صاحب جنوب بوستون نوار خود را از دست داد مجوز برای چهار ماه پس از او و دو نفر دیگر گرفتار شده بودند با آبجو در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر

تام به زبان انگلیسی می آموزد دوشنبه اینکه چهار ماه او تا به حال برای رفتن بدون مجوز برای eponymous خود کلبه در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

تام به زبان انگلیسی می آموزد دوشنبه اینکه چهار ماه او تا به حال برای رفتن بدون مجوز برای eponymous خود کلبه در امرسون خیابان است به اندازه کافی برای راه دو مجوز کارآگاهان او را در بر داشت یک پیمانکار و یک سوم شخص در داخل با آبجو در مارس 21, پس از شهرستان در حال حاضر گفت: میله های محلی و رستوران ها را بسته است.

بوستون صدور مجوز هیئت مدیره که به دستور او مجوز کشف و ضبط به دلیل حادثه آرا روز شنبه که آیا عدم توانایی خود را برای باز کردن حتی برای takeout از آن است که مجازات به اندازه کافی و یا اینکه آیا او سزاوار اضافی تحریم. انگلیسی می گوید که اگر او می شود مجوز بازگشت او می تواند دوباره باز برای takeout - او یک آشپزخانه کامل - در دو هفته.

با توجه به BPD Sgt. Det. ویلیام گالاگر او و Det. ادی هرناندز بازدید بار حدود 4:15 p. m. در 21 مارس در گزارش آن هنوز باز بود و دو روز پس از کارآگاهان از منطقه C-6 بازدید کرده بود این بار و به زبان انگلیسی به تعطیل تحت یک شهر حکم به دلیل رو به رشد Covid-19 بحران است.

در یک جلسه انجام شده بیش از زوم امروز گالاگر گفت: درب قفل شده بود اما او و شریک زندگی خود را می تواند بشنود ، پس از چند دقیقه از کوبیدن بر درب, او گفت:, زبان انگلیسی, کلیک کنید آن را و اجازه دهید آنها را در. گالاگر گفت که علاوه بر فارسی به دو نفر دیگر از آنان در نوار همراه با آبجو و یک بطری جیمسون ویسکی.

در هیئت مدیره جهت او دستور داد والش به دست خود مجوز برای نقض هیئت مدیره دستور به تعطیل.

فارسی وکیل خوب Bletzer اذعان مشتری خود را دختر خود و یک پیمانکار در نوار اما التماس برای رحمت او گفت: زبان انگلیسی تا به حال در واقع بسته نوار به مشتریان اما که او و پیمانکار در داخل بودند و پس از تعمیر در خارج از رنده که افتاده بود پایین - انگلیسی امیدوار بودم به جای در شکل خوب برای یک فروش بالقوه.

Bletzer عذرخواهی به افسران انگلیسی نمی بلافاصله در پاسخ به ضربه زدن اما گفت که چون زبان انگلیسی تبدیل شده بود inured به مردم ضربه زدن بر روی درب در اوایل آن روز از همه گیر بپرسید هنگامی که او فکر کرد که او ممکن است دوباره باز کنید.

Bletzer ادامه داد که وجود دارد سردرگمی قابل توجهی در آن روز - جنوب بوستون میله توافق به طور داوطلبانه در 15 مارس در اصل پیش از روز سنت پاتریک. که همان روز رژیم صهیونیستی است. بیکر دستور رستوران ها به تعطیل خود را در اتاق ناهار خوری در اصل فقط تا 7 آوریل.

رژیم صهیونیستی. بیکر موضوع نیست خود را اضطراری بهداشت عمومی اعلامیه که در میان چیزهای دیگر, قطعی دستور میله بسته تا 23 مارس Bletzer گفت.

انگلیسی متوجه نیست که این شهر به منظور نزدیک گسترده حتی به مالکان و پیمانکاران لذت بردن از یک آبجو پس از یک روز سخت کاری در این مورد در رنده.

"او در حال اجرا یک کسب و کار در وجود او بسته شد درهای قفل شده بودند" Bletzer گفت.

اما صدور مجوز هیئت مدیره رئیس کاتلین جویس گفت: جهل از قانون و یا در این مورد هیئت مدیره مقررات است و هیچ بهانه ای - که اگر به زبان انگلیسی تا به حال سوال اینکه آیا هیئت مدیره به معنای نوار همه از نوشیدن داخل حتی صاحبان او باید تماس مدیره. او گفت: هیئت مدیره در تلاش است به کمک به دارندگان مجوز در طول همه گیر اما گفت که هر زمان صدور مجوز کارآگاه مجبور به وارد استقرار در گزارش امکان نقض مجوز "آنها قرار داده و زندگی خود را در خطر" او گفت:.

"و این چیزی است که هیئت مدیره طول می کشد به طور جدی" او گفت:.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب