یکی از ده Bostonians شده است در معرض coronavirus با توجه به تست اولیه از مردم در چهار کد پستی

این شهر و بیمارستان عمومی ماساچوست امروز منتشر شد از نتایج اخیر تصادفی Covid-19 تست در شرق بوستون Roslindale و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

این شهر و بیمارستان عمومی ماساچوست امروز منتشر شد از نتایج اخیر تصادفی Covid-19 تست در شرق بوستون Roslindale و بخشی از درچستر: 9.9 درصد از مردم آزمایش مثبت برای Covid-19 آنتی بادی - که تقریبا 1 در 40 افراد بدون علائم بودند در حال حاضر با این ویروس آلوده شده و بنابراین به طور بالقوه عفونی خود را.

بیمارستان و شهر بهداشت عمومی کارکنان آزمایش 750 نفر در این محله برای هر دو آنتی بادی از طریق یک انگشت-خراش آزمایش خون و عفونت فعال از طریق بینی گرد و خاک. یک نتیجه مثبت در تست اول به این معنی که فرد در معرض به اندازه کافی از این ویروس به توسعه آنتی بادی به آن است اما به احتمال زیاد دیگر عفونی; یک نتیجه مثبت در تست دوم نشان می دهد که بدن فرد در حال حاضر در حال مبارزه با عفونت است. افرادی که قبلا آزمایش مثبت برای عفونت یا که نشان فعال علائم خارج شدند از آزمون.

در اعلام نتایج شهردار والش گفت:

ما می توانید در قرعه کشی دو مقدماتی گیری از نتایج حاصل از این مطالعه است. برای اولین بار است که اقدامات ما در زمان اوایل در این بیماری همه گیر ساخته شده است یک تفاوت واقعی در کاهش گسترش و دوم که اکثریت مردم ما هنوز هم که هنوز است در معرض ویروس. این بر آنچه که ما در حال حاضر می دانیم که ما باید به حرکت با احتیاط و تمرکز بر روی آنچه ما را از این راه دور. این می تواند انجام شود توسط یک تدریجی و مرحله به مرحله در رویکرد به بازگشایی که شامل روشن بهداشت ضوابط و دستورالعمل های ایمنی برای هر صنعت و بستگی به آزمایش و بیمارستان معیارهای رسیدن به برخی معیار و در ادامه به حرکت در مسیر درست است.

این شهر منتشر شد برخی از جزئیات خاص:

  • شرق بوستون: 1.1% تست مثبت برای COVID-19, 13.3% آزمایش مثبت آنتی بادی
  • Roslindale: 2.2% تست مثبت برای COVID-19, 7.6% آزمایش مثبت آنتی بادی
  • 02121 در درچستر: 2.7% تست مثبت برای COVID-19 6.3 درصد آزمایش مثبت آنتی بادی
  • 02125 در درچستر: 4.6% تست مثبت برای COVID-19 12.1 درصد آزمایش مثبت آنتی بادی

متوسط سن مردم گرفتن یک تست شد 42.4; 61.6 درصد زن و بقیه مرد بودند. از نظر محله: 36.8% از Roslindale, 25.1 درصد از شرق بوستون 23.2 درصد از 02125 در درچستر و 14.9 درصد از 02121 در درچستر. همچنین: 62% سفید 18.7% سیاه/آمریکایی آفریقایی, 12% در حال Latinx/اسپانیایی, 2.3% آسیایی/جزایر اقیانوس آرام و .13% آمریکا هندی/بومی آلاسکا. 1.6% ترجیح می گویند و 1.6% ناشناخته است. تفاوت معنیداری در COVID-19 یا آنتی بادی نرخ با نژاد یا قومیت در این نمونه شهرستان می گوید.

جرم کلی رئیس جمهور پیتر Slavin اضافه شده:

تست هایی که این تیم ها از بوستون و MGH انجام شده نشان می دهد که حدود 90 درصد از ساکنان این شهرستان نشده است در معرض ویروس. ما همچنین می دانیم که COVID-19 با ما خواهد بود در حالی که برای. این بسیار حیاتی است به همین دلیل است که ما متفکر و دقیق در مورد بازگشایی و ما همچنان به اقدامات - با پوشیدن ماسک, فیزیکی, فاصله, کار از خانه که ممکن است محدود کردن تجمعات - که می تواند به جلوگیری از موج دیگری از بیماری است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن