در 39th تلاش نسکار کوین Hoffman می شود اولین پیروزی در Pocono

طولانی برکه, Pa. — کوین Hoffman جامعی یک 0-برای-38 خشکسالی در Pocono Raceway گرفتن پرچم شطرنجی شنبه در یکی از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

طولانی برکه, Pa. — کوین Hoffman جامعی یک 0-برای-38 خشکسالی در Pocono Raceway گرفتن پرچم شطرنجی شنبه در یکی از دو نسکار آهنگ های که در آن پیروزی بود بازداشته او را.

Hoffman موفق به کسب دو جام نسکار مسابقه در مقابل هیچ طرفداران این آخر هفته در Pocono و شروع خواهد شد 20 روز یکشنبه با زمینه تعیین شده توسط معکوس منجر دامان finishers.

Hoffman, 44, برنده در هر فعال نسکار آهنگ جز کنتاکی جاده سریع السیر (نه تلاش می کند) و 2014 سری قهرمان سه برنده کلی برای استوارت-هاس مسابقه این فصل است.

Hoffman برگزار کردن سخت-شارژ دنی Hamlin برای 52nd حرفه ای جام پیروزی. او تا به حال 12 top-five پس از اتمام در قبلی 38 شروع می شود در Pocono.

او برگزار شد در این جشن فرسودگی شغلی — Hoffman نیازهای همان ماشین برای نژاد روز یکشنبه.

"که در نهایت به بررسی Pocono کردن لیست" Hoffman گفت.

Kevin Harvick celebrates after winning at Pocono Raceway for the first time.

کوین Hoffman جشن پس از پیروزی در Pocono Raceway برای اولین بار.

مت Slocum / آسوشیتد پرس

رایان Preece 20 به پایان رسید و شروع خواهد شد در قطب یکشنبه.

مسابقه برنامه ریزی شده بود به عنوان دومین برای شنبه ولی باران شسته کامیون سری مسابقه. که مجموعه یک تکه کوچک از تاریخ یکشنبه: نسکار کامیون ردیف دوم Xfinity و سری جام را اجرا کنید. این اولین بار سه نسکار ملی سری مسابقات مسابقه خواهد شد در همان روز و در همان مسیر است.

نسکار می خواستم سفر به Pocono به حل و فصل یکی از مهمترین و پر سر و صدا هفته در تاریخ خود پس از یک طناب دار در یافت بابا والاس غرفه در آخر هفته گذشته در آلاباما منجر به تحقیقات فدرال. این حادثه بود و نه حکومت یک جنایت نفرت. نسکار جمهور استیو فلپس اظهار داشت: "طناب دار واقعی بود" اگر آن ناشناخته باقی می ماند که آن را.

والاس که موجب نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم تبدیل شده است نسکار مدافع برای تغییر اجتماعی و اذعان وقت خود را در دو بخش ملی و ویژه چپ او "عینک جهنم." او به پایان رسید 22nd در شماره 43 شورلت.

آلاباما Superspeedway اجازه داده شد تا به 5000 طرفداران خود را برای مسابقه آخر هفته و فقط 1000 طرفداران بیشتر اعضای نظامی و مهمانان خود اجازه داده شد دو هفته پیش در حیاط-میامی جاده سریع السیر.

Pocono نشسته در شهرستان مونرو که وارد پنسیلوانیا طراحي سبز. سبز فاز محدودیت تجمعات عمومی به 250 نفر است. اما رژیم صهیونیستی است. تام گرگ راهنمایی به ورزش حرفه ای حکم بدون تماشاگر حتی در سبز.

"I wish you were here" Hoffman گفت: به طرفداران تماشای در خانه. "این بود تقریبا به عنوان هیجان انگیز است."

دن Gelston یک خبر مربوط به نویسنده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن