هیچ فصل بیس بال ممکن است در میان اختلاف; بازیکنان تست مثبت برای ویروس

کمیسر راب مانفرد می گوید ممکن است وجود دارد هیچ لیگ برتر فصل پس از شکست در مذاکرات میان تیم ها و اتحادیه ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

کمیسر راب مانفرد می گوید ممکن است وجود دارد هیچ لیگ برتر فصل پس از شکست در مذاکرات میان تیم ها و اتحادیه ها در نحوه تقسیم پول در یک فصل تاخیر coronavirus بیماری همه گیر. لیگ نیز گفت: چند بازیکن را آزمایش مثبت برای COVID-19.

دو روز پس از اتحادیه سر تونی کلارک اعلام اضافی مذاکرات بیهوده معاون کمیسر دن Halem با ارسال هفت-صفحه نامه به اتحادیه مذاکره بروس مایر درخواست اتحادیه اینکه آیا آن را به چشم پوشیدن از تهدید به اقدام قانونی و به MLB به اعلام یک بهار آموزش گزارش تاریخ و یک فصل به طور منظم برنامه.

این فقط آخرین افزایش می بارند در ورزش مشاهده اختلافات بیش از شروع فصل به عنوان یک اولیه نبرد جلوتر از چانه زنی به جای نیروی کار قرارداد که در دسامبر منقضی می شود. 1, 2021.

"این فقط یک فاجعه برای ما بازی کاملا بدون هیچ تردیدی در مورد آن" مانفرد گفت: در طول یک ظاهر on ESPN که شامل سران دیگر عمده ایالات متحده ورزشی لیگ. "این نباید اتفاق می افتد و این مهم است که ما پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن آن گذشته و بازی برگشت در این زمینه است."

بهار آموزش متوقف به دلیل همه گیر در مارس 12, دو هفته قبل از باز کردن در شب و دو طرف به توافق در مارس 26 چگونه به تجدید نظر در کار خود معامله به حساب برای ویروس.

پس از آن که خصومت را تشدید کرده به 1990s سطح به عنوان طرف رد و بدل شده را ارائه می دهد. MLB ادعا می کند تیم نمی توانیم به بازی بدون طرفداران و پرداخت هزینه سرشکن حقوق خواهان در مارس معامله که شامل یک ارائه برای "حسن نیت" در مذاکرات بیش از امکان بازی در خالی ballparks یا خنثی سایت.

"گسترش COVID-19 شیوع بیماری در سراسر کشور در طول هفته گذشته و این واقعیت که ما در حال حاضر می دانم چندین 40-مرد فهرستی از بازیکنان و کارکنان که آزمایش مثبت افزایش یافته است خطرات مرتبط با شروع بهار آموزش در چند هفته آینده" Halem نوشت: در نامه خود به مایر که به دست آمده توسط AP.

Halem ارسال مایر یک نامه با لحن طعنه آمیز جمعه همراه MLB آخرین پیشنهاد و مایر در پاسخ خصمانه تن روز شنبه به عنوان طرف memorialized موقعیت جلوتر از امکان شکایت قبل از پانل ریاست مستقل داور علامت Irvings. Halem نامه دوشنبه خواسته اتحادیه برای توضیحات از مواضع خود است.

کلارک بود با صدور بیانیه ای خبر داد و گفت: MLB: "از آن زمان به بازگشت به کار. به ما بگویید هنگامی که و که در آن." این اتحادیه پس از آن گفت: ممکن است تنظیم یک شکایت به دنبال اضافی اقتصادی اسناد و مدارک و پول خسارت است که می تواند در مجموع 1 میلیارد دلار یا بیشتر.

"بازیکنان منزجر که پس از غارت مانفرد صراحت گفت: بازیکنان و طرفداران است که وجود دارد خواهد '100%' یک سال 2020 فصل او تصمیم گرفته است برای رفتن به عقب در خود کلمه است و در حال حاضر تهدید به انصراف از کل فصل" کلارک در بیانیه ای گفت شنبه.

"این آخرین تهدید است فقط یک نشانه است که لیگ اصلی بیس بال است مذاکره در ایمان بد از آغاز" کلارک اضافه شده است. "این همیشه در مورد استخراج اضافی کاهش پرداخت از بازیکنان است و این فقط یک روز دیگر و یکی دیگر از ایمان بد تاکتیک در جریان مبارزات انتخاباتی."

مانفرد گفت: پیش از هفته گذشته پیش نویس که شانس یک فصل بود "100%." او معکوس و موقعیت خود را دوشنبه.

"من مطمئن هستم او گفت:" در فرانسه. "من فکر می کنم وجود دارد خطر واقعی; و تا زمانی که وجود دارد هیچ گفت و گو است که خطر واقعی این است که رفتن به ادامه خواهیم داد."

خریدهای: راست دست استارتر Ty وبر ارشد از دانشگاه ایلینوی اعلام کرد در Instagram که او امضا کرده است با این غول. وبر بود 2-0 با 1.31 عصر در چهار شروع می شود برای Illini قبل از ارشد خود را فصل به پایان رسید به دلیل coronavirus. ... یک امضا گیر کوپر Uhl ارشد از Loyola Marymount. او رفت 22-برای-61 (.361) در 16 بازی این فصل است. کار خود را به طور متوسط بود .254. ... کال outfielder براندون McIlwain امضا شده با متس. McIlwain که بازی کارفرمایی برای خرس در سال 2018 آمار .200 در 15 بازی این فصل بعد از هدف قرار دادن .258 در سال 2019.

کرونیکل کارکنان کمک

برای این گزارش.

رونالد بلوم یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن