NFL لغو Hall of Fame, بازی, تاخیر القایی تا 2021

NFL در روز پنج شنبه لغو تالار مشاهیر بازی سنتی را که در پیش فصل است و به تأخیر انداختن 2020 القای مراسم بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

NFL در روز پنج شنبه لغو تالار مشاهیر بازی سنتی را که در پیش فصل است و به تأخیر انداختن 2020 القای مراسم برای یک سال و به دلیل همه گیر.

اوت. 6 نمایشگاه بازی در کانتون اوهایو, بین دالاس کابوی ها و پیتسبورگ استیلرز است که برای اولین بار در زمینه رویداد لیگ را لغو کرده است چرا که از coronavirus.

از آن خواهد شد بازی در اوت. 5, 2021 با همان تیم است. Enshrinements برای 20 inductees در حال حاضر رخ خواهد داد در اوت. 7, 2021.

NFL صاحبان با توجه به کاهش تعداد نمایشگاه از چهار به دو در هر تیم. لیگ قصد دارد به نگه داشتن اردوگاه های آموزشی ابتدا در اواخر ماه جولای.

گلف: مکنزی هیوز عکاسی حرفه ای-کم 60 را در دور اول سرب در PGA Tour مسافران قهرمانی در کرمولل Conn.

هیوز به رهبری سه عکس بیش از Rory McIlroy سکس Schauffele و ویکتور Hovland. فیل مایکلسون, زوج با McIlroy در رقابتی دور پس از تبدیل 50 یکی از شش به ساقه 64. Bryson DeChambeau شات 65.

• آمریکا باز تمدید معافیت به مایکلسون شش-زمان دونده تا در عمده تنها او نیست به دست آورد. ایالات متحده باز به تعویق افتاد تا سپتامبر. 17-20 در بالدار ،

NBA: Miami Heat رو به جلو جرثقیل جونز جونیور گزارش آزمایش مثبت برای coronavirus. جونز, NBA slam dunk contest, قهرمان, هنوز برنامه ای برای بازی زمانی که تیم می شود در طبقه در دیزنی پیچیده در نزدیکی اورلاندو ماه آینده.

• دالاس ماوریکس مرکز ویلی Cauley-استین گزارش تصمیم گرفته است برای نشستن از سر گرفته NBA فصل است. سابق رزمندگان مرکز و شریک زندگی خود را در انتظار یک کودک در ماه جولای. او گزارش شد و جای خود را در تیم فهرستی رایگان-عامل گارد Trey برک.

• Atlanta Hawks گارد/جلو وینس کارتر ساخته بازنشستگی خود را رسمی. کارتر 43 بود گفت: در طول این فصل است که این امر می تواند گذشته خود را در NBA.

خود را در 22 فصل در حال ترین در لیگ, تاریخچه و او اولین بازیکن NBA به نظر می رسد در چهار دهه است.

کارتر به نظر می رسد در 1,541 NBA بازی پشت تنها رابرت پریش (1,611 دفاع کرد گرفته شد) و Kareem Abdul-Jabbar (1,560) در لیگ تمام وقت لیست خود 25,728 امتیاز رتبه 19. او در آغاز کار خود را با تورنتو در 1998-99, سپس, برای, New Jersey, اورلاندو, ققنوس دالاس ممفیس ساکرامنتو و آتلانتا.

بیس بال: مقامات در جمهوری دومینیکن در حال باز کردن رسیدگی به اتهامات دوقلوها مینه سوتا سوم baseman میگوئل سانو شرکت در آدم ربایی و حمله به یک مرد. دوقلوها گفته آنها گفته شد سانو پاک شد از اتهامات.

سانو که امضا سه سال 30 میلیون دلار قرارداد با دوقلوها در ماه ژانویه را انکار اتهامات و گفت: او در حال تهدید.

فوتبال: لیورپول خود را جشن گرفت اولین بار فارسی عنوان از سال 1990 پس از دوم جای منچستر سیتی از دست داد 2-1 به چلسی به دیدن آن دو reign فصل به عنوان قهرمان به پایان. در نتیجه چپ لیورپول با 23 نقطه سرب با هفت دور باقی مانده است.

• ایالات متحده زنان را امتحان کنید و در دفاع از خود 2019 عنوان قهرمانی جهان در استرالیا و نیوزیلند که به نام شرکت میزبان از 2023 جام جهانی زنان.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب