NFL کمیسر راجر Goodell تشویق تیم به ثبت نام Kaepernick

راجر Goodell می خواهم برای دیدن khezri در NFL در این فصل است. NFL کمیسر گفت: در طول ESPN "بازگشت ورزش" ویژ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

راجر Goodell می خواهم برای دیدن khezri در NFL در این فصل است.

NFL کمیسر گفت: در طول ESPN "بازگشت ورزش" ویژه روز دوشنبه که او تشویق تیم به ثبت نام در این 32 ساله کارفرمایی که تا به بازی گذشته سه فصل است. Kaepernick بود با 49ers در سال 2016 زمانی که او kneeled در طول سرود ملی در اعتراض به نژادی و بی عدالتی است.

"اگر او می خواهد برای از سرگیری کار خود را در NFL پس بدیهی است که این قراره یک تیم به این تصمیم. من خوش آمدید که در حمایت از یک باشگاه است که تصمیم و آنها را تشویق به انجام این کار" Goodell گفت: در مصاحبه با ESPN مایک گرینبرگ.

Seattle Seahawks پیت کارول مربی هفته گذشته گفت که او موفق به دریافت یک تماس از یک تیم دیگر در مورد Kaepernick. کارول و Seahawks در آورده Kaepernick برای تمرین در سال 2017 بود و دیگری برنامه ریزی شده در سال 2018 قبل از آن لغو شد.

Goodell راه اندازی یک ازمایش برای Kaepernick در آتلانتا در سال گذشته برای پیشاهنگی از تمام 32 تیم برای حضور در, اما آن را هم پاشید و در آخرین لحظه به دلیل عدم دسترسی به رسانه و چه Kaepernick نمایندگان را دیدم به عنوان یک غیر معمول مسئولیت چشم پوشی. به جای تمرین در شاهین' آموزش مجتمع Kaepernick انجام بداهتا جلسه در یک دبیرستان در مقابل رسانه ها و پیشاهنگی از هشت تیم است.

NFL تصویری منتشر شده در تاریخ 5 ژوئن که در آن Goodell عذرخواهی کرد برای لیگ برای انجام یک کار خوب از گوش دادن به نگرانی های بازیکنان نژادی و نابرابری. Goodell هر چند صریحا انتقاد برای عذرخواهی ذکر نمی Kaepernick.

ویدیو بیرون آمد یک روز پس از بسیاری از بازیکنان منتشر شد و یک ویدیو انتقاد لیگ برای محکوم کردن نژادپرستی زیر مارس 25 مرگ جورج فلوید.

"ما در حال صرف زمان قبل از به درک این همه نا امیدی و ترس و غم و اندوه است. زمانی که ویدئو آمد در روز پنج شنبه آن بسیار قدرتمند است. آن را مناسب برای من به پاسخ" Goodell گفت. "ما باید گوش به بازیکنان ما زودتر از جمله khezri, اریک رید کنی عکسهای مالکوم جنکینز و بسیاری از مردم واقعا به ارمغان آورد و این مسائل به نور."

Atanta شاهین کارفرمایی مت رایان گفت: Goodell تصویری بود که یک گام بزرگ در جهت درست است.

"همه ما باید در همان صفحه و آدرس برخی از چیزهایی ناراحت کننده است که نیاز به خطاب" او گفت:.

Goodell جواب نداد چگونه در لیگ برتر واکنش نشان خواهد داد اگر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به انتقاد از آنها را اگر بازیکنان kneeled برای سرود ملی. Goodell همچنین گفت که او می خواهد به شامل Kaepernick صدای چگونگی لیگ باید رویکرد مسائل اجتماعی.

"من امیدوارم که ما در یک نقطه در حال حاضر که در آن همه متعهد به ساخت بلند مدت پایدار تغییر" Goodell گفت. "اگر تلاش های او در این زمینه اما ادامه کار در این فضا استقبال می کنیم او را به آن جدول و به ما کمک راهنمای ما به ما کمک کند تصمیم گیری بهتر در مورد این نوع از چیزهایی است که باید انجام شود در جوامع است."

کمیسر NBA آدم نقره گفت: زمانی که لیگ جمع آوری در دیزنی پردیس این امر فرصتی برای لیگ به انجام بیشتر برای ترویج و اجتماعی تغییر -- به خصوص از بازیکنان خواهد شد که محدود به دانشگاه خواهد شد مقدار زیادی از زمان در دست خود و با آنچه انتظار می رود به طور قابل ملاحظه رسانه ها مشروط حاضر است.

"چگونه می تواند ما را در استفاده از ما بزرگتر پلت فرم NBA هم با بازیکنان ما واقعا به اثر تغییر دهید؟" نقره ای پرسید. "وجود دارد یک نقش مناسب البته برای تظاهرات. وجود دارد یک نقش مناسب برای کسانی که انتخاب می کنید به شرکت در بازی بسکتبال در فلوریدا. اما ... برای کسانی که تصمیم به آمدن همراه با لیگ برتر چه کسانی هستند که چیزهایی که ما می تواند انجام دهد؟"

نکته جالب دیگر در آنچه نقره شد و اذعان است که برخی از بازیکنان ممکن است انتخاب کنید برای رفتن به ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی برای راه اندازی مجدد این فصل است. یک گروه از بازیکنان به رهبری Kyrie Irving را روشن ساخته است در روزهای اخیر است که آنها می خواهند همکاران خود را به فکر کردن در مورد عواقب بازی در یک زمان نژادی و ناآرامی های اجتماعی است.

پورتلند گارد Damian Lillard شده است بخشی از یک اعتراض و گفت که او امیدوار است که مردم متوجه "است که جامعه تا به حال به اندازه کافی" وقتی که می آید به بی عدالتی است. اما او همچنین گفت که او قصد دارد به بازی حتی اگر وی با بیان برخی از رزرو در مورد چگونه امن آن را از دیدگاه سلامت.

"این چیزی است که ما انجام می دهیم. این کار ما است" Lillard گفت. "و این است که چگونه ما را مراقبت از خانواده های ما. و این است راه من از ارائه برای جوامع و تأثیر جامعه من. بنابراین به بازی بازی من عاشق سر فصل من حدس می زنم آن را در معرض خطر من مایل به گرفتن."

Goodell NHL کمیسر گری Bettman و MLS کمیسر دان گاربر اذعان کرد وجود خواهد داشت یک بار آزمون مثبت ورزش خود بازگشت اما آنها امیدوارند برای منزوی کردن آن در اسرع وقت همراه با استفاده تهاجمی از تماس با ردیابی.

جو Reedy یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن