اوباما افزایش 11 میلیون دلار برای بایدن ریاست جمهوری پیشنهاد تأکید 'ضرورت'

صادر شده در: 24/06/2020 - 05:26Modified: 24/06/2020 - 05:26 رئیس جمهور سابق ایالات متحده, باراک اوباما روز س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور سابق ایالات متحده, باراک اوباما روز سه شنبه اولین کمپین ظاهر در کنار جو بایدن از حمایت او را برای ریاست جمهوری در ماه آوریل کمک به جمع آوری بیش از 11 میلیون دلار برای سابق خود شماره 2 به عنوان او ترغیب هواداران برای دیدار با "ضرورت" از لحظه ای.

تبلیغات

"من از همه شما که در این تماس گفت: هم اکنون در مجازی جمع آوری کمک. "اما این کسب و کار جدی است. هر آنچه که شما تا کنون انجام داده ایم کافی نیست."

مجازی جمع آوری کمک های جمع آوری شده $7.6 میلیون از 175,000 مردمی همکاران. اوباما و بایدن به presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد نیز میزبان بخش خصوصی آنلاین برای بالا دلار اهدا کنندگان که نمی شد باز به خبرنگاران آورده و در بیش از $3.4 میلیون نفر است.

مسافت ترین بود برای هر بایدن کمپین رویداد آینده بر روی پاشنه از حزب دموکرات و بایدن انتخاباتی را-بالا بردن جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مه برای اولین بار.

روز سه شنبه نشان داد جمع آوری کمک قدرت نقاشی اوباما که همچنان شدت محبوب در میان دموکراتیک پایه و خواهد شد که شمارش به عنوان یک کلید کمپین شکل این پاییز.

آن را نیز برجسته تغییرات چشمگیر coronavirus همه گیر شده آهنگری سنتی در مبارزه با دو سیاستمداران های یک تقسیم صفحه نمایش از اتاق نشیمن خود را در حالی که حامیان تنظیم از طریق live-stream.

در اوایل سال 2020 کمپین بایدن را ضعیف جمع آوری کمک اعداد در مقایسه با برخی از رقبای دموکرات بودند یک منبع نگرانی است. اما خود را جمع آوری کمک مالی از خیرین برداشت تا در هفته های اخیر خود را به عنوان رهبری ملی در نظر سنجی ها رشد داشته و این کشور در واکنش به حوادث خشونت پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که مبارزات انتخاباتی برای دور دوم پس از سال 2017, هنوز هم به مراتب بیشتر از پول نقد در دست جلوتر از نوامبر. 3 انتخابات ریاست جمهوری.

مبارزات انتخاباتی خود اشاره کرد و در بیانیه ای که در آن مطرح شده بیش از 10 میلیون دلار در آخر هفته گذشته زمانی که رئیس جمهور به نظر می رسد در اوکلاهما برای اولین بار او را زنده کمپین تجمع پس از وقوع فوران.

"وجود دارد هیچ شور و شوق برای جو بایدن" گفت: تیم Murtaugh یک مغلوب ساختن پیشی جستن سخنگوی کمپین.

'معنی روحیه'

اوباما که تنها گاهی اوقات انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن پس از خروج از دفتر در سال 2017 گسله جانشین او رفتار چندین بار در روز سه شنبه گفت که او "سوء استفاده" تفرقه در میان آمریکایی ها و تماس های خود را با رویکرد حاکم بر "به معنی روحیه."

"وجود دارد هیچ قطع ارتباط بین فوریت این انتخابات و سیاسی حاضر و چه شده است اتفاق می افتد در خیابان" گفت: اوباما با اشاره به اعتراض که جاروب در سراسر شهرستانها عمده از جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید, درگذشت ماه گذشته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

اوباما همچنین با انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن برای نادیده گرفتن مشاوره از کارشناسان بهداشت عمومی در مورد نحوه رسیدگی به coronavirus و برای پوشش دادن به دولت های اقتدارگرا با حمله به مطبوعات آزاد و دفاع از نیروی نظامی علیه داعش است.

"وجود دارد یک مسابقه بزرگ نه فقط در این کشور بلکه در سراسر جهان مورد که ما که هستیم" اوباما گفت.

بایدن که به صورت گسترده به سیاست خارجی ضبط هر دو به عنوان یک سناتور ایالات متحده است و به عنوان معاون رئیس جمهور گفت: او را انتخاب کنید تا گوشی در روز اول خود را در دفتر با یک پیام ساده به متحدان در سراسر جهان: "آمریکا بازگشته است."

به عنوان این رویداد به پایان رسید اوباما گفت: "شما را دوست دارم جو."

"شما را دوست دارم بیش از حد رفیق" بایدن پاسخ داد.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن