شمال شرقی آمریکا به قرنطینه بازدید کنندگان از Covid کانون متحده به عنوان موارد افزایش می یابد

صادر شده در: 25/06/2020 - 03:15اصلاح شده با: 25/06/2020 - 03:15 فرمانداران نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات در رو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

فرمانداران نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات در روز چهارشنبه دستور داد تا مسافران از هشت ایالت آمریکا به قرنطینه به مدت 14 روز در هنگام ورود و دیزنی و گفت: تاخیر در بازگشایی آن پارک های تفریحی به عنوان رمان coronavirus نشان داد هشدار دهنده سنبله در جنوب و غرب است.

تبلیغات

نیوجرسی فرماندار فیل مورفی گفت: سختی جدید قرنطینه دستور بود "چیزی هوشمند برای انجام" پس از ایالات متحده ثبت شده دوم آن-بزرگترین افزایش در COVID-19 مورد از اوایل ماه مارس.

"ما گرفته اند و ما مردم ما از این سه کشور از طریق جهنم و بازگشت و آخرین چیزی که ما نیاز به انجام در حال حاضر است موضوع ما مردمی به دور دیگری" مورفی گفت: از سه فرمانداران تمام دموکرات ها. COVID-19 است که بیماری تنفسی ناشی از کوروناویروس.

یک سخنگوی کاخ سفید در, جاد Deere گفت که او باور نمی کند قرنطینه اعمال شده به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که فقط در بازگشت از سفر به آریزونا و قرار بود در نیوجرسی این آخر هفته.

"رئیس جمهور ایالات متحده است و نه یک غیر نظامی. هر کسی که در مجاورت نزدیک به او از جمله کارکنان مهمانان و مطبوعات در حال آزمایش برای COVID-19 و تایید به توان منفی" Deere گفت.

والت دیزنی Co. در بیانیه ای گفت که این امر تاخیر برنامه ریزی شده جولای 17 بازگشایی آن پارک و هتل رفت و آمد مکرر آن را به عنوان منتظر دستورالعمل از ایالت کالیفرنیا است.

شهر نیویورک بود اوایل کانون آمریکا coronavirus بیماری همه گیر. بیش از 31,000 که مردم از COVID-19 در ایالت نیویورک تقریبا یک چهارم از ایالات متحده در مجموع با توجه به یک همشهری چوب خط حساب کردن.

14-روز قرنطینه امر به بازدید کنندگان بیشتر از ایالات جنوبی: آلاباما, آرکانزاس, آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی کارولینای جنوبی تگزاس و یوتا و همچنین tri-state ساکنان از بازگشت از آن مناطق.

فرماندار واشنگتن گفت: دولت گنجانده شد در خطا و سفارش انجام نمی شود برای ساکنان وجود دارد. قرنطینه متحده مصمم هستند با یک فرمول بر اساس تعداد موارد جدید.

متخلفان از قرنطینه قانون صورت 1000 دلار جریمه برای نقض و $5,000 برای تکرار جرائم کومو گفت.

متحده مجموعه ای جدید اوج تمام وقت

در حالی که ایالات متحده به نظر می رسد باید کوبیده خواهد شد پایین شیوع در مارس و دولت برداشته جارو اقامت در خانه, سفارشات, تست نشان می دهد این ویروس منتقل شده به مناطق روستایی و مکان های دیگر که در ابتدا ضربه نه به عنوان سخت است.

همه گیر نیز ممکن است مجدد در ایالات متحده شد که زودتر از دیگران در تلاش برای بلانت ویرانگر اثر coronavirus محدودیت در اقتصاد محلی به عنوان نرخ بیکاری ،

روز چهارشنبه سه متحده گزارش ثبت افزایش موارد جدید - فلوریدا اوکلاهما و کارولینای جنوبی است. در اوایل این هفته هفت متحده تا به حال رکورد - Arizona, California, می سی سی پی, Missouri, نوادا, تگزاس و وایومینگ.

افزایش موارد در سراسر کشور از حدود 36,000 روز سه شنبه به بالاترین سطح خود پس از یک رکورد از 36,426 عفونت های جدید در آوریل 24.

حداقل چهار متحده به طور متوسط دو رقمی نرخ مثبت آزمایشات ویروس. در مقابل نیویورک شده است و گزارش تست مثبت نرخ حدود 1 درصد.

در حالی که برخی از افزایش تعداد موارد می توان به تست بیشتر, درصد از نتایج مثبت نیز بالا رفتن.

متوسط تعداد آزمون افزایش یافته است 7.6% گذشته بیش از هفت روز با توجه به COVID ردیابی پروژه در حالی که متوسط تعداد موارد جدید افزایش 30%.

به عنوان یک مدل تجدید نظر شده منتشر شده در پنج شنبه پیش بینی می کند که ایالات متحده مرگ و میر را در رسیدن به حدود 180,000 توسط Oct. 1 پایین 22,000 از آخرین پیش بینی با توجه به دانشگاه واشنگتن محققان.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن