شمال شرقی به دوباره باز پردیس در ماه سپتامبر خواهد شد اما به احتمال زیاد به گسترش تعداد خوابگاه ها و به دست آوردن مقدار زیادی از coronavirus کیت تست

دانشگاه رئیس جمهور جوزف Aoun امروز اعلام کرد که مدرسه خوابگاه و کلاس های درس باز خواهد شد برای ترم پاییز - حتی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

دانشگاه رئیس جمهور جوزف Aoun امروز اعلام کرد که مدرسه خوابگاه و کلاس های درس باز خواهد شد برای ترم پاییز - حتی اگر این بدان معناست که در حال گسترش تعدادی از ساختمان مدرسه صاحب و یا اجاره به خانه دانش آموزان در بیشتر اجتماعی-فاصله تنظیم و راه اندازی "در مقیاس بزرگ استقرار تست و تماس با ردیابی."

Aoun اجازه داد که چگونه پردیس زندگی نخواهد بود همان آن را به عنوان قبل از مدرسه تعطیل دانشگاه خود را در ماه مارس:

این نیاز جدید و خلاقانه فکر کردن در مورد کلاس درس استفاده مسکونی اشغال ناهار خوری دو و میدانی فعالیت های دانشجویی و دیگر عناصر پردیس زندگی. مطمئن باشید که هر جنبه ای از چگونگی این دانشگاه به اجرا در حال بررسی در این زمینه از ما واقعیت جدید.

برای مثال در حالی که ما همچنان به این باور است که آموزش باید هنجار ارائه خواهد شد و در بسیاری از سخنرانی ها در هر دو زنده و ضبط شده در فرمت های, در حالی که برخی از ما در کلاس های دیگر اجازه خواهد داد که برای هر دو زندگی می کنند و مشارکت از راه دور. ما نیاز به گسترش خانه های دانشجویی به ساختمان های جدید و جوامع به منظور کاهش تراکم مسکونی. این ممکن است شامل کنار گذاشتن فضای مسکونی به جای کسانی که نیاز به با خیال راحت خود جدا. ...

طیف وسیعی از ایمنی جدید پروتکل ها و روش خواهد بود در محل قرار داده و در دانشگاه های ما. این شامل استفاده از ماسک صورت مبهوت ساعت کسب و کار افزایش یافته ضد عفونی و تمیز کردن استفاده از SafeZone برنامه برای بررسی به ساختمان های دانشگاه و در مقیاس بزرگ استقرار تست و تماس با ردیابی. یکی از درس های ما آموخته اند که از کشورهای دیگر است که با موفقیت بازگشایی جامعه بستگی به استفاده گسترده از تست و تماس با ردیابی توسط هر دو سازمان های دولتی و خصوصی.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب