اوکلند در این فن قطع جریان از Astros طلسم در سطل زباله می رود ویروسی

اوکلند در این فن Bryan Johansen شمار با سه مقوا cutouts او قرار داده شده در غرفه در اوکلند Colis

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

یکی اوکلند در این فن ساخته شده مطمئن شوید که هیچ کس را فراموش کرده در مورد Houston Astros سطل زباله می تواند تقلب و رسوایی.

مرگ سخت دو و میدانی فن Bryan Johansen خود را خریداری یک مقوا فن قطع جریان با یک تصویر از مدار آستروس طلسم در یک سطل زباله می تواند.

واقع در سمت راست زمینه سفید و قابل رویت در طول یک روز افتتاحیه برنامه تلویزیونی مدار کشف شد در تلویزیون توسط خبرنگار دنی Vietti در پخش زنده. او تصاویر ارسال شده از برش در حساب توییتر خود را و به زودی پست خود رفت و ویروسی.

"هر کسی که نبود یک Astros, فن, فکر کردم آن را بسیار خنده دار" اشاره کرد Johansen.

در سال 2017 و 2018 هوستون مربیان با استفاده از یک دوربین در مرکز میدان بود که نظارت توسط تیم کارکنان و یا بازیکنان در پشت ستاره شرق. آنها سپس در یک سطل زباله می تواند با یک خفاش به سیگنال به Astros مورد زمین چه مخالف بازیکن را پرتاب. آستروس را به بهترین یک در postseason هر دو سال علاوه بر برنده شدن در این بخش عنوان و سری جهانی در سال 2017.

پس از رسوایی در هوستون شد آمار با آنچه که بسیاری در نظر گرفته سیلی-در-این-مچ مجازات: $5 میلیون تعلیق (و پس از آن شلیک) از این تیم سر مربی و مدیر کل و دست از این تیم بالا پیش نویس انتخاب در سال 2020 و 2021.

بسیاری از اوکلند طرفداران صرف offseason تهیه کباب آستروس برای تجاوزات خود را در طول یک خانه-باز کردن سری. متاسفانه این بیماری همه گیر کوروناویروس قرار دادن بازی بیس بال فصل نگه دارید تا جولای. و در حال حاضر حتی با راه اندازی مجدد طرفداران مجاز نیست در ورزشگاه در طول بازی برای نگرانی های ایمنی.

"است که احتمالا یکی از افسرده ترین چیز در مورد این سال و بدون داشتن طرفداران است که اولین سری با هوستون و Oakland -- آن خواهد بود حماسه" Johansen توضیح داد. او ایجاد آگهی ها از جمله مدار در سطل زباله می تواند بنر با دوستان خواهد بود که در سمت چپ مرکز حقه جایی که او نشسته است. بسیاری از طرفداران شد رفتن به پوشیدن تی شرت مسخره آستروس. آنها همچنین رفتن به نگه دارید تا نشانه ای از ساخته شده است تا زمینهای در حالی که کوبیدن تورم خفاش در تورم سطل زباله می تواند.

چند هفته قبل از فصل در نهایت در آغاز دو و میدانی اجازه دهید طرفداران جان سخت مانند جوهانسن به حقه برای یک زمان تنها به محل آگهی ها آنها ایجاد شده برای حمایت از این تیم برای کل فصل. او احساس نمی مانند مدار بنر مناسب بود به عنوان یک فصل طولانی بنر بنابراین به جای او با استفاده از بلیط فصل اعتبار داشت با این تیم به خرید و محل مدار تصویر در یک برش مقوا.

Johansen مطمئن بود که دو و میدانی را چاپ برش اما او خوشحال بود برای دیدن آن قرار داده شده برجسته در سمت راست-زمینه سفید با دو cutouts او نیز خریداری شده خود را بازیکن مورد علاقه مرکز fielder رامون Laureano. او نیز خریداری سری دیگری از cutouts از خود و اعضای خانواده خود را که در صندلی در سمت چپ-مرکز.

اگر چه او را خوشحال در مورد این مدار قطع جریان دریافت بسیار مورد توجه جوهانسن است که هنوز هم به دنبال به جلو به روز هنگامی که او می توانید بگویید آستروس بازیکنان آنچه که او فکر می کند در مورد رسوایی در فرد است.

"خدا حاضر وجود دارد یک واکسن و آثار آن وجود دارد و می تواند طرفداران در برخی از نقطه در سال آینده," او گفت:. "این رفتن به مانند ما هرگز به سمت چپ. [آستروس] را دریافت کنید آنچه در آینده به آنها. آنها فریب خورده راه خود را به جهان سری."

ویرایشگر عکس آنلاین داگلاس زیمرمن نظارت SFGATE را Instagram را پوشش می دهد و منطقه خلیج فوتبال در SFGATE زیبا وبلاگ.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن