با Bolsonaro': خشم و شادی به فوتبال بازگشت به برزیل

صادر شده در: 19/06/2020 - 16:48بروز رسانی: 19/06/2020 - 16:48 فوتبال حرفه ای را از سر گرفت در برزیل در روز پ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

فوتبال حرفه ای را از سر گرفت در برزیل در روز پنج شنبه, ژوئن 18, پس از سه ماه وقفه در میان بیماری همه گیر کوروناویروس با Flamengo ضرب و شتم بنگو 3-0 در خالی ورزشگاه Maracana. این کشور همچنان به رکورد صدها نفر از مرگ و میر ناشی از این ویروس در یک روز و نه همه طرفداران خوشحال بودند برای دیدن بازگشت از ورزش ملی است.

تبلیغات

خارج از مرکنا که اخیرا سایت اورژانس بیمارستان صحرایی برای Covid-19 قربانیان تعدادی از طرفداران جمع آوری شده پیش از مسابقه در اعتراض به فوتبال بازگشت و سیاست های جناح راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro که آنها را متهم به از prioritising اقتصاد بیش از زندگی است.

"امروز جنبش ما انتقاد بازگشایی قهرمانی به عنوان یکی است که یک فاشیست بی مسئولیتی دولت است که متعهد به مردم, برای کمک به مردم است که تنها در مورد اقتصاد است. تبادل زندگی برای اقتصاد" Flamengo فن Paulo Cesar Alevato و گفتگو کرد.

"مردم در برابر بازگشایی ریو قهرمانی هستند و به نفع خلاص شدن از Bolsonaro."

Bolsonaro مورد انتقاد قرار گرفته است برای به دست ما Covid-19 همه گیر است که دیده برزیل رکورد مرگ و میر بیش از 47,000 دیگری از جمله 1,238 مرگ و میر گزارش شده در روز پنج شنبه. بازگشت فوتبال با این ویروس هنوز هم مواج است موجب اختلاف در میان هر دو بازیکن ،

دو برزیلی تیم Botafogo و Fluminense اند گفت: آنها حاضر به بازی مسابقات خود را در این آخر هفته.

برخی از طرفداران شد فقط خوشحال به تیم خود را ببینید در عمل است.

"3-0. دو گل از Gabigol و یکی از برونو Henrique به پا زدن کردن جشن برای شروع کردن سرگرم کننده" یکی Flamnego فن به رویترز گفت پس به سمت پیروزی.

"این است Flamengo در اینجا من Flamengo (خالکوبی) بر روی پوست من. آن را فقط در جام لیبرتادورس که از دست رفته است."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن