تعداد کالج حذف برنامه های ورزشی نزدیک 100

چهار سال دانشگاه رو کمبود بودجه ناشی از این بیماری همه گیر در حال نزدیک شدن ناخواسته یک نقطه عطف: تعداد حذ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

چهار سال دانشگاه رو کمبود بودجه ناشی از این بیماری همه گیر در حال نزدیک شدن ناخواسته یک نقطه عطف: تعداد حذف برنامه های ورزشی تقریبا قطعا تصویب 100.

تحقیقات توسط آسوشیتد پرس در بر داشت 97 تیم های حذف شده در چهار سال مدارس تا جمعه از جمله 14 برنامه در سراسر دو منطقه خلیج بخش دوم مدارس — Notre Dame de Namur در بلمونت است که تصمیم به رها کردن آن دو و میدانی بین دانشکده برنامه و سونوما دولت است که در دو برش از آن نه زنان برنامه (اما نگه داشتن تمام پنج برنامه مردان).

از 78 تیم های از دست رفته در بخش دوم و سوم و NAIA, 44 بودند از سه مدرسه که بسته حداقل در بخشی به دلیل مالی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر. هیچ قدرت پنج کنفرانس مدرسه شناخته شده است به کاهش یافته است هر ورزشی.

برخی از این کاهش ممکن است ساخته شده است منتقدان می گویند اگر تصمیم گیران در نظر گرفته شده بود منافع کسانی که ورزش را به مدارس.

"کالج رئیس جمهور در حال تفکر نه تنها این طریق" سابق دانشگاه آیداهو جمهور چاک Staben گفت. "من نمی توانم باور کنم که آنها در حال ساخت تمام این احتمالا بد تصمیم گیری های مالی برای دانشگاه خود را هنگامی که آنچه ما به آنها نیاز به انجام در مواجهه با این بیماری همه گیر و در انتظار کاهش بودجه از شهریه و کمبود بودجه کمبود است و به خوبی تصمیم گیری های مالی که به نفع دانش آموزان است."

Staben استدلال می کند اغلب ورزشکاران از پرداخت بیش از ارزش خود را جزئی کمک هزینه تحصیلی برای شهریه اتاق و هیئت مدیره و کتاب و در بسیاری از موارد را تنوع به دانشگاه. او گفت: امر به ویژه مهم است در زمانی که ثبت نام در حال کاهش شتاب به عنوان بودجه گلایه آمار آموزش عالی است. او گفت: کوچک کالج ها به مدت طولانی با استفاده از ورزش به عنوان یک ثبت نام راننده.

بزرگ 12 کمیسر باب Bowlsby گفت که نگرانی در مورد مدارس برش ورزشی المپیک. یک عضو سابق ایالات متحده در کمیته ملی المپیک گفت: دانشگاه نقش مهمی در توسعه بین المللی-ورزشکاران در سطح.

"وجود دارد تنها 17 مردانه, ژیمناستیک, برنامه های در کشور," او گفت:. "اگر کسانی که رفتن ما به المپیک تلاش در مردان, ژیمناستیک را ویران خواهد شد. به طور مشابه با شماره های مختلف همان درست است با زنان ژیمناستیک و شنا و کشتی مجموعه ای کامل از چیزهای دیگر مانند آب چوگان."

اریک اولسون یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن