هیچ سیمپسونها پیش بینی نکرده بودند قتل جورج فلوید یا تظاهرات گسترده ما

تبدیل شدن به یک ناظر آیا تلویزیون نشان می دهد سیمپسونها پیش بینی جنبش اعتراضی است که جاروب ایالات متحده

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399
آیا تلویزیون نشان می دهد سیمپسونها پیش بینی جنبش اعتراضی است که جاروب ایالات متحده آمریکا پس از قتل جورج فلوید در 25 مه? شما ممکن است به اشتباه فکر می کنم اگر شما می آیند در سراسر چندین تقلبی screengrabs که رفته ویروسی در روزهای اخیر.

هنگامی که وجود دارد شباهت بین دو چیز است که اتفاق افتاده است در دنیای واقعی و در صحنه های مختلف از 31 فصل از سری انیمیشن آمریکایی سیمپسونها, طرفداران اغلب تفسیر آنها را به عنوان پیش بینی. به تازگی یک سری از جعلی screengrabs رفته ویروسی و آن نگاه به عنوان اگر نویسندگان از سیمپسونها پیش بینی Covid-19 pandemic, مرگ ستاره بسکتبال کوبه برایانت و دیدار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و گرتا Thunberg.

نیز وجود دارد جعلی screengrabs گردش آنلاین است که آن را به نگاه مانند نویسندگان از سیمپسونها پیش بینی قتل جورج فلوید, سیاه پوست آمریکایی که کشته شد, یک افسر پلیس و همکارانش در 25 مه به عنوان به خوبی به عنوان این تظاهرات که در گرفت.
 

دستگیری

پست های به اشتراک گذاشته شده صدها نفر از هزاران بار به خصوص در توییتر ادعا کرد که یک قسمت از سیمپسونها (برخی از پست های مشخص شده آن را از 90s) شامل یک صحنه ترسناک شبیه به دستگیری به پایان رسید که در جورج فلوید را قتل است.
Facebook کاربر Chirz ارسال شده در: "آیا شما فکر می کنم برگ برنده را برای زنده ماندن ؟ چرا که آن را هنوز #anonymus #ناشناس"

معلوم است که دو مستقل کاریکاتوریست ساخته شده است این تصاویر در واکنش به این حوادث است ، یک reverse image search (بررسی کنید که چگونه برای اجرای یک خود را با کلیک در اینجا) می کشد تا اصلی توییتهایی توسط این دو هنرمند به اشتراک گذاری تصاویر برای اولین بار. این دو اغلب تولید سیمپسون spoofs به تمسخر مشاهیر مثلا یا برای تشویق مردم به احترام مستند



Mais ces deux تصاویر ont en fait été réalisées پر deux dessinateurs indépendants en réaction à l'événement - et غیر antérieurement. Une recherche d'images inversée (voir ici نظر procéder) permet de retrouver les توییتهایی d'origine de ces deux, هنرمندان, qui ont d'ailleurs l'habitude د publier des détournements des سیمپسون, par exemple پور caricaturer des célébrités ou pour inciter à respecter لو سلول.
Voir cette انتشار سور Instagram

به طور معمول شما استفاده می شود برای دیدن رنگارنگ و شاد نقاشی از من اما از آنجایی که من کردم بسیار خوب مخاطبان من می خواهم به استفاده از آن را تا آنجا که من می توانم در راه درست زمانی که وضعیت به آن نیاز دارد و چیزی را خوب و مفید با نقاشی من و شما بچه ها آن را می دانم. به خصوص در این لحظه دقیق است. با این قطعه من می خواهم شما را به فکر می کنم عمیقا در نظر گرفتن شانس به ارمغان بیاورد سیمپسونها به عنوان مثال برای شود. سیمپسون ها همواره در همه دوران کودکی تا پیام روشن خواهد شد و به اندازه کافی قوی گمان می کنم. تصور کنید که شما در حال نشسته با شما دختر/پسر تماشای سیمپسونها و ناگهان این صحنه اتفاق می افتد نشان می دهد که بی رحمانه به آن شده است, هیچ, جوک, هیچ, طنز, چیزی که سیمپسون ها به طور معمول است و آنچه آن را دوست داشت ، تصور کنید که چگونه شما احساس می کنید ؟ ... فکر می کنم در مورد که عمیقا و به خودتان جواب بدون نیاز به اضافه کردن هر چیز دیگری! ???????? • • • • • • #noracism #georgefloyd #justiceforgeorgefloyd #ripgeorgefloyd #georgefloyd???????? #noracismo #برابری #humanrights #هنر #هنرمند #سیمپسون #سیمپسون #thesimpsons #illustration #illustrationartists #digitalart #digitalillustration #yuripomo #کاریکاتور #کاریکاتوریست #icantbreathe #blacklivesmatter #blacklives #blacklivesmatter✊???? #blacklivesmatters #نژادپرستی #colinkaepernick #شورش

اونه انتشار partagée پر یوری Pomo (@yuripomo) le


تظاهرات
 
گذشته از جعلی screengrabs که ظاهرا پیش بینی فلوید, دستگیری و قتل عام, تصاویر دیگر نیز در حال گردش است که ادعا می کنند به نشان می دهد که نویسندگان از سیمپسونها همچنین پیش بینی متعاقب آن تظاهرات و ناآرامی.

یک ایستگاه پلیس در مینیاپولیس بود سوزانده در طی تظاهرات در آوریل 28. اما به عنوان برجسته توسط واقعیت-چکرز در Snopes عکس از یک ساختمان در آتش که به نظر می رسد در بسیاری توییتهایی هیچ ربطی به این رویداد آن را در واقع یک ساختمان در نزدیکی ایستگاه در دست ساخت است. علاوه بر این, آتش سوزی در ایستگاه پلیس در Springfield, این شهر که در آن سیمپسونها می گیرد هیچ ربطی به تظاهرات. این صحنه از اپیزود 6 از فصل 11 و آن را می سازد سرگرم کننده از رئیس پلیس شکست به عنوان ساختمان سوختگی پشت سر او.


tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب