000 بلیط فروخته شده بود قبل از باز کردن بازی در سوپر راگبی Aotearoa بین محلی کوهستانی اسکاتلند و همیلتون مبتنی بر سران و راه رفتن-یو پی اس های پر از ورزشگاه به ظرفیت آن از 22,800 قبل از لگد کردن.

دانشجویان دانشگاه در جنوب جزیره کالج شهر فشرده شد شانه به شانه در این محوطه برای آنها محفوظ است و به صورت محلی شناخته شده به عنوان باغ وحش. وجود دارد هیچ محدودیتی در تماس فیزیکی. طرفداران می تواند در آغوش بالا پنج در جمع گروه قبل و بعد از بازی و پر کردن حمل و نقل عمومی بدون پوشیدن ماسک یا اجتماعی فاصله.

نیوزیلند تقریبا ریشه کن Covid-19 بعد از بستن مرزهای خود و تحمیل اولیه و کامل مستند. وجود دارد هیچ فعال موارد و نیوزیلند ثبت کرده است هیچ عفونت های جدید در 22 روز.

ساخته شده است که این امکان را برای جمعیت به بازگشت به ورزش حرفه ای اند و آنها با رغبت. مسابقه بین بلوز و طوفان در اوکلند در روز یکشنبه انتظار می رود که جمعیت تقریبا 40,000, بزرگترین برای تقریبا 15 سال برای یک سوپر راگبی در نیوزیلند بزرگترین شهرستان.

"این شگفت انگیز است که قادر به بازی راگبی دوباره قبل از اینکه مردم ما مردم جمعیت" Highlanders و سیاه پوستان همه scrumhalf آرون اسمیت گفت.

پنج کشور فوق العاده راگبی مسابقات شامل تیم هایی از استرالیا و آرژانتین و ژاپن و نیوزیلند و آفریقای جنوبی رها شده بود در ماه مارس زمانی که محدودیت در مسافرت های بین المللی و قرنطینه الزامات آن ساخته شده باشد.

سوپر راگبی Aotearoa شامل نیوزیلند پنج تیم بازی هر یک از دیگر خانه و دور بیش از پنج هفته است. استرالیا آغاز می شود آن فوق العاده راگبی AU در جولای 3 و دو کشور امیدوارند به بین المللی راگبی در ماه سپتامبر.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن