NFL به صرف 250 میلیون دلار در عدالت اجتماعی طرح

NFL است که ارتکاب $250 میلیون بیش از 10 سال به عدالت اجتماعی طرح با هدف قرار دادن آنچه در آن خواستار "نژاد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

NFL است که ارتکاب $250 میلیون بیش از 10 سال به عدالت اجتماعی طرح با هدف قرار دادن آنچه در آن خواستار "نژادپرستی نظاممند" و حمایت از "جنگ علیه مداوم و تاریخی بی عدالتی مواجه شده توسط آمریکایی های آفریقایی تبار."

لیگ که مطرح است $44 میلیون دلار در کمک های مالی از طریق ایجاد تغییر در برنامه اعلام کرد که اضافی $206 میلیون تعهد پنج شنبه. این برنامه به "کار مشترک با بازیکنان NFL برای حمایت از برنامه به آدرس عدالت کیفری اصلاحات, پلیس, اصلاحات اقتصادی و آموزشی و پیشرفت است."

کمتر از یک هفته پیش کمیسر راجر Goodell تقبیح نژادپرستی در یک فیلم باعث شد تا حد زیادی توسط بازیکنان تصویری به دنبال NFL عمل است.

همچنین NFL تمدید مجازی offseason برنامه های تیم از طریق ژوئن 26.

فوتبال: زلزله شده بودند به یک گروه با Seattle Sounders FC Dallas و ونکوور وایت کپس به عنوان MLS مجموعه شش round-robin گروه خواهد شد که رقابت در لیگ برتر فوتبال را در جام جهانی به سبک مسابقات شروع ماه آینده در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در والت دیزنی جهانی نزدیک اورلاندو فلوریدا.

جدا از بازی افتتاحیه بین اورلاندو شهر و گسترش اینتر میامی در جولای 8 — این برنامه برای بازی های دیگر اعلام نشده است. گروه مسابقات خواهد شد نسبت به آن به طور منظم فصل جدول رده بندی.

شانزده از 26 تیم پیشرفت خواهد کرد و به دور حذفی با برنده درآمد یک نقطه در 2021 کونکاکاف لیگ قهرمانان. تیم بازی کرده بود فقط دو بازی تا شروع فصل که لیگ معلق بازی مارس 12 به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

• لیگ اسپانیا را از سر گرفت با سویا شکست دادن رئال بتیس 2-0 در سویل دربی. مسابقه بین جنوب رقبا مشخص شده لیگ بازگشت سه ماه پس از آن متوقف شد با این بیماری همه گیر. این دومین لیگ برتر اروپایی برای از سرگیری پس از بوندسلیگا در آلمان است. لیگ برتر و لیگ ایتالیا به دنبال هفته آینده.

مسابقه اسب: اسب دوانی خوزه Ortiz بریده اش 2000 چهارمین پیروزی کار, روش سوارکاری کیش به پیروزی در چهارمین مسابقه در بلمونت پارک در نیویورک است. Ortiz, 26 تا کیف پول و درآمد بیش از $156 میلیون پس خود را برای اولین بار در آمریکای شمالی پیروزی در سال 2012.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن