نیمار در میان پنج فرستاده خاموش به عنوان مارسی پایان PSG هودو

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 01:37 نیمار در بازگشت از قرنطینه کوید-۱۹ پس از واکنش به یک لجن نژادپرستانه اد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 14/09/2020 - 01:37

نیمار در بازگشت از قرنطینه کوید-۱۹ پس از واکنش به یک لجن نژادپرستانه ادعا شده فرستاده شد چرا که مارسی ۲۰ مسابقه خود را بدون برد در برابر پاریس سن ژرمن با پیروزی ۱ بر ۰ مقابل قهرمان لیگ ۱ سلطنت در روز یکشنبه شکست.

تبلیغات
ادامه

فولی دور نزدیک فلوریان تاووین در دقیقه ۳۱ مارسی را به دست آورد که اولین پیروزی بر رقبای تلخ خود از نوامبر ۲۰۱۱ بود اما یک دست بند زشت در پایان منجر به پنج کارت قرمز در پارک دس پرنسس شد.

نیمار در اولین بازی خود از زمان آزمایش مثبت برای کروناویروس در هفته گذشته، در زمان مصدومیت به دلیل سیلی به آلوارو گونزالس مدافع مارسی از کار برکنار شد.

برزیلی ها به نظر می رسید که حریف خود را به نژادپرستی متهم می کنند چرا که او به دنبال هم تیمی های کارت قرمز لایوین کورزوا و لئاندرو پاردز پایین تونل پس از اینکه در پی بررسی VAR فرستاده شد.

"به نژادپرستی نگاه کنید. به همین دلیل به او ضربه زدم.» نیمار در حالی که زمین را ترک می کرد گفت.

او پس از مسابقه در توئیت خود نوشت: «تنها پشیمانی که دارم ضربه زدن به این احمق به صورت نیست.»

توماس توچل مربی پی اس جی گفت: نیمار «به من گفت که این یک توهین نژادپرستانه است، اما من چیزی در زمین نشنیدم».

آندره ویلا بواس مربی مارسی به تلفوت گفت: «جایی برای نژادپرستی در فوتبال وجود ندارد اما فکر نمی کنم چنین باشد.» "بايد بهش نگاه کنيم"

داریو بندیتو مهاجم آرژانتینی و جردن آماوی چپ پشت کارت های قرمز برای بازدیدکنندگان نشان داده شدند.

پی اس جی که ماه گذشته فینال لیگ قهرمانان را به بایرن مونیخ باخت، اکنون دو بازی افتتاحیه یک فصل خود را بدون گلزنی برای اولین بار از سال 79/1978 از دست داده است و وظیفه طرف مبتلا به کروناویروس توچل در این ماه آسان تر نمی شود.

یک برنامه دیوانگی در انتظار است، با بازدید متز در اواسط هفته و سفر به نیس یکشنبه آینده شروع می شود و نیمار هم اکنون با تعلیق مواجه است.

مدیر ورزشی PSG لئوناردو پیشنهاد داور جروم بریزارد فاقد تجربه برای officiate چنین فیچر بسیار اتهام.

لئوناردو می گوید: «چهارده کارت زرد و پنج قرمز به این معنی است که مسابقه از کنترل خارج شده بود.» "نه به انتقاد از داور اما شاید آن زمان برای officiate 'کلاسیکو' نیست."

توچل سعي کرد شکست رو شکست بده

"من عصباني نيستم. من فکر می کنم شما باید اجرا و نتیجه را از هم جدا کنید. ما یک بازی بزرگ انجام دادیم، من از کیفیت، ذهنیت و تلاش خوشحالم.»

او می گوید: «من به بازیکنان گفتم اگر به بازی اینطور ادامه بدهیم هر مسابقه ای را برنده می شویم. عملکرد بزرگی بود اما نتیجه آن چیزی است که هست.»

سی ان سی، ایکاردی گم شده

مارسی پس از آمدن یک ثانیه دور در فصل گذشته تلاش می کند شکاف روی پی اس جی را ببندد و خود را با مزیت شش امتیازی اولیه نسبت به باشگاهی که هفت سال از هشت سال گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد، پیدا کند.

او می گوید: «این یک برد مهم است، تاریخی است. این یک پیروزی بسیار خوب است، یکی از سخت و بدیهی است دشوار است، گفت: ویلا-بواس.

توچل پس از میدان دادن یک ترکیب تهی شده در لنز در روز پنجشنبه توانست نیمار و آنجل دی ماریا را برای مسابقه ای که در مقابل حدود ۴۰۰۰ حامی در پاریس انجام شد به یاد بیاورد.

با این حال، کیلیان شین شین پس از آزمایش مثبت برای Covid-19 در وظیفه فرانسه در آغاز هفته با مائورو ایکاردی و مارکینهوس نیز هنوز گم شده باقی ماند.

PSG اولین بار به ایتالیا بین المللی آلساندرو فلورنزی پس از ورود خود را به وام فصل طولانی از رم در حالی که سرجیو ریکو در گل پس از پیوستن مجدد به یک معامله بلند مدت آغاز شده است.

مارسی 'حافظ استیو مانداندا تولید رفلکسی با شکوه برای نگه داشتن تلاش از مارکو Verratti تنها یک دقیقه در به عنوان خلق و خوی حباب بیش از اغلب در پایتخت.

Thauvin، که در افتتاحیه مارسی درخشید 3-2 برنده در برست قبل از شکستن بین المللی، ساخته شده دستیابی به موفقیت زمانی که او در دیمیتری پایت آزاد ضربه از محدوده نقطه خالی تبدیل شده است.

دی ماریا نت را برای پی اس جی درست از یک ساعت گذشته پیدا کرد اما به وضوح پشت آخرین مدافع منحرف شده بود و جشن های مارسی در لحظات مد مشابهی کوتاه شد که یک گل بندیتو آفساید حکم گزاری شد.

آرژانتینی ها در یک ریباند پس از اینکه ریکو از تاووین پرید، که به طور بحث برانگیزی قضاوت شد که در موقعیت آفساید بسیار به سرخوردگی مارسی قرار دارد، تفنگ زد.

آخرین گل پی اس جی در برد ۳ بر ۰ مقابل آر بی لایپزیگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ۱۸ اوت به دست آمد و نیمار قبل از اینکه مسابقه در پایان زشت شود، از یک صلیب پابلو سارابیا پهن شد.

تاووین گفت: کمی ناامید کننده است که ما اینطور به پایان رسیدیم. "ما نميخواستيم وارد اين جور بازي ها بشيم"

(AFP)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن