'نه خود شی جنسی': Corsicans مهار #IWas جنبش برای به چالش کشیدن فرهنگ سکوت

رو به رشد جنبش در این جزیره از جزیره کورس harnassed این #IWas برچسب برای بازشماری و محکوم کردن اعمال خشونت جن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

رو به رشد جنبش در این جزیره از جزیره کورس harnassed این #IWas برچسب برای بازشماری و محکوم کردن اعمال خشونت جنسی آنها رنج می برد به عنوان افراد زیر سن قانونی به چالش کشیدن یک فرهنگ محلی که بیشتر استفاده می شود به قربانیان سکوت. هشتگ است که اغلب به سادگی به دنبال یک سن: #IWas7.

تبلیغات

در جنوب غربی کورسی شهر آژاکسیو حداقل 400 نفر عمدتا زنان جوان راهپیمایی در جولای 5 را با توجه به سوء استفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی. برخی از علائم تحمل messages: "نه خود شیء" "او فایل های شکایت او می میرد به هر حال" و "از 6 تا 10 سال با پدر من". راهپیمایان شعار می دادند "ما قوی هستیم افتخار کنیم و رادیکال و عصبانی!" این آژاکسیو در اعتراض به دنبال یک در شمال شهر بستیا در 21 ژوئن هنگامی که برخی از 300 راهپیمایی با شعار مشابه.

این جنبش به دست آورده حمایت از آژاکسیو شهردار لوران Marcangeli که پیوست جولای 5 مارس و همچنین شهرداران از بستیا و Bonifacio, جزیره کرس جنوبی شهر است. سه روز قبل از آژاکسیو مارس Marlène Schiappa – که در خدمت به عنوان وزیر فرانسه از برابری جنسیتی قبل از کابینه این هفته shakeup – خواسته است که این شهرستان در استان دریافت یک هیئت از مخالفان.

برخی از راهپیمایان در آژاکسیو عینک سفید تی شرت چاپ شده با "#IWas" یک برچسب است که ظهور در ما این بهار و آخرین در یک سری با هدف تشویق زنان و مردان به فاش کردن تجربه آزار و اذیت جنسی و تجاوز است. در اکتبر سال 2017 در پی گزارش Harvey Weinstein را ضرب و جرح زنان در صنعت فیلم خبرنگار فرانسوی ساندرا مولر تشویق زنان به #Balancetonporc (تقریبا "داد و خود را خوک") با داستان های به اشتراک گذاری از محل کار آزار و اذیت جنسی. چند روز بعد بازیگر آمریکایی Alyssa Milano به سوخت جدید به #MeToo جنبش با درخواست هادی برای پاسخ اگر آنها شده بود مورد آزار و اذیت و یا حمله.

اخیرا #JeSuisUneVictime (من یک قربانی بودم) به عنوان یک پاسخ به اعطای یک جایزه سزار (فرانسه و معادل جایزه اسکار) به کارگردان رومن پولانسکی است که متهم به تجاوز به عنف در ایالات متحده و فرانسه است.

'یک الکترو شوک'

وجه تمایز توییتهایی برچسب زده شده با #IWas سن کاربران می گویند آنها در زمان اتهام تجاوز جنسی – اغلب به خوبی زیر سن رضایت. که همچنین در مورد شهادت در صفحه #IwasCorsica یک نسخه وطنی از #IWas که فعلی و سابق ساکنان جزیره شروع به استفاده از در ماه ژوئن به اشتراک گذاری حساب های خود را از سوء استفاده.

Culomba Sicurani, 25, یکی از اولین. در ژوئن 5, او پرسیدم#Iwas حدود شش. این پسر عموی من بود. او 14. من از خواب بیدار در شب. او نبود خواب. و از من خواست برای کمک به او را به پایان برساند آنچه که او انجام شده بود." در حال حاضر زندگی در دوبلین Sicurani توضیح داد مشکل از بازگویی چنین تجربه کرد: "در جزیره کورس است همه ما می دانیم هر یک از دیگر. ما جرات نمی صحبت می کنند به این دلیل که متجاوز است, دوست, پسر عموی."

"Iwas یک الکترو شوک, هیچ کس انتظار آن را" Sicurani گفت که او نمی خواست به اتهامات مطبوعاتی.

دو روز پس از Sicurani را صدای جیر جیر استلا Pasquini در توئیتر خود نوشت: "#Iwas آن اتفاق افتاد از سن 4 تا سن 10. او پدر خود من بود و آن را همیشه لواط. او به من گفت که این طبیعی بود که همه پدران که به دختران خود ... من 4 ساله بود ... من به آن معتقد بودند و اجازه بده آن را انجام دهد خودم می گفتم این طبیعی بود و فقط یک لحظه وحشتناک من تا به حال برای تحمل و قدرت."

Pasquini گفت: فرانسه 24 چگونه او موفق به صحبت کردن در سن 15 سالگی زمانی که پدر و مادر او از هم جدا شده و پس از آن شکایت بر علیه پدرش. "پلیس در بیش از 12000 عکس های مستهجن از کودکان." کشف "ثابت کرد که آنچه او به من" زن جوان گفت:.

Pasquini بود و محکوم به 10 سال زندان در سال 2019.

او گفت: کورسی جنبش تا به حال او را تشویق به اشتراک گذاشتن داستان: "زمانی که من دیدم همه این دختران به اشتراک گذاری در جزیره کورس در آن ساخته شده من می خواهم به آن را انجام بیش از حد."

جنبش می آید به عنوان چیزی از یک سورپرایز برای یک پدرسالار منزوی جزیره فرهنگ که در آن یک کد از سکوت به عنوان شناخته شده omerta به مدت طولانی محافظت مجرمان از عدالت است. شناخته شده به عنوان در فرانسه "جزیره زیبایی" Corsica نیز برچسب خورده "قتل پایتخت" از اروپا است.

'سکوت می آید از شرم'

"در این جزیره سکوت می آید از شرم و ترس از اقدامات تلافی جویانه," Laetitia Maroccu یک شهر عضو شورا در آژاکسیو و رئیس جمهور Donne e Surelle غیر انتفاعی اختصاص داده شده به کمک به زنان در جزیره کورس و گفته.

"این omerta است نه یک افسانه در این جزیره گفت:" یک پلیس است که آشنا با موارد خشونت جنسی. "اکثر موارد متعهد توسط بستگان" او گفت:, و اضافه کرد: بدون محاکمه "قربانیان به رسمیت شناخته نشده مانند".

Maroccu و Anaïs Mattei یکی از برگزارکنندگان این تظاهرات اخیر گفته است که بخشدار از آژاکسیو به آنها ایمیل و شماره تلفن همراه به طوری که آنها می تواند او ارسال شکایت از سوء استفاده.

Mattei, 22 گفت: او جمع شده بودند "شهادت 15 نفر آماده به شکایت" بودند که با توجه به رفتن با هم به باستیا را به ایستگاه پلیس در جولای 7.

بستیا است دادستان عمومی و انقلاب کارولین Tharot گفت: 15-صفحه: سند شامل 14 "#Iwas شهادت" بوده است واصل در ایستگاه پلیس توسط دو زن جوان از جنبش اما او گفت: شهادت نمی شد شکایت رسمی.

هر منبع باید فایل یک گزارش رسمی به پلیس مشخص است که محل اقامت خود را از تاریخ ادعایی حادثه و جایی که آن را در زمان و مکان "در یک شیوه ای است که اجازه باز کردن یک تحقیق" Tharot گفت: مشخص است که آنها ممکن است پس از آن انتخاب کنید که آیا یا نه به پرونده شکایت رسمی.

برای لحظه ای تنها یک "شکایت رسمی برای تجاوز متعهد در تابستان گذشته در Haute-Corse" ثبت شده بود, او گفت:.

در حالی که قربانیان شکایت هنوز هم نادر 48 شکایت افترا واصل شده اند در, Haute-Corse, فرانسه اداری منطقه در نیمه شمالی جزیره پس از "انتشار ده ها تن از نام های بالقوه مهاجمان یا تجاوزگران" در پیام خصوصی در رسانه های اجتماعی Tharot گفت. یک 49 شکایت ثبت شده است در جنوب جزیره کرس, جزیره دوم چنین منطقه است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن