نیسان به تعطیل کارخانه در بارسلونا هزاران نفر از کارگران تحت تاثیر قرار

صادر شده در: 28/05/2020 - 21:53بروز رسانی: 28/05/2020 - 21:56 خودروساز ژاپنی نیسان تصمیم گرفته است به تعطیل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

خودروساز ژاپنی نیسان تصمیم گرفته است به تعطیل کارخانه خود در بارسلونا که در آن 3000 نفر شاغل هستند پس از چهار دهه از عملیات دولت اسپانیا روز پنجشنبه گفت.

تبلیغات

این تصمیم با وجود تلاش های دولت برای نگه داشتن گیاه باز وزیر خارجه Arancha Gonzalez Laya گفت: ملی ایستگاه های رادیویی.

"ما از این تصمیم پشیمان توسط نیسان به ترک نه تنها اسپانیا بلکه اروپا و... به تمرکز بر کسب و کار خود را در آسیا با وجود تلاش های زیادی توسط دولت به نگه داشتن کسب و کار رفتن" او گفت:.

اسپانیا یکی از کشورهای بدترین ضربه coronavirus خرید اینترنتی یک زمینه است که به خصوص دامن زده و خشم در میان کارگران در بارسلونا گیاه.

'شرم آور'

"این شرم آور است که یک شرکت چند ملیتی مانند این یکی را ما رها در وسط COVID-19 pandemic" گفت: 54 سال Jordi Carbonell شده است که با نیسان برای 32 سال است.

Carbonell گفت که او احساس کرده بود "فریب خورده" توسط مدیریت در سال های اخیر است. "هیچ سایت تولید سودآور است بدون یک کافی حجم تولید و در اینجا آنها فقط اجازه دهید آن را مرگ," او گفت:.

اسپانیا در صنعت خودرو است که اتحادیه اروپا دومین پس از آن آلمان حسابداری برای 10 درصد از تولیدات ناخالص کشور را.

با Brexit بارسلونا سایت شد نیسان اصلی در اتحادیه اروپا است. شرکت ژاپنی اجرا می شود بزرگتر و امکانات تولید در ساندرلند در بریتانیا.

در علاوه بر این به 3000 مستقیم, مشاغل, برخی 22,000 بیشتر بستگی دارد به طور غیر مستقیم در سایت با توجه به اتحادیه های کارگری.

صنعت مورد تایید وزارت به خبرگزاری فرانسه که نیسان را اجرایی کرده بود مطلع آن از برنامه ای برای توقف عملیات در بارسلونا سایت گروه که چندین امکانات تولید.

'حفاظت از اشتغال'

تولید وجود دارد در حال حاضر زمین به توقف در شروع ماه زمانی که برخی از کارکنان در اعتصاب خواستار یک استراتژی سرمایه گذاری برای سایت پس از برنامه اعلام شد برای کاهش 20 درصد از نیروی کار است.

وزیر امور خارجه Gonzalez Laya گفت: "همه نوع کمک" پیشنهاد شده بود به نیسان در اجرا تا شنبه تصمیم و دولت خواهد "نه پرتاب در حوله".

رئیس نیسان در اروپا عملیات جیانلوکا دی Ficchy گفت: "همه که پشتیبانی در نظر گرفته شد به منظور به طور کلی اقتصادی معادله رفتن به جلو".

با این وجود "ما به نتیجه رسیدیم که کلی اقتصادی معادله برای گیاه بود و نه پایدار رفتن به جلو," او اضافه شده است.

اما Gonzalez Laya گفت: اسپانیا خواهد "کشف تمام راه حل ها به دلیل نگرانی ما این است که برای حفاظت از اشتغال"است.

او حکومت نه از امکان پیدا کردن یک خریدار برای این گیاه است.

وزیر اقتصاد نادیا کالوینو (calvino) در عین حال گفت: دولت دعوت کرده بود نیسان آغاز مذاکرات "برای دیدن چگونه این فرایند می تواند موفق" بی فایده بود.

دولت اسپانیا گفته است که هزینه بسته شدن نیسان در بارسلونا عملیات که آن را قرار داده در بیش از یک میلیارد یورو (1.1 میلیارد دلار) بالاتر بود سرمایه گذاری مورد نیاز برای نگه داشتن آن رفتن.

برخی از کارگران در بارسلونا سایت سرزنش نیسان در اتحاد با خودروساز فرانسوی رنو به این نتیجه رسیدند که در سال 1999 که نماینده اتحادیه پدرو Ayllon گفت: تا به حال ساخته شده نیسان "ثانویه شریک" در اروپا است.

"پس از آن ما شده اند با توجه به تولید وسایل نقلیه با تولید کم تعداد آنهایی که دیگران نمی خواهم به را در جای دیگر" او گفت:.

نیسان در بارسلونا گیاه در حال حاضر باعث می شود بیشتر Suv ها و وانت و کامیون و همچنین برقی ماشین با اجسام حجم.

'وعده'

ظرفیت آن در حدود 200000 واحد در هر سال بود که کاهش یک سوم و حتی قبل از coronavirus بیماری همه گیر.

یک دهه پیش زمانی که سایت در حال حاضر در مشکل پس از بحران مالی جهانی آن را نگه داشتم تا حدودی در ازای کاهش دستمزد برای کارکنان.

"کارگران فداکاری در ازای وعده های شکسته" گفت: Ayllon.

خوآن سانچز 45 ساله و کارگر در فروشگاه رنگ که شریک همچنین با این نسخهها کار در کارخانه گفت: این ویروس در بافت ساخته شده آن را بسیار سخت برای زن و شوهر, پدر و مادر دو دختر به زودی از کار است.

"با COVID-19 ما می توانیم پیدا کردن شغل دیگری نیست در حالی که بسیاری از مشاغل در شرکت های دیگر," او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب