کره شمالی تا ضربات اینتر-کره رابط دفتر

صادر شده در: 16/06/2020 - 09:31ویرایش: 16/06/2020 - 09:36 کره شمالی منفجر کردن یک اینتر-کره ای دفتر رابط در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

کره شمالی منفجر کردن یک اینتر-کره ای دفتر رابط در آن طرف مرز در روز سه شنبه پس از چند روز به طور فزاینده ای تلخ و بلاغت از پیونگ یانگ.

تبلیغات

تخریب پس از کیم یو جونگ قدرتمند خواهر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد گفت: در تعطیلات آخر هفته "فایده شمالی-جنوبی مشترک دفتر رابط" را به زودی دیده می شود "به طور کامل فرو ریخت".

فیلم از انفجار منتشر شده توسط سئول ریاست جمهوری خانه آبی نشان داد یک انفجار نورد در سراسر چندین ساختمان فقط در سراسر مرز در کائسونگ با نزدیکی برج بخشی از سقوط به عنوان ابر دود به آسمان افزایش یافت.

تحلیلگران می گویند پیونگ یانگ ممکن است به دنبال تولید یک بحران برای افزایش فشار بر سئول در حالی که مذاکرات هسته ای با واشنگتن در متوقف.

پس از یک جلسه اضطراری شورای امنیت ملی گفت: آن را "واکنش نشان می دهند به شدت" اگر پیونگ یانگ "در ادامه به اقداماتی که باعث بدتر شدن وضعیت".

"همه مسئولیت پیامدهای ناشی از این اقدام می افتد در شمال" به آن اضافه شده است.

رابط اداری—در یک خفته صنعتی منطقه که در جنوب شرکت یک بار شاغل شمالی کارگران—در ماه سپتامبر افتتاح شد 2018 روز قبل از جنوبی از رئیس جمهور مون جائه در پرواز به پیونگ یانگ برای سومین اجلاس با کیم.

حدود 20 مقامات از هر طرف مستقر شدند در طول ماه پس از آن.

اما اینتر-کره ای روابط خصمانه پس از فروپاشی هانوی اجلاس بین کیم و ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه فوریه سال گذشته بیش از تحریم ها و چه شمال خواهد بود مایل به رها کردن در بازگشت.

عملیات در دفتر بودند به حالت تعلیق در ماه ژانویه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

و از اوایل ماه ژوئن کره شمالی صادر کرده است یک سری از تند و تیز condemnations جنوبی بیش از ارسال فعالان ضد پیونگیانگ جزوات در طول مرز—چیزی جداشدگان را به صورت منظم.

پیونگ یانگ رسمی مرکزی کره ای آژانس خبری روز سه شنبه گفت: دفتر رابط تخریب شد و در خط با "طرز فکر از خشم مردم به راستى نیروی انسانی تفاله و کسانی که پناه از تفاله به پرداخت صمیم قلب برای جنایات خود را".

هفته گذشته پیونگ یانگ اعلام کرد که قطع تمام ارتباطات رسمی با لینک سئول.

"کره شمالی آغاز شده است تحریک چرخه با مراحل تشدید" گفت: Leif-اریک ایزلی یک استاد در دانشگاه Ewha در سئول خواستار تخریب دفتر "نمادین به اینتر-کره آشتی و همکاری".

"کیم رژیم نیز سیگنالینگ ایالات متحده نمی خواهد که لوکس نگه داشتن کره شمالی در پشت رایتر باقی مانده از سال و," او اضافه شده است.

روابط خصمانه

پس از پیونگ یانگ محکوم کرد, جزوه راه اندازی—معمولا متصل به بالن های هوای داغ و یا شناور در بطری—وحدت وزارت یک شکایت پلیس علیه دو پناهنده گروه و هشدار داده بود که "کامل سرکوب" فعالان.

روز دوشنبه به سمت چپ متمایل ماه خواست شمالی را "پنجره گفت و گو".

دو کره باقی می ماند از لحاظ فنی در جنگ پس از جنگ کره و جنگ به پایان رسید و با یک آتش بس در سال 1953 بود که هرگز جایگزین با یک پیمان صلح.

هفته گذشته شمال انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک سوزش انصراف از ما در دومین سالگرد سنگاپور اجلاس با وزیر خارجه خود Ri پسر Gwon متهم واشنگتن به دنبال تغییر رژیم.

ما دیپلمات ها اصرار دارند که آنها بر این باورند کیم وعده داده شده در سنگاپور به رها کردن زرادخانه هسته ای چیزی پیونگ یانگ گرفته شده هیچ اقدامی را انجام دهد.

شمال تحت متعدد تحریم های بین المللی بیش از آن ممنوع سلاح های برنامه.

آن معتقد است آن سزاوار پاداش آن در مهلت قانونی هسته ای و موشک بالستیک بین قاره ای آزمایش و ناتوان از آن اتمی سایت آزمون همراه با بازگشت از آمریکا شهروندان آمریکایی و باقی مانده از سربازان کشته شده در جنگ کره.

"هیچ چیز بیشتر ریاکارانه از وعده های خالی," Ri گفت: در بیانیه خود انجام شده توسط این مقام KCNA news agency.

چئونگ سئونگ-chang مدیر Sejong موسسه مرکز کره شمالی مطالعات گفت: "کره شمالی است که نا امید جنوب موفق به ارائه یک طرح جایگزین برای احیای ما-شمال ایران, اجازه دهید به تنهایی ایجاد یک فضای مناسب برای احیای.

"این نتیجه جنوبی شکست خورده است و به عنوان یک میانجی در این فرآیند است."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن