نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو OKs ما تنیس باز, بدون, طرفداران

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو به رفتن پیش سه شنبه برای ایالات متحده باز در مسابقات تنیس برگزار می شود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو به رفتن پیش سه شنبه برای ایالات متحده باز در مسابقات تنیس برگزار می شود در دولت خود را شروع و در اواخر ماه اوت — اما بدون تماشاگر — به عنوان بخشی از بازگشایی از خاموش شدن ناگهانی ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس.

"شما می توانید آن را در تلویزیون و من را که" کومو گفت: در جلسه توجیهی روزانه در آلبانی.

در حال حاضر که آمریکا انجمن تنیس را پیشنهاد برگزاری آن خیمه رویداد پذیرفته شده است — از جمله "حباب" راه اندازی با تعیین هتل ها, محدود, بازیکن entourages و تسهیلات بسته به صدها نفر از هزاران نفر از مردم که معمولا حضور آمریکا باز — کلید سوال می شود: که در واقع به پایان خواهد رسید تا رقابت در آبی خیس دادگاه در مرغزار فلاشینگ از اوت. 31 سپتامبر. 13?

برخی از اسامی بالا از جمله دفاع از ایالات متحده باز مردان قهرمان رافائل نادال همراه با برتر بازیکنان نواک جوکوویچ و خاکستر Barty را بیان رزرو در مورد عنوان جایی که یک نقطه داغ برای COVID-19 شیوع. سرپوشیده تنیس تسهیلات در Billie Jean King ملی تنیس مرکز به طور موقت قرار دارد صدها نفر از تخت بیمارستان در ارتفاع نیویورک coronavirus بحران است.

دیگران ابراز اشتیاق به بازگشت به اکشن: هر دو ATP و WTA تورهای شده اند به حالت تعلیق از اوایل ماه مارس از آنجا که از virus. ایالات متحده باز به طور معمول چهارم و نهایی مسابقات گراند اسلم از هر فصل خواهد بود اما رشته دوم از سال 2020 زیر باز استرالیایی به این نتیجه رسیدند که در اوایل فوریه.

شروع رس-دادگاه باز فرانسوی به تعویق افتاد از می و در حال حاضر برنامه ریزی شده است برای شروع یک هفته پس از ایالات متحده باز به پایان می رسد. ویمبلدون لغو شد در مجموع برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم در سال 1945.

ایالات متحده باز خواهد شد بخشی از یک بازسازی 2020 تنیس تقویم تورهای در حال انتظار برای اعلام در هفته.

هوارد Fendrich یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن