کره شمالی تا ضربات اینتر-کره ای دفتر ارتباطی کره جنوبی می گوید

صادر شده در: 16/06/2020 - 09:31ویرایش: 16/06/2020 - 09:36 کره شمالی منفجر کردن یک اینتر-کره ای دفتر رابط در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

کره شمالی منفجر کردن یک اینتر-کره ای دفتر رابط در آن طرف مرز در روز سه شنبه جنوبی وحدت وزارت گفت: پس از چند روز به طور فزاینده ای تلخ و بلاغت از پیونگ یانگ.

تبلیغات

"کره شمالی ضربات Kaesong دفتر رابط در 14:49" وزارت که دسته اینتر-کره ای روابط گفت: در یک خط هشدار فرستاده شده به خبرنگاران گفت.

در این بیانیه آمد دقیقه پس از انفجار شنیده شد و دود دیده می شود افزایش از آستین توقیف مشترک صنعتی در منطقه کائسونگ که در آن رابط دفتر واقع شد Yonhap news agency گزارش با استناد به منابع نامشخص.

تخریب آن پس از کیم یو جونگ قدرتمند خواهر رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد گفت: در آخر هفته: "قبل از اینکه طولانی, غم انگیز از صحنه بی فایده شمالی-جنوبی مشترک دفتر رابط به طور کامل فرو ریخت دیده می شود."

از اوایل ماه ژوئن کره شمالی صادر کرده است یک سری از تند و تیز condemnations جنوبی بیش از ارسال فعالان ضد پیونگیانگ جزوات طول مرز -- چیزی جداشدگان را به صورت منظم.

هفته گذشته آن را اعلام کرد و آن را قطع تمام ارتباطات رسمی لینک با کره جنوبی.

جزوات -- معمولا متصل به بالن های هوای داغ و یا شناور در بطری -- انتقاد رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد برای حقوق بشر و هسته ای.

تحلیلگران می گویند پیونگ یانگ ممکن است به دنبال تولید یک بحران برای افزایش فشار بر سئول در حالی که مذاکرات هسته ای با واشنگتن در متوقف.

در اوایل روز شنبه, کره شمالی ارتش گفت که "به طور کامل آماده" برای اقدام علیه جنوب از جمله ورود به مناطق بوده است demilitarised تحت اینتر-کره ای قرارداد.

"کره شمالی است که نا امید جنوب موفق به ارائه یک طرح جایگزین برای احیای ما-شمال ایران, اجازه دهید به تنهایی ایجاد یک فضای مناسب برای احیای گفت:" چئونگ سئونگ-چانگ مدیر Sejong موسسه مرکز کره شمالی مطالعات.

"این نتیجه جنوبی شکست خورده است و به عنوان یک میانجی در این فرآیند است."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن