پر سر و صدا, فرانسوی, خروس Maurice شد و به دادگاه برای crowing می میرد سن شش

صادر شده در: 19/06/2020 - 11:13بروز رسانی: 19/06/2020 - 11:13 در مقالات - پنج شنبه ژوئن 19: ما در اهمیت June

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در مقالات - پنج شنبه ژوئن 19: ما در اهمیت Juneteenth یک روز جشن پایان برده داری در ایالات متحده و چرا از آن دارای اهمیت ویژه ای در این سال است. همچنین روابط بین آلمان و روسیه تیره و تار قتل یک گرجی از چچن منبع در برلین سال گذشته که آلمان می گوید: یک زن روسی دولت-سازمان ترور. در نهایت موریس پر سر و صدا, خروس, که نمادی از حومه فرانسه درگذشت.

تبلیغات

این جمعه نشانه Juneteenth یکی از قدیمی ترین جشن به مناسبت پایان برده داری در ایالات متحده است. برخی از 155 سال پیش بیش از 250,000 سیاه بردگان دریافت اخبار از آزادی خود در تگزاس است. در این سال در آن طول می کشد در معنای ویژه در نور از تظاهرات اخیر علیه خشونت پلیس. به عنوان این مقاله نویس نیویورک تایمز یادداشت نه آبراهام لینکلن و نه حزب جمهوری خواه مسئول بودند برای پایان برده داری. بردگان آزاد بردگان و برای او در روز نیز در مورد به خاطر سپردن است که امریکا را "آزمایش در آزادی" را مدیون همان اندازه برای کسانی که تاريخيش در اسارت به عنوان نشانی از آن را به هر کس دیگری.

سردبیران واشنگتن پست در ضمن توجه داشته باشید که در ژوئن 19 connotes لحظه ای که امریکا وعده و رویای برابری کامل به نظر می رسید مورد می توان متوجه شد تنها به تعویق افتاد. در حال حاضر در یکی دیگر از لحظه نقطه عطفی در تاریخ ایالات متحده آمریکایی ها فرصتی برای تحقق رویاهای کسانی که این پست را می گوید.

ما در حرکت رو به رشد دیپلماتیک از شکاف بین آلمان و روسیه بیش از مرگ یک گرجی از چچن منشاء سال گذشته است. این مرد که در حال مبارزه علیه روسها در چچن کشته شد در برلین پارک سال گذشته است. او جان سالم به در برد های متعدد ترور تلاش و ادامه تهدید ها پس از فرار به آلمان در سال 2016. آلمانی دادستان پرونده اتهام قتل در برابر یک مرد روسی دیروز ادعا که دولت روسیه سازمان وظیفه او را با ترور. این یک 2015 نرم پارلمان آلمان باید روابط تیره بین دو کشور. روسیه برای آن را رد کرده است دخالت و تهدید به واکنش نشان می دهند اگر آلمان عمل می شود. که در گاردین این جمعه.

در نهایت, موریس یک معشوق پر سر و صدا, فرانسوی, خروس درگذشت در سن شش سالگی. موریس تبدیل به یک نماد بین المللی برای تقسیم بین شهر و روستا هنگامی که او گرفته شده بود به دادگاه برای او صبح زود crowing. موریس برنده مورد و اجازه داده شد به زندگی مسالمت آمیز در فرانسه جزیره Oléron. صاحبان خود را می گویند که آنها خرید یک جوجه خروس نیز به نام Maurice اما که او هرگز جایگزین اصلی پرنده!



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن