اوباما صحبت می کند تا در حمایت از جوان آمریکایی خواستار نژادی عدالت

صادر شده در: 04/06/2020 - 04:50 رییس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما روز چهارشنبه تحسین "عمیق" تظاهرات توسط

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در:

رییس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما روز چهارشنبه تحسین "عمیق" تظاهرات توسط آمریکایی ها خواستار عدالت نژادی و گفت: تظاهرات هفته گذشته کشته شدن یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس می تواند جرقه در سراسر کشور اصلاحات.

تبلیغات

در اولین ویدئو نظرات پس از جورج فلوید مرگ در مه 25 در مینیاپولیس باعث ناآرامی در سراسر کشور رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سلف نیز خواست دولت و مقامات محلی به بررسی سیاست های خود را در استفاده از زور.

اوباما به کارگردانی نظرات خود را در سیاه و سفید جوان مردان و زنانی که او می گوید: اغلب شاهد و یا تجربه خشونت بیش از حد.

"بیش از حد اغلب برخی از این خشونت آمده است از مردمی که قرار بود در خدمت و محافظت از شما" اوباما گفت در پخش با فعالان.

"من می خواهم شما بدانید که شما ماده است. من می خواهم شما بدانید که زندگی خود را ماده رویاهای خود مهم است."

او همچنین گفت که در چند هفته گذشته آمریکایی ها شاهد "انواع حماسه تغییرات و حوادث در کشور ما هستند که به عنوان عمیق به عنوان چیزی که من دیده ام در طول عمر من است."

58 ساله که باقی می ماند محبوب در میان دموکرات ها اشاره کرد مرگبار تحول 1960 جنبش حقوق مدنی و گفت: "مراتب بیشتر نماینده مقطع آمریکا" اعتراض شرکت نسبت به نسبت به نیم قرن پیش.

"وجود دارد یک تغییر در طرز فکر که وقوع بیشتری به رسمیت شناختن است که ما می توانید انجام دهید بهتر کنیم.

جوان معترض در خصوص گالوانیزه شده, او گفت:, و انگیزه خود را می تواند در خدمت به عنوان الهام بخش برای گسترده تر تغییر دهید.

"این بسیار مهم است برای ما به حرکت است که ایجاد شده است به عنوان یک جامعه به عنوان یک کشور و می گویند: "بیایید با استفاده از این' در نهایت به تاثیر" اوباما گفت.

او همچنین خطاب این کشور رهبران محلی گفت: "من اصرار هر شهردار در این کشور به نقد و بررسی خود را با استفاده از نیروی سیاست با اعضای جامعه خود و ارتکاب به گزارش اصلاحات برنامه ریزی شده."

اوباما را به طور مستقیم آدرس مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست زدن به ناآرامی ها از جمله رئيس جمهور در بحث تقاضا است که مقامات "تسلط" داعش است.

اما اوباما شد بنا به گزارش خشم با استفاده از مواد شیمیایی dispersants معترضان در برابر کاخ سفید روز دوشنبه قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت به نزدیکی یک کلیسا برگزار شد و تا یک کتاب مقدس.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن