NFL به نظر می رسد در اضافه کردن "غرفه داوری" و با تکنولوژی مشاور refs

NFL است که با توجه به اضافه کردن یک "غرفه داوری" و ارشد تکنولوژی مشاور داور به کمک officiating خدمه و نگاه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

NFL است که با توجه به اضافه کردن یک "غرفه داوری" و ارشد تکنولوژی مشاور داور به کمک officiating خدمه و نگاه دیگر تغییرات قوانین از جمله یک جایگزین برای خارج نشده و پا زدن.

NFL باشگاه دریافت یک لیست از پتانسیل تغییرات قوانین پنج شنبه. صاحبان رای خواهد داد در این طرح در آینده لیگ برتر برگزار شود توسط ویدئو کنفرانس, مارس 28.

یک غرفه داوری که دسترسی به یک خوراک ویدئویی که در خدمت به عنوان یک هشتم بازی رسمی.

این پیشنهاد را تیم یک گزینه به یک خارج نشده و پا زدن اجازه می دهد یک تیم به حفظ توپ پس از یک نمره با جایگزین کردن یک بازی تهاجمی. از لگد زدن به تیم تلاش می 4th-و-15 از آن 25-خط محوطه. این می تواند انجام شود حداکثر دو بار در هر بازی.

همچنین صاحبان انتظار می رود به کاهش استفاده از بررسی ویدئو در تصویب تداخل بعد از یک سال محاکمه که ناشی از به عنوان بسیاری از سردرد به عنوان آن را در حل مسائل.

دیگر تغییرات قوانین آن بحث خواهد شد عبارتند از:

• ساخت دائمی گسترش اتوماتیک پخش بررسی شامل نمایشنامه به ثمر رساند و گردش نفی توسط ناپاک و هر گونه موفق یا ناموفق اضافی-نقطه تلاش.

• ارائه گزینه ای برای دفاع برای این ساعت بازی به داور سیگنال اگر دفاع انگلیس توهین آمیز مجازات است که رخ می دهد در اواخر هر نیمه.

• گسترش بی دفاع بازیکن حفاظت به کیکآف یا زدن توپ returner است که در اختیار داشتن توپ اما چه کسی تا به حال زمان برای جلوگیری از و یا دفع قریب الوقوع تماس از حریف.

• جلوگیری تیم از تغییر ساعت بازی با ارتکاب چند مرده-توپ خطا را در حالی که ساعت در حال اجرا است.

گور صحبت می کند: Frank Gore مواجه رسانه ها برای اولین بار به عنوان یک جت نیویورک در زوم و گفت: در سن 37 او ابدا به پایان رسید.

"من واقعا فکر نمی کنم در مورد سن گفت:" سابق 49ers در حال اجرا به عقب که پیوست جت دو هفته پیش در یک سال قرارداد به ارزش $1.05 میلیون. "این راه من ، من دوست دارم به دور ماندن جوان در این موقعیت فقط نگاه خودم را صادقانه با خودم."

گور شماره 3 در لیگ حرفه ای عجله لیست با 15,347 متری پشت تنها Emmitt اسمیت و والتر Payton.

با جت, او به احتمال زیاد خواهد شد در پشت لو'Veon بل در یک backfield که همچنین شامل rookie لا'Mical Perine.

"من سرد" گور گفت. "من خوشحال هستم حتی به بازی این بازی در سن و سال من. من خوشحال هستم که این سازمان به من فرصت داد."

بازیکن شکایت ایران: یک NFL بازیکن تحت پیگرد هواپیمایی متحد گفت که او مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی توسط یک زن مست زن مسافر در یک چشم قرمز پرواز در ماه فوریه است.

ناشناس بازیکن گفت: در یک طرح دعوی در دادگاه است که یک زن نشسته در همان ردیف ساخته شده است پیشرفت های جنسی رسیده در داخل مرد ژاکت به نوازش سینه اش و سپس برداشت خود را فاق و پاره پاره کردن ماسک صورت است که او به عنوان حفاظت در برابر coronavirus.

خدمه پرواز به زن یک اخطار شفاهی اما نادیده گرفته و دیگر درخواست ها برای دخالت در هنگام آزار و اذیت ادامه داد: این طرح دعوی در دادگاه گفت.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن