نشت نفت آتش سوزی تهاجمی حشرات... سیبری آب و هوا تغییر دور باطل

صادر شده در: 16/06/2020 - 17:45بروز رسانی: 16/06/2020 - 17:45 در مه 29, 21,000 تن سوخت دیزل از مخزن ذخیره سا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

در مه 29, 21,000 تن سوخت دیزل از مخزن ذخیره سازی یک نیروگاه حرارتی در سیبری ریخته بر روی تندرا یخ زده و به رودخانه در یکی از بدترین فجایع زیست محیطی روسیه در قطب شمال دیده می شود و در نتیجه آنچه کارشناسان می گویند که یک دور باطل از تغییر آب و هوا در منطقه است.

تبلیغات

صاحب نیروگاه حرارتی سرزنش کرده نشت که مقامات می گویند که ممکن است چندین سال به تمیز کردن در این نشست از مخزن را پشتیبانی می کند ناشی از ذوب پرمافراست – یک لایه به طور معمول همیشه منجمد زمین زیر.

ذوب پرمافراست در نتیجه افزایش درجه حرارت ناشی از گرمایش جهانی است اما می تواند به خودی خود منجر به شتاب تغییر آب و هوا.

"ما می دانیم که پرمافراست حاوی مقادیر زیادی از کربن و تقریبا دو برابر این حجم از آنچه که در فضای امروز است. این کربن یخ زده, محافظت, قفل در. اگر پرمافراست thaws این کربن می تواند منتشر شد" آنتوان Séjourné یک geomorphologist دانشگاه پاریس Saclay گفت: فرانسه 24.

"کربن غنی از گازهای منتشر خواهد شد: CO2 متان بسیار قدرتمند گازهای گلخانه ای. که سرعت گرمایش جهانی و که 're-گرم شدن' پرمافراست. آن را ایجاد یک حلقه بازخورد و سپس شما را در یک دور باطل."

اثرات مضر گرمایش جهانی شده اند آشکار در سیبری برای چندین سال. به ویژه در زمستان گرم و معتدل چشمه دیده می شود, افزایش آتش سوزی در جنگل.

"جنگل رشد دیکته شده است متوسط. با افزایش دما جنگل colonises مکان هایی که قبلا خیلی سرد گفت:" Séjourné.

"ما می دانیم که گرمایش جهانی تشدید رویدادهای شدید آب و هوا: خشکسالی و باران های سنگین... آن را به انرژی حرارتی مکانیک آب و هوا. بنابراین آتش سوزی جنگل ها هستند احتمال بیشتری برای توسعه در حال حاضر شکننده اکوسیستم."

با گسترش جنگل ها تعداد آتش سوزی در حال افزایش است. به طور متوسط شش میلیون هکتار جنگل سوخته در هر سال بین سال های 2010 و 2019 با توجه به آکادمی علوم روسیه در مقایسه با سه میلیون هکتار از یک سال و بین سال های 2000 و 2009.

افزایش آتش سوزی نیز تهدید می کند ظرفیت boreal جنگل ها به حفظ دی اکسید کربن و متان دوباره اضافه کردن به افزایش انتشار گازهای گلخانه ای.

درجه حرارت گرم نیز کمک به گسترش گونه های مهاجم مانند Dendrolimus sibiricus یک بید است که می تواند تولید مستعمرات قادر به بلعیدن شاخ غول پیکر درخت کاج در چند ساعت رندر جنگل حتی بیشتر در معرض خطر آتش سوزی.

"چه اتفاق می افتد در سیبری ما تاثیر می گذارد بیش از حد. اگر مناطق وجود دارد که گرم شدن و منتشر می کنند کربن و درجه حرارت افزایش می دهد در سطح جهانی و نه فقط منطقه ای" گفت: Séjourné.

"افزایش درجه حرارت به معنی افزایش ذوب شدن یخچالهای طبیعی ذوب از کلاه قطبی یخ در قطب جنوب گرینلند. و سپس سطح دریا افزایش یابد."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب